Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa Kampin kosmettiikka yms kaupustelijat

Vierailija
27.08.2012 |

Aaargh yksi sai minut kiikkiin kun oli jakavinaan ilmaiseksi näytepussia käsirasvasta. Jumituin siihen sitten varmaan 15minuutiksi kuuntelemaan ihanan italialaisen kultarasvan ominaisuuksista.

Olen niin kiltti etten kehtaa vaan sanoa joopa joo ja lähteä meneen kun toinen haluaa kertoa VIELÄ yhden jutun...

No en onneksi kuitenkaan ostanut vaikka hinta siinä samalla tippui 170e:sta 60euroon :D

Mutta siis tosi röyhkeitä ne on, mun mielestä ne pitäis kieltää kauppakeskuksissa kokonaan.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole italialaisia?!?!Turhia kyllä ovat.

Vierailija
42/46 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä edessä/vieressä nuo kaupustelijat ovat. Mun mielestä heidät saisi kieltää kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikki liikkeet joissa käyn löytyy muualtakin, paitsi yksi, mutta sinne pääsee ilman niitä kaupustelijoitakin. Tiedän, etten ole ainoa, joka ei mene Kamppiin niiden kaupustelijoiden takia. Ne on tosi, tosi ärsyttäviä päivästä toiseen, jatkuvasti. Yök.

Vierailija
44/46 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella rasittavaa porukkaa enkä periaatteestakaan osta tuollaisilta väkisin tyrkyttäjiltä. Ja tosiaan, kun joudun kiertämään nuo kaupustelijat, niin jää pari muutakin kauppaa väliin etten joudu noiden kynsiin.

Vierailija
45/46 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi päällekäyviä, nuo myyjät ovat usein myös epäkohteliaita. Kerran kuulin kun myyjä huusi jollekin naiselle "Do you ever style your hair?" Ei ollut mielestäni kovin kohteliaasti ilmaistu.

tuolle ois voinut vastata:

NO. NEVER!

Vierailija
46/46 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa joku mies kysyi, olenko hankkimassa itselleni rastoja kun hiukseni olivat niin takussa. Joopa joo, myönnän ulkona tuulleen, mutta harjaan harvat hiukseni säännöllisesti...

Vituttaa nuo myyjät, pitää aina katsoa mihin pysähtyy esim. kännykkää näpräämään, ettei tule hyökkäystä. Käyn enää Kampin keskuksen ruokakaupassa, johon onneksi pääsee E-tason kautta myyjät välttäen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi