Irtisanoudun kunhan olen tämän kirjoittanut.
En kestä enää. Yöt menee nukkumatta, iltapäivästä viimeistään särkee päätä. Vapaa-ajat itken. Miehelle olen sanonut että jos sinne jään, tapan itseni joko stressillä kun sydän pettää tai sitten ihan oikeasti, enkä ole koskaan ollut millään lailla itsetuhoinen.
Sanokaa nyt mulle että saan irtisanoutua tuntematta itseäni vielä paskemmaksi.
Kommentit (29)
migreenit ja jatkuvan pidätellyn vihaisuuden. Hän irtisanoutui ja oli enemmän kuin tyytyväinen ratkaisuunsa.
Kun sun tilanne on noinkin paha, niin olet tekemässä sitä ainoaa oikeaa ratkaisua.
Valoisaa syksyä, anna mennä ja irtisanoudu!
Työpaikalla yksi työntekijä teki n. vuosi sitten itsarin, hyppäsi ylemmästä kerroksesta aulaan. Hän oli kuulemma ulkomaalainen, ei kestänyt suomalaista työkulttuuria... enkä yhtään ihmettele.
Täällä tehdään vaan töitä, ja sekin pitää tehdä niin tehokkaasti että herkemmät ei sitä painetta kestä. Jos edes työkavareiden kanssa juteltaisiin hieman enemmän niitä näitä, muutakin kuintyöasioita ja käytäisiin vaikka yhdessä oluella työpäivän jälkeen, niin työpäivät olisivat varmasti paljon inhimillisempia.
Irtisanoudu, se on parempi tehdä kun vielä on järjissään!
siitä johtuu se ettei kukaan halua kuin eläkkeelle.
Vaihda ihmeessä työpaikkaa. Mutta älä irtisanoudu ennen kuin olet löytänyt uuden paikan. Sit vaan lähdet etkä taakses katso.
siitä johtuu se ettei kukaan halua kuin eläkkeelle.
Vaihda ihmeessä työpaikkaa. Mutta älä irtisanoudu ennen kuin olet löytänyt uuden paikan. Sit vaan lähdet etkä taakses katso.
Missä muissa maissa asiat sitten ovat paremmin, mitä suomalaisten pitäisi tehdä toisin, kenestä ottaa mallia? Onko kokemusta ulkomaisista työpaikoista, joissa homma toimii?
Minulla on ollut ihania työpaikkoja, paras niistä sairaalatyöyhteisö, jossa kaikki olivat tasa-arvoisia. Ihminen oli ammattinsa lisäksi myös persoona, äiti, puoliso, tunteva ihminen.
sMinulla on ollut ihania työpaikkoja, paras niistä sairaalatyöyhteisö, jossa kaikki olivat tasa-arvoisia. Ihminen oli ammattinsa lisäksi myös persoona, äiti, puoliso, tunteva ihminen.
että työssään on tasa-arvoinen muihin nähden ammatillisesti ja omalla persoonallaan, nuo muut... no, niitä ei tarvita työyhteisössä.
Älä kuitenkaan irtisanoudu ilman uutta työpaikkaa. Nyt haku päälle!!!
Mikä on oma tehtäväsi siellä, minkä alan työ?
Työterveyshuolto voisi kenties ottaa kantaa, mutta tosiasiassahan ne on johdon talutusnuorassa.
Meillä töissä mielettömän ilkeitä ihmisiä. Kukaan ei sano mitään positiivista. Puhutaan paskaa selän takana. Ei ehdi syömään.
Työpaikkojen ilmapiirit tehdään tahallaan huonoiksi ja ihmiset laitetaan tappelemaan keskenään jopa siihen pisteeseeen, että joku kuolee.