Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irtisanoudun kunhan olen tämän kirjoittanut.

Vierailija
27.08.2012 |

En kestä enää. Yöt menee nukkumatta, iltapäivästä viimeistään särkee päätä. Vapaa-ajat itken. Miehelle olen sanonut että jos sinne jään, tapan itseni joko stressillä kun sydän pettää tai sitten ihan oikeasti, enkä ole koskaan ollut millään lailla itsetuhoinen.



Sanokaa nyt mulle että saan irtisanoutua tuntematta itseäni vielä paskemmaksi.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkojen ilmapiirit tehdään tahallaan huonoiksi ja ihmiset laitetaan tappelemaan keskenään jopa siihen pisteeseeen, että joku kuolee.

Vierailija
22/29 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

migreenit ja jatkuvan pidätellyn vihaisuuden. Hän irtisanoutui ja oli enemmän kuin tyytyväinen ratkaisuunsa.



Kun sun tilanne on noinkin paha, niin olet tekemässä sitä ainoaa oikeaa ratkaisua.



Valoisaa syksyä, anna mennä ja irtisanoudu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla yksi työntekijä teki n. vuosi sitten itsarin, hyppäsi ylemmästä kerroksesta aulaan. Hän oli kuulemma ulkomaalainen, ei kestänyt suomalaista työkulttuuria... enkä yhtään ihmettele.

Täällä tehdään vaan töitä, ja sekin pitää tehdä niin tehokkaasti että herkemmät ei sitä painetta kestä. Jos edes työkavareiden kanssa juteltaisiin hieman enemmän niitä näitä, muutakin kuintyöasioita ja käytäisiin vaikka yhdessä oluella työpäivän jälkeen, niin työpäivät olisivat varmasti paljon inhimillisempia.

Irtisanoudu, se on parempi tehdä kun vielä on järjissään!

Vierailija
24/29 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä johtuu se ettei kukaan halua kuin eläkkeelle.



Vaihda ihmeessä työpaikkaa. Mutta älä irtisanoudu ennen kuin olet löytänyt uuden paikan. Sit vaan lähdet etkä taakses katso.

Vierailija
25/29 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä johtuu se ettei kukaan halua kuin eläkkeelle.

Vaihda ihmeessä työpaikkaa. Mutta älä irtisanoudu ennen kuin olet löytänyt uuden paikan. Sit vaan lähdet etkä taakses katso.

Missä muissa maissa asiat sitten ovat paremmin, mitä suomalaisten pitäisi tehdä toisin, kenestä ottaa mallia? Onko kokemusta ulkomaisista työpaikoista, joissa homma toimii?

Minulla on ollut ihania työpaikkoja, paras niistä sairaalatyöyhteisö, jossa kaikki olivat tasa-arvoisia. Ihminen oli ammattinsa lisäksi myös persoona, äiti, puoliso, tunteva ihminen.

Vierailija
26/29 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sMinulla on ollut ihania työpaikkoja, paras niistä sairaalatyöyhteisö, jossa kaikki olivat tasa-arvoisia. Ihminen oli ammattinsa lisäksi myös persoona, äiti, puoliso, tunteva ihminen.

että työssään on tasa-arvoinen muihin nähden ammatillisesti ja omalla persoonallaan, nuo muut... no, niitä ei tarvita työyhteisössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/29 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuitenkaan irtisanoudu ilman uutta työpaikkaa. Nyt haku päälle!!!

Vierailija
28/29 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on oma tehtäväsi siellä, minkä alan työ?



Työterveyshuolto voisi kenties ottaa kantaa, mutta tosiasiassahan ne on johdon talutusnuorassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/29 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä mielettömän ilkeitä ihmisiä. Kukaan ei sano mitään positiivista. Puhutaan paskaa selän takana. Ei ehdi syömään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi