Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moneltako heräätte avaamaan verhot?

Vierailija
23.12.2025 |

Arkisin menen töihin kahdeksaan. Yleensä herään kuudelta avaamaan verhot, laitan keittiöön valon ja menen vielä tunniksi nukkumaan. Vkl ja pyhäaamuina seiskalta verhojen avaus. 

Millainen aikataulu teillä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään klo 3, mutta en avaa koskaan verhoja. 

Vierailija
2/29 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herään klo 3, mutta en avaa koskaan verhoja. 

Samat sanat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhot aina auki.

Vierailija
4/29 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään milloin sattuu, koska olen eläkeläinen. Välillä aamulla, välillä päivällä, välillä illalla, välillä yöllä. Verhot ovat kiinni 365 päivää vuodessa.

Vierailija
5/29 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhoja ei ole ja kaihtimia käännän vain, jos takapihalta kuuluu jotain epämääräistä ääntä.

- stadi

Vierailija
6/29 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko todella olevasi niin kiinnostava, että joku katsoo onko verhosi kiinni vai auki?

Vierailija
7/29 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko jotain älykkäämpää keskustelunaihetta?

Vierailija
8/29 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljen verhot pimeällä, kun olen hereillä ja liikun asunnossa, mutta avaan ne uudelleen siinä vaiheessa, kun menen nukkumaan. Sammutan ensin valot ja avaan sitten verhot muista tiloista paitsi makuuhuoneen isosta ikkunasta, josta näkee suoraan sänkyyni. Makkarissa avaan vain parvekeoven lasin edessä olevan verhon. Pihalla olevan lyhtypylvään valossa näkee kulkea asunnossa ja aamulla herääkin paremmin, kun ei ole ihan säkkipimeää ympärillä. Sen takia siis avaan verhot yöksi. Jos asuisin niin, ettei olisi vastapäätä asuvia naapureita, en sulkisi verhoja koskaan.

Vierailija
9/29 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herään milloin sattuu, koska olen eläkeläinen. Välillä aamulla, välillä päivällä, välillä illalla, välillä yöllä. Verhot ovat kiinni 365 päivää vuodessa.

Ilmankos heräätkin milloin sattuu, jos aina on verhot kiinni päivälläkin. Olet sekaisin kuin käkikello siitä, milloin on yö, milloin päivä, koska aivot ovat ainaisella hämäräkytkimellä.

Vierailija
10/29 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloitusta.

Vierailija
11/29 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksena

Vierailija
12/29 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä aloitusta.

Mitä osaa siitä? Kysymys on että milloin avaat verhot, ettei naapurit luule että teillä vielä nukutaan?

Vierailija
13/29 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten ihmetellään miksi ollaan masentuneita. 

Vierailija
14/29 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos heräätkin milloin sattuu, jos aina on verhot kiinni päivälläkin. Olet sekaisin kuin käkikello siitä, milloin on yö, milloin päivä, koska aivot ovat ainaisella hämäräkytkimellä.

Vielä olen tiennyt, onko päivä tai yö. Kello on nimittäin keksitty. Eikä ole käkikello, mikä minulla käytössä on.

Vierailija
15/29 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko jotain älykkäämpää keskustelunaihetta?

Pakottiko joku avaamaan tämän keskustelun?

Vierailija
16/29 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pysäkki ikkunan edessä TUUTKO KOKEILEEN MILTÄ SE KÄYTÄNNÖSSÄ NÄYTTÄÄ KUN IHMISET SEISOO IKKUNAN EDESSÄ . 

Vierailija
17/29 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä verhojen kiinni pitäminen liittyy masennukseen? Verhot oli samoin tavoin kiinni silloinkin, kun olin työelämässä. Ainoa ero oli se, että piti herätä aamuisin ja koittaa mennä nukkumaan ajoissa. Nyt on vapaus valita.

Vierailija
18/29 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin meiltä koira varastettiin niin herättiin 4-5 aikaan viemään se ulos ja silloin kaihtimet asentoa muutettiin .  

Vierailija
19/29 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyh, tulee ihan lapsuus mieleen. Äiti suunnilleen juoksi repimään verhot auki heti kun heräsi, niin kaikki näki, miten siinä talossa asuu ahkeraa väkeä. Kerran äiti moitti ääneen naapuria miten siellä vielä nukutaan vaikka kello on melkein yhdeksän. Katsoin kelloa, se oli silloin kolme minuuttia yli kahdeksan.

Itse herään milloin herään, mutta siitä voi lennä tunteja siihen, että aukaisen verhot

Vierailija
20/29 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä verhojen kiinni pitäminen liittyy masennukseen? Verhot oli samoin tavoin kiinni silloinkin, kun olin työelämässä. Ainoa ero oli se, että piti herätä aamuisin ja koittaa mennä nukkumaan ajoissa. Nyt on vapaus valita.

Luultavasti on elämäntavat muutenkin rempallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi