Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voisinko saada elämän kuten adalminas secretin blogistilla?

Vierailija
26.08.2012 |

olen yli 30v ja lapsia. Miten saisin samanlaisen elämän kuten hänellä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten pidän tai pitäisin, mutta valitettavasti en vaan pysty enää lukemaan tuota blogia, koska huomaan masetuvani sen värittömyydestä ja päätä alkaa särkemään kun joudun siristelemään ja tiirailemaan ylivalotettuja photoshoppikuvia kun yrittää saada niiden ääriviivoista "kiinni" ja hahmottaa jotain. (Minulla on uusi MacBook joten ei ole mistään vanhasta kuvaruudusta kiinni). Ihmettelen miten joku pystyy asumaan harmonisesti ja häiriintymättä hieman klinikkamaisessa valkoisessa asunnossa jossa vähän mustaa, ja pukeutua pelkkään mustaan, valkoiseen ja ehkä joskus roosaan. Nekin on nimenomaan värianalyysin talvi-tyypin värejä eli eivät imartele vaaleaa kevät- tai kesä-ihmistä. Värianalyysi voisi tehdä hyvää?

Vierailija
22/35 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 06:15"]

Mäkin haluaisin blogielämän. Ongelmani on, että haluaisin olla vähän Puutalobaby, hieman Karkkipäivä, ehkä myös Oma Koti valkoinen ja sitten ripaus Char and the cityä :) 

[/quote]

jep, mä haluaisin olla lontoon kotirouvan, stockholm-veeran ja privateblend-mikon välimalli :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala ottamaan kaunniita kuvia. Ota kuvia kodistasi, tee nättejä asetelmia, kuvaa vaatteitasi yms. kaikkea kaunista. Sitten katselet niitä ja nautit ihanasta elämästäsi. = )) Ei se sen vaikeampaa ole. Pitää vaan katsoa elämäänsä oikeasta kulmasta.

Ehkä sitten jopa aloitat uuden blogin, jossa esittelet omaa kaunista elämääsi.

Vierailija
24/35 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 10:07"]

Ala ottamaan kaunniita kuvia. Ota kuvia kodistasi, tee nättejä asetelmia, kuvaa vaatteitasi yms. kaikkea kaunista.[/quote]

Paljonkohan siitä saisi joltain lehdeltä kuukausipalkkaa jos bloggaa heidän sivullaan ja montako postausta sen palkan eteen pitää tehdä vaikka kuukaudessa?

Vierailija
25/35 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 10:27"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 10:05"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 06:15"]

Mäkin haluaisin blogielämän. Ongelmani on, että haluaisin olla vähän Puutalobaby, hieman Karkkipäivä, ehkä myös Oma Koti valkoinen ja sitten ripaus Char and the cityä :) 

[/quote]

jep, mä haluaisin olla lontoon kotirouvan, stockholm-veeran ja privateblend-mikon välimalli :)

[/quote]

heh, tuo kombinaatio voisi olla hauska kokeilla!

[/quote]

Niin olis =)

Vierailija
26/35 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa ketjussa on mainittu noin 1000 euroa kuukaudessa.

Vierailija
27/35 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mun aloittama ketju ja joku nostanut tämän. En haluaisi enää Adalmiinan elämää. Vaikuttaa aika köyhältä kuitenkin. Olen tyytyväinen lapsiini ja perheeseeni ja en vaihtaisi niitä koskaan sinkkuuteen ja luksukseen.

Vierailija
28/35 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita siitä että hankit puolisosi kanssa kauniin sormuksen vaikka Tiffanyltä ja klassisen tyylipuhtaan hääpuvun jostain ulkomaan liikkeestä :) Matkustatte paljon yhdessä. Ostat vain laadukkaita sisustusjuttuja, vaatteet voivat sitten olla edullisempien ketjuliikkeiden merkkejä, koska niihin ei kannata laittaa liikaa rahaa kun kuluvat kuitenkin käytössä siinä ajassa kun ovat muotia.

Vierailija
29/35 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2012 klo 23:23"]

olen yli 30v ja lapsia. Miten saisin samanlaisen elämän kuten hänellä?

[/quote]

Ai hänen ex-elämän? Etsi varakas vanhempi mies. That's it. Nykyisen tasoinen sinulla varmaan on jo.

Vierailija
30/35 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitää olla noin kateellinen Adalminalle?

Vierailija
31/35 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo otsikon blogisti on, onko se sama kuin kemisti? :D

Eikö bloggaaja tai bloginpitäjä ole oikeampi sana näille jotka kirjoittavat omaa blogia?

Vierailija
32/35 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 10:03"]

Muuten pidän tai pitäisin, mutta valitettavasti en vaan pysty enää lukemaan tuota blogia, koska huomaan masetuvani sen värittömyydestä ja päätä alkaa särkemään kun joudun siristelemään ja tiirailemaan ylivalotettuja photoshoppikuvia kun yrittää saada niiden ääriviivoista "kiinni" ja hahmottaa jotain. (Minulla on uusi MacBook joten ei ole mistään vanhasta kuvaruudusta kiinni). Ihmettelen miten joku pystyy asumaan harmonisesti ja häiriintymättä hieman klinikkamaisessa valkoisessa asunnossa jossa vähän mustaa, ja pukeutua pelkkään mustaan, valkoiseen ja ehkä joskus roosaan. Nekin on nimenomaan värianalyysin talvi-tyypin värejä eli eivät imartele vaaleaa kevät- tai kesä-ihmistä. Värianalyysi voisi tehdä hyvää?

[/quote]Minakin pidan pelkistetysta sisustuksesta ja jopa minimalismista. En haluaisi ikkunoihin verhojakaan vaan korkeintaan jotkut kivat puusalekaihtimet joista valoa saa tulla vapaasti. Rakastan myos pelkistettyja huonekaluja ja avaraa huonetilaa. Monet tuntemani ihmiset suorastaan pelkaavat tallaista sisustustusta kun koti ei olekaan turvallinen ja pimea cocoon-tyyppinen paikka johon voi kapertya piiloon maailmalta.

Vierailija
33/35 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nostaa tämäkin ketju ja antaa ap:lle  samantapainen vinkki, kuin tuo sanastovinkki tuossa ylempänä. Ja kannattaa edelleen lukea myös Viltin alla kera teekupposen -blogia ja sukeltaa täysillä ihanaan blogimaailmaan...! 

Vierailija
34/35 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 00:25"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 17:09"]

Minakin pidan pelkistetysta sisustuksesta ja jopa minimalismista.

[/quote]

Onko minimalismi aina automaattisesti yhtä kuin sairaalatyylinen tai klinikkatyylinen tyly, kova  sisustus?

[/quote]Ei minun mielestani, tulos riippuu ihan siita minkalaisia elementteja on kaytetty, kylla minimalistinen sisustuskin voi olla lammin ja kutsuva. Enka ole sanonut etta Adalmiinan blogin tyylilla on mitaan tekemista minimalismin kanssa vaikka itse minimalismista pidankin. Adalmina kuitenkin on mielestani tyylilleen uskollinen, en sanoisi hanenkaan tyyliaan tylyksi tai klinikkatyyliseksi. Loppujen lopuksi makujahan on erilaisia, kukin sisustakoon miten itse haluaa.

[/quote]

Minulle tulee aina vaan mieleen että tuo sisustustyyli oli sen exän tyyli ja maku. Ei hänen omansa. Vaikuttaa jotenkin takertuneen siihen, tai ainakin blogista saa sen kuvan kun eron jälkeen kämppä tehty (kaipuun tunteesta?) ihan saman näköiseksi korkeakiiltovalkoista ja tapettia myöten? Voisin kuvitella että hänen oma tyylinsä olisi sellainen että siellä olisi enemmän esillä sitä seikkailumatkailua, jotain lämmintä, ja jotain piristävää kuten värejä, eikä niin liukkaan näköisiä sairaalapintoja eikä heijastusta ja kliinisyyttä.

Vierailija
35/35 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29-vuotias lapseton helsinkiläinen. Kurkkasin nyt tuota blogia ja olen aika varma, että omasta elämästäni saisi sopivilla Instagram-filttereillä yhtä kivan näköisen. Eihän tuo vaadi muuta kuin keskiluokkaisen ihmisen tulot, kaupunkilaisen elämäntavan ja kiinnostusta sisustamiseen ja kaunisiin tavaroihin. En osaa nähdä tuossa mitään mahdottoman ihmeellistä.