Kierukan poisto
Kuinka nopeasti kierukan poiston jälkeen voi tulla raskaaksi? Mä tässä haaveilen pikkukolmosesta ja mietin mitä tehdä ja milloin? :) Olen juuri aloittanut työt ja hiukan hävettäis tulla heti raskaaksi... Pelkään että tärppää heti ja pelkään ettei tärppääkkään... Naisen elämää vai mitä ? ;)
Kommentit (4)
Minulta poistettiin kierukka kolme viikkoa sitten, tänään kp 32/29 ja plussasin <3
Vielä eilen näytti ihan puhdasta negaa. Eli menkkoja ei kerinnyt tulla ollenkaan kierukan poiston jälkeen. Kyseessä siis kuparikierukka.
kierukka sai lähtöpassin, siitä viikon päästä pongasin oviksen ja siitä kaksi viikkoa testissä plussa :))!!! Kuparikierukka täälläkin.
Gyne sanoi, ettei kannattaisi kahteen ekaan kiertoon yrittää, että kohtu ehtii palautua. Yritettiin kuitenkin (ei tulosta), ja juuri tuon 2 kiertoa mulla oli loppukierroista kipuja kohdussa. Taisi olla sitä parantumista sitten. Nyt on neljäs yrityskierros menossa...
Mulla poistettiin kierukka 16 päivä tätä kuuta ja kaheksanpäivän päästä siitä ihan selkeitä raskausuireita. Pahoinvointia ja rinnoista tulee maitoa (tuli edellisessäkin raskaudessa tosi aikasin) ennen kun kuukautiset oli myöhässä edes. Tänään tein negan raskaustestin, mutta kierukan poistostahan on vasta huomenna 2 viikkoa kulunut. Taisin siis hätiköidä :) No, nyt jännätään olenko vai enkö raskaana. Kaippa se aikanaan selviää.
Koskahan voisi seuraavan kerran testata? Tietääkö kukaan? Miten siis kierto lasketaan kierukan poiston jälkeen? Terkka sanoi että näyttäisi olevan kierronpuoliväli menossa kierukan poiston aikaan. Eli eikö tällä perusteella huomenna ole kuukautiset jo myöhässä jos kierto on 27-28 päivää???