Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUAAA!!!

19.02.2010 |

Laitoin jo jokin aika sitten tuonne ovulaatiopuolelle kysymystä ovulaatioista, pillerit siis lopetan kuun vaihteessa. Nyt iski hirmu ahdistus siitä että kun vielä toistaiseksi poltan tupakkaa, kuun vaihteessa loppuu sekin, koska sitä riskiä en ota, että polttaisin vahingossa raskaana.

Mutta kun se saakelin tupakka vaikuttaa hedelmällisyyteen! Yön töissä, oon tavannu joka sivustolta vinkkejä miten lisätä hedelmällisyyttä ja nyt tuo tupakka-asia vainoaa mieltä.

Laittaa kiltit mulle lisää vinkkejä vitamiinien, sinkin, greippimehun jne lisäksi että maksimoin hedelmällisyyteni vaikka olenkin tuhlannut aikaa tupakointiin!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauanko oot polttanu? ku ite oon polttanu yli 8 vuotta,mutta silti raskauduin heti ensimmäisestä yrityskierrosta. Eli siis,älä panikoi liikaa niitä tupakoinnin haittoja.vaikka se vaikuttaa hedelmällisyyteen niin,kyllä sitä voi nopeastikin tulla raskaaksi ! :)

sunniee rv 18

Vierailija
2/2 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me yritimme kolmatta yhteensä 3,5 vuotta, sain sinä aikana yhden keskenmenon kaksi vuotta sitten.

Sain lopetettua tupakoinnin viimein 3kk sitten lääkkeen avulla, ja nyt olen raskaana. Olimme lapsettomuus tutkimuksissa ja mitään muuta syytä ei löytynyt kuin tuo tupakka, ja sen lopettamista seurannut plussa vain todistaa sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla