Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koituuko liiallinen onni kohtaloksi??

Vierailija
26.08.2012 |

Olen niin onnelinen, että henkeä salpaa. Ympärillä on paljon ihmisia, joilla on suuria murheita elämässä (sairautta, lapsettomuutta, eroja, pettämisiä jne) - minä taas olen niin onnellinen kolmilapsisen perheen äiti, että pelkään tapahtuuko kohta jotakin kun kaikki on niin hyvin. Tasapainoinen rakkausliitto, ihana mies, terveet lapset, vakityöt, vakaa talous, oma koti ja terveys. Olen niin onnellinen, että joka päivä ihmettelen asiaa. Enkä sano tätä nyt TODELLAKAAN kehuskelumielessä. Tunnen syyllisyyttä onnestani, olenko ansainnut tämän onnen? Tapahtuuko kohta jotakin, ja sitten mietin että noniin tulihan se sieltä. Miettiikö muut tälläisiä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se kellä on kaikki, sillä on todellakin eniten menetettävää, valitettavasti.

Vierailija
2/2 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä on aikanaan lapsi kuollut ja tunnen silti sydäntä pakahduttavaa onnea.

En tajua mitä höpiset.

On meilläkin vakityöt, terveys ok, on hyvä parisuhde, talous kunnossa enkä todellakaan ajattele tuollaisia. Ei kukaan ansaitse onnea tai epäonnea! Vastoinkäymisiä voi tulla: kumppani jättää, toisen terveys heiketä ja jäädä pois töistä saikulle ja siitä työkyvyttömyyseläkkeelle ja sinusta tulla miehen omaishoitaja ja talous kaatua: ei ne johdu siitä että on ollut onnellinen tai ansaitsee epäonnea. Se on elämää, ihan niinkuin se että nyt teillä on kaikki hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan