Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naiset, kiinnostaako teitä...

Vierailija
26.08.2012 |

tällainen mies joka on perusluonteeltaan kiltti. Hieman hiljainen ehkäpä jopa hieman ujo, rehellinen, ahkera, kohtelias ja tunnollinen mies. Pidän lapsista, ja viihdyn lasten kanssa, ja lapset viihtyvät minun kanssa. Olen eläinrakas, eritoten koirat ovat lähellä sydäntäni. Naisen koskemattomuutta kunnioitan. Olen vakituisessa työsuhteessa. Harrastukset luonnonläheisiä. Olen kätevä käsistäni, osaan rakentaa ja remontoida, niin taloa kuin autojakin.

Kiinnostaako tällainen mies naisia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää koirista.

Vierailija
2/8 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki luettelemasi on ihan hyviä tai neutraaleja ominaisuuksia, eli mitään sellaista et listannut miksi en voisi kiinnostua susta. kuitenkaan pelkästään ton perusteella ei pysty sanomaan tapahtuisiko niin vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niitä vähän väkivaltaan taipuvia. Muuten jos teksti olisi ulkopulisen kuvaus sinusta niin olisi kiva. Nyt on jotain häikkää kun ei löydy mitään itsekritiikkiä...

Vierailija
4/8 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollaisen naiset usein sanovat haluavansa. Valitettavasti tämä on kaikki yhtä suurta harhaa. Nainen haluaa pahan pojan, sellaisen joka ottaa eikä kysele, joka lyö muita miehiä lujaa turpaan ja vetää naiselta kuin naiselta jalat alta silkalla testosteronilla.

Jos haluat saada joskus siis naisen itsellesi, kannattaa muutos aloittaa mahdollisimman nopeasti. Reilusti röyhkeyttä peliin, käyttäydyt kaikkia kanssaihmisiä kohtaan vain niin uskomattoman veemäisesti kuin pystyt ja seuraa riittää. Siitä jonosta sitten valkkaamaan parisuhteeseen sopivaa.

Toimi minulle, toimii monelle muullekin (entiselle) kiltille miehelle.

Vierailija
5/8 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. "normaalin näköinen" tai "komeaksikin kehuttu", oletan että olet saanut vähän heikommat kortit sen suhteen ja siksi laadit hengästyttävän pitkän listan muista hyvistä puolistasi.

Vierailija
6/8 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollaisen naiset usein sanovat haluavansa. Valitettavasti tämä on kaikki yhtä suurta harhaa. Nainen haluaa pahan pojan, sellaisen joka ottaa eikä kysele, joka lyö muita miehiä lujaa turpaan ja vetää naiselta kuin naiselta jalat alta silkalla testosteronilla.

Jos haluat saada joskus siis naisen itsellesi, kannattaa muutos aloittaa mahdollisimman nopeasti. Reilusti röyhkeyttä peliin, käyttäydyt kaikkia kanssaihmisiä kohtaan vain niin uskomattoman veemäisesti kuin pystyt ja seuraa riittää. Siitä jonosta sitten valkkaamaan parisuhteeseen sopivaa.

Naiset eivät todellakaan halua uhoilijaa, mutta Miehen he haluavat. TosiMies ei uhoa, ei vedä ketään turpaan, ei todellakaan ole veemäinen. TosiMies kyllä tietää, mitä haluaa ja on vakuuttava. Mutta kohteliaisuus ennen kaikkea.

Vierailija
7/8 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo sinun kuvauksesi on vähän tylsä.

Vierailija
8/8 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omanikin on sellainen kyllä. Ja ne edelliset. Sellasta isämatskua. Riippuu varmaan naisesta että mitä suhteelta ja mieheltä hakee. Ihan höpöä että "pahat pojat" kiinnostaa. En tunne ketään joka ottaisi jonkun väkivaltaisen kriminaalin mielummin kuin kunnon miehen. Ehkä sitten jossain wt-piirissä vois olla pop joku väkivaltatausta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän