Gallup: Easydiet tuloksia kyselen
Kauanko olit pussiruuilla ja paljonko paino tippui? Mikä oli lähtöpainosi.
10 kg pitäisi saada pois ja harkitsen vakavasti ensimmäistä pussikuuria elämässäni.
Olen maistanut eri merkkejä ja olen päätynyt Easydiet-tuotteisiin ja siksi kyselen nimenomaan kokemuksia niiden käyttäjiltä.
Kiitos, kun ei aleta valistamaan "normaalista ja terveellisestä ruokavaliosta".
Kommentit (9)
Olin 1,5 sitten 2vko pussikeitoilla ja jatkoin ilman pusseja, mutta ketodieettiä silti, vielä 2vko. Painoa putosi ehkä sen 10kg kuukaudessa. Pussikeitoilla tais pudota sen 6kg kahden viikon aikana.
Kaikki silloin laihdutettu 13-14kg on edelleen poissa :-).
Paitsi no tosi lihavilla näin? Täällähän joku raportoi Easydiet-laihdutustaan viikkotolkulla ja muistaakseni hikiset neljä kiloa lähti koko aikana.
Varmaan liikunnan määrästä myös kiinni. Treeniä oli sen 6pv viikossa. En ollut tosilihava silloin, kun tuon rypistyksen jälkeen, ei ole enää mitään dieetattavaa ;-).
Varmaan liikunnan määrästä myös kiinni. Treeniä oli sen 6pv viikossa. En ollut tosilihava silloin, kun tuon rypistyksen jälkeen, ei ole enää mitään dieetattavaa ;-).
Tuo siis kakkosen viestiin jatkoa.
Vettä täytyy tuollaisella dieetillä juoda litratolkulla joka päivä. Tämä unohtuu kyllä monilta ja silloin ei ainakaan toimi.
EasyDiet kuuria eli 12 päivää. Painoa tippui 4 kg. Valitettavasti tuon kuurin jälkeen kun aloin syödä, nälkä kävi niin valtavaksi etten pystynyt hillitsemään isteäni vaan ahmein ja jo 1,5 kuukauden päästä oli kaikki nuo kilot tulleet takaisin.
Vettä täytyy tuollaisella dieetillä juoda litratolkulla joka päivä. Tämä unohtuu kyllä monilta ja silloin ei ainakaan toimi.
eli siinä mielessä toimii ihan yhtä hyvin joipa tai ei. Epäterveellistä se kyllä on olla ketoosikuurilla ilman että juo riittävästi vettä. Ohjeissa muistaakseni suositeltiin 2 litraa päivässä.
pituus 159cm lähtöpaino 76kg. ei liikuntaa vettä n. 3 litraa päivässä. suosittelen.
up, kokemuksia kaipaan. Ostin tuollaisen aloituspakkauksen.
Olin 1,5 sitten 2vko pussikeitoilla ja jatkoin ilman pusseja, mutta ketodieettiä silti, vielä 2vko. Painoa putosi ehkä sen 10kg kuukaudessa. Pussikeitoilla tais pudota sen 6kg kahden viikon aikana.
Kaikki silloin laihdutettu 13-14kg on edelleen poissa :-).