Vauva 10 päivää - mies tunnusti pettäneensä
Mies oli ystävänsä häissä, kun vauva oli reilun viikon ikäinen. Tullessaan takaisin mies halusi vain nukkua, olla rauhassa ja kun ihmettelin outoa käytöstä, mies väitti sen johtuvan krapulasta. Yöllä sitten herätti minut ja tunnusti humalassa pettäneensä.
Kaikkein pahiten loukkaa perustelut: Oli pitkästä aikaa kännissä, niin onnellinen vauvasta, olen ollut kuulemma kiukkuinen loppuraskaudesta/ synnytyksen jälkeen, ei tiedä rakastaako minua enää ja kuulemma siksi tunnusti, koska olisin muuten kuullut joltain muulta -minusta tämä on sama, kuin sanoisi ettei kertonut koska haluaa olla rehellinen minulle.
Tuntuu, että tukehdun. Miksi juuri nyt, kun olen juuri synnyttänyt ja kaikkein heikoimmillani!?!
Kommentit (40)
Tuonhan siitä saa kun kiukuttelee..
Siis ongelma: vaimo kiukuttelee, ratkaisu: mies menee vieraisiin.Mahtava logiikka!
pitäkööt pillunsa.parempaakin on tarjolla.
Tuonhan siitä saa kun kiukuttelee..
Siis ongelma: vaimo kiukuttelee, ratkaisu: mies menee vieraisiin.Mahtava logiikka!
no ei kukaan jaksa kiinnostua valittavasta ämmästä. pitäkööt pillunsa.parempaakin on tarjolla.
jos pettäminen on ratkaisu. Eroaisi sitten ja etsisi paremmin. Hankkisi selkärankaa olla rehellinen kaikkia osapuolia kohtaan.
Ei v**** mikä SIKA! Muuta en voi sanoa, en ymmärrä.
OLisi pitänyt tiedon itsellään. Pilasi nyt teiltä yhden elämän hienommista ajoista: esikoisen vauva-ajan.
Mitä sitten, kun vauva valvottaa ja olet väsynyt ja et jaksa seksiä? Oikeuttaako sekin miehen pettämään.
Jos mies kerran sanoo, että ei tiedä rakastaako sinua enää, minä helpottaisin miehen päätöstä. Ottaisin ja lähtisin vähäksi aikaa pois. MIettikööt sitten haluaako menettää teidät.
Olisi pitänyt housut jalassa ja ainakin suunsa kiinni, jos ei siinä onnistunut.
Koita jaksaa, olet varmasti ihana nainen. Mie taas on itsekäs ja lapsellinen.
Keskity vauvaan ja etsi ympärille parhaat ystävät tukemaan.
En todellakaan lähtisi itse pois, vaan laittaisin miehen pellolle. Ei siksi, että saisi miettiä haluaako menettää teidät, vaan siksi, että SINÄ saisit miettiä kelpuutatko äijää enää.
tyyliin : No eipä tämä vauvakaan välttämättä sinun ole BUAHHAAAAHHHHAAAA...
Toivoiko vielä nopsaa anteeksi antoa? Hitto mikä mies ja kaiken päälle, että tavallaan syytti sinua pettämisestä.
Yritä ap jaksaa lapsen kanssa. Mieti, haluatko jatkaa miehen kanssa vai et, mutta muista huolehtia itsestäsi jotta jaksat nauttia lapsestasi.
Sinun ei tarvitse kestää miehesi kamalaa käytöstä. Hän ei tunnu edes katuvan tekoaan, on aika sinun keskittyä vaan vauvaan ja siirtää mies sivuosasn elämässäsi. Vauvasikaan ei ansaitse tuollaista isää, joka pettää äitiään viikko syntymänsä jälkeen. Pelasta itsesi ja vauvasi samalla!!
nyt. Vaikka ei oikeasta syystä, mutta kuitenkin. Kelaa jos myöhemmin ilmenisi joku kiva seksitauti, joka ei välttämättä edes oireilisi miehellä mutta sinä sitten saisit sen.
Eiköhän ole tullut selväksi millainen jäbä on kyseessä. Onneksi selvisi nyt eikä 7 vuoden päästä.
Nuo "muka-liian-kännissä" pettämiset on aina ! harkittuja. Mies meni sinne häihin pillu mielessään ja sitä hän sai. Nyt on selvinnyt, että pillunkannattimelle hän oli yhden illan pano, joten mies tunnusti, koska ei saanut naisesta vakituisempaa seuraa. Muuten olisi ollut ihan hiljaa.
Mies voi muuttaa pois makuuhuoneesta ja hänestä tulee sinulle nyt ilmaan, kunnes olet sinut itsesi kanssa. Jos voit, muuta vanhempiesi/siskosi/kavereittesi luokse ja kerro mahdollisimman monelle, mitä mies on tehnyt. Uskomatonta, miten paljon halveksuntaa miehesi nyt ansaitsee.
Samoin kuin osa kommentoijista. Pettäminen ei millään tavalla ole ap:n vika. Mies on itsekäs paskiainen,joka ansaitsee jäädä yksin. Pettäminen tuossa vaiheessa on pahinta mitä voi tehdä.
Voimia ap,päivä kerrallaan.. Äläkä missään vaiheessa suostu syyllistymään tuosta! Syy on yksin miehen..
Kovin moni edes pian synnytyksen jälkeen ei voi/kykene seksiin, törkeää mieheltä heti lähteä vieraan perään. Ei tajua kyllä vauva-ajasta tai loppuraskauden vaativuudesta yhtään mitään. Inhottavaa vielä ajatella, että tavallaan syyttää sinua :( Olet ihan kauheassa paikassa, toivottavasti sinulla riittää voimia nyt kaikkeen. Yritä kuitenkin rakastaa vauvaa. Minäkin kyllä puhuisin sekä omalle että miehen suvulle avoimesti tilanteesta, eipä tarvitse ihmetellä jos olet "vähän" romuna.
siellä se kosketteli toisen naisen tissejä ja painoi munansa vieraaseen pilluun!
Siellä ne paneskeli ja miehethän eivät edes seksiin pysty jos ovat liian kännissä.
Joten känniä tästä ei voi syyttää.
En pystyisi enää jatkamaan suhdetta. Teki valintansa pani toista naista varmaan eri asennoissa.
ei, vaikea tilanne ja rankat ajat edessä. Nyt kun sinun tulisi jaksaa vauvan kanssa ja samalla elää elämän onnellisinta aikaa. Onko sinulla tukiverkkoa? Voiko mennä vauvan kanssa vanehmmillesi? Ota etäisyyttä mieheesi. Jossain vaiheessa teidän on juteltava kunnolla asiat halki, mutta nyt sinä tarvitset kaikki voimasi pienen kansssa.
Minulle kävi sama homma .Odotin esikoistamme ja olin aika väsynyt raskauden aikana ja niin mies päätti sitten käydä vähän "viihteellä". Kännipäissään tuli sitten kotia ja FRITSU kaulassa.Annoin miehen nukkua itsensä selväksi ja aamulla kysyin mistä oli moinen tullu ja mies sitten tunnusti,että oli käyny vieraissa.No mies tirautti jopa pari kyyneltä kun oli niin pahoilaan ja minä tietenkin annoin anteeksi.
Tämä pettäminen toistui kuitenkin 2kertaa kun vauva oli pieni.Yhtenä iltana pistin sitten vauvan mummolaan hoitoon ja "pimahdin" miehelle totaallisesti.Päätin ,silloin että se en ole minä joka tästä talosta lähtee vaan se on mies ja pakkasin kaikki hänen tavaransa matkalaukkuun tilasin taksin ja sanoin ettei tarvi enään IKINÄ astua tähän taloon.Tämän kaiken lisäksi sain tietää,että olin tälle miehelle raskaana jälleen.Ajattelin aluksi etten pärjää yksin mutta pärjäsin näköjään.Tein vaan tuon eroamis päätöksen liian myöhään.Se ois pitäny tehdä jo paljon aiemmin.En voi ymmärtää miten olin niin TYHMÄ etten edes huomannut mitä se mies seläntakana teki-.-
Nyt lapset on 7 ja 6.Olen naimisissa miehen kanssa jota on myös petetty ja uskon,ettei meidän tarvitse pettää tässä suhteessa koskaan!Koska kumpikin on kokenu sen,miten raastavalta se tuntuu,kun rakastat toista ja luulet eläväsi unelma suhteessa mutta sitten pikkuhiljaa toisesta alkaakin paljastua ihan uusia puolia ja koko suhderomahtaa niskaan.Mulla on masussa pienokainen joka syntyy 30.11 :) Lapset on isällä aina joka toinen vklp.
Mielestäni ehkä kannattais ottaa jo tuossa vaiheessa se ero mikä minunki ois pitäny tehdä.Se pettäminen saattaa jäähä joilaki sinne pääkoppaan vaikkei sitä siellä pitäis ees olla.Mutta ihan tosi niin kannattee nytten miettiä että elääkö semmosen miehen kans joka ei tiiä mitä haluaa ja kenenkanssa vai ootko onnellinen lapsenkanssa.Yksin se on aluksi aika rankkaa mutta ei läheskään niin rankkaa ku se että kestät yöitkut sun muut ja päivisin sitten mies soutelee missä sattuu toistennaisten kanssa ja kaikenlisäksi saattaa vielä sinuakin siinä samalla pukkasta...Oksettaa ihan ku näin jälkeenpäin ajattelee.Älä anna sen miehen pilata vauvan vauvaaikoja se lapsi on ansainnu rakastavan perheen ja turvallisen ympäristön ei mittään pettävää iskää!
Jos et eroa tahdo ottaa niin kannattaa mennä vähäksi aikaa vaikka äidillesi jos on mahdollista tai jonnekkin missä voi olla rauhassa.Se auttaa selvittämään ajatuksia.Ehkä semmonen pikkunen breikki ois kuitenki paikallaan .Pärjäilehän! :)
tyypillinen mies: käyttää perusteluina lähes mitä tahansa oikeuttaakseen tekonsa. Yök. voi olla että yli päästessäsi huomaat, ettet rakastakaan sitä enää.
Ihan sama miten sen perustelee, kun mikään ei oikeuta pettämiselle.
Voimia sinulle, vauva-aika on raskasta, mutta nautinnollista. Toivottavasti sinulla on hyvä tukiverkko, sillä miehesi ei siihen kuulu, ja toivottavasti et anna kuulua sinunkaan elämään enää.