Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva 10 päivää - mies tunnusti pettäneensä

Vierailija
25.08.2012 |

Mies oli ystävänsä häissä, kun vauva oli reilun viikon ikäinen. Tullessaan takaisin mies halusi vain nukkua, olla rauhassa ja kun ihmettelin outoa käytöstä, mies väitti sen johtuvan krapulasta. Yöllä sitten herätti minut ja tunnusti humalassa pettäneensä.

Kaikkein pahiten loukkaa perustelut: Oli pitkästä aikaa kännissä, niin onnellinen vauvasta, olen ollut kuulemma kiukkuinen loppuraskaudesta/ synnytyksen jälkeen, ei tiedä rakastaako minua enää ja kuulemma siksi tunnusti, koska olisin muuten kuullut joltain muulta -minusta tämä on sama, kuin sanoisi ettei kertonut koska haluaa olla rehellinen minulle.

Tuntuu, että tukehdun. Miksi juuri nyt, kun olen juuri synnyttänyt ja kaikkein heikoimmillani!?!

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies teki paskasti. keskity itseesi ja vauvaan.

Viikko synnytytksen jälkeen, voi tauti kuin lapsellinen mies.

Vierailija
2/40 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa että miehesi tunnusti. Nyt selvitelkää ja jutelkaa asiasta ja parisuhteestanne. Tarvittaessa ottakaa yhteys terapeuttiin. Älä anna humalassa tehdyn syrjähypyn pilata suhdettanne.

Niin ja sinun vikasi se ei todellakaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa kirjoitan tälle palstalle, mutta haluan vain kertoa miten pahoillani olen puolestasi! Todella huonot perustelut miehellä. Yritä keskittyä vauvaan. Olen niin surullinen puolestasi.:( Vauva-aika on niin ihanaa, en tiedä mitä olisi ollut tuossa tilanteessa. Toivottavasti sinulla on ystäviä/perhettä tukemassa.

Terveisin 5kk ikäisen vauvan äiti

Vierailija
4/40 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonhan siitä saa kun kiukuttelee..

Vierailija
5/40 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde miehen luota pois, jos hän ei halua menettää teitä, hän tekee työn sen eteen.

ÄLÄ anna liian helpolla anteeksi, parisuhde on toisen tasavertaista kunnioittamista, ja sinut on nyt erittäin pahasti lytätty.

Miehen tulee osoittaa olevansa arvoisesi, aikuinen ja vastuullinen mies ja isä pystyy tähän, ja jos ei, niin huokaise - moinen häntäheikki saikin mennä.

Vierailija
6/40 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta olen samaa mieltä kuin 19: ei kannata antaa yhden syrjähypyn pilata suhdetta. Puhutte asiat läpi ja hankitte tarvittaessa ulkopuolista keskusteluapua sekä apua arkeen vauvan kanssa, jos tuntuu, että tämä asia vie nyt liikaa voimia ja energiaa.

Vierailija
7/40 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin mies vaikuttaa aika retardilta. Millainen mies ei kestä jos toinen on pari viikkoa pahalla päällä? Pistä ulkoruokintaan, todennäköisesti "mies" aiheuttaa vain surua ja ongelmia jatkossakin. Ja kerro tosiaan äijäsi suvulle mitä teki. Minkä ikäisestä ihmisestä kyse?

Vierailija
8/40 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kaikista haavoittuvimmillaan synnytyksen jälkeen, moni masentuu ilman mitään ylimääräistä paskaa. Ja niin kuin joku kirjoitti, jos mies on LIIAN kännissä, niin ei sillä silloin seiso, eli on tuossa tietoisuus ollut vielä.. Omalle miehelle tein jo suhteen alussa selväksi, että väkivalta tai pettäminen on asioita, joista se on kerrasta poikki.

Edellisessä suhteessa annoin liikaa anteeksi, ja olen saanut kantapään kautta kokea, että jos mies pettää, ja saa anteeksi, niin sama tulee toistumaan.. Viisastuu vaan sen verran että seuraavalla kerralla ei kerro, vaan siitä saa kuulla joltain ulkopuoliselta.

Vierailija
9/40 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi vähän samalla tavalla 20 vuotta sitten. Ensimmäinen ajatus oli, että jätän ton sian. En jättänyt, enkä ole katunut. Mieti rauhassa mitä teet. Keskity nyt vauvaan.

Elämässä sattuu ja tapahtuu. Olen antanut anteeksi, mutta rehellisesti sanottuna en ole unohtanut. Asian kanssa olen oppinut elämään. Olemme saaneet neljä muuta lasta ja rakkautta on riittänyt puolin ja toisin. Meillä on hieno avioliitto, kaikesta huolimatta.

Vierailija
10/40 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli vain kännistä seksiä

Vierailija
11/40 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meni heti siittämään toiselle naisellekin???

Tuostakin voi syntyä uusi ihminen, jokaisesta yhdynnästä voi, ellei miehelle ole tehty vasektomiaa tai naiselta poistettu kohtu ja munasarjat.

Aikuinen ihminen ymmärtää ja tukee raskaana olevaa puolisoaan, sekä synnytyksessä ja vauvan hoidossa!

Eihän tuo ole mikään aikuinen mies vaan sukupuolielintensä johdateltavissa oleva pelimies.

Vierailija
12/40 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tiedät mitä odottaa tulevaisuudessa.

Jos mitenkään voit niin älä rupea setvimään tuota juttua kun olet niin herkässä mielentilassa ja vauva on nyt tärkein. Mieti onko anoppisi/appesi hyvä ja kerro hänelle tapahtunut mutta älä hänenkään kanssa ala setvimään juttua vaan anna olla. Sano, että asia otetaan esille kun sulla on siihen voimia ja piste.

Joku älykäs nainen teki tällä palstalla niin ja anoppina sanoisin, että hyvin teki. Jos mun poika olisi kyseessä niin *XZWQX* Tee kuitenkin oma ratkaisusi ja voimia sulle pikku äiti!

Vierailija
13/40 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jo niin törkeää, että vaikea olisi antaa anteeksi. Miksi aina vaimo syyllistetään ja vielä noin herkässä tilassa synnytyksen jälken. Älä vain ala ajattelemaan, että joo minustahan se tietenkin johtui. Olisi ukko vain kantanut syyllisyytensä ja pitänyt turpansa kiinni.

Vierailija
14/40 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän samantapainen kokemus, tosin vauva oli "jo" 5kk. Mies lähti työkavereiden kanssa baariin ja minä vauvan kanssa odottelin kotona. Ei tullut yöksi kotiin, oli muka sammunut jonnekin. Yhteisen luottokortin tiliotteesta sitten näin, että oli hotelliin menty yöksi. Myönsi kaiken.

Olisi pitänyt potkaista ukko pihalle silloin heti, ei muuta aiheuttanutkaan kuin harmia ja mielipahaa (mm. myöhemmin pahoinpiteli minua jne.) Nyt onneksi kaikki jo historiaa. Voimia ap!!

Vierailija
15/40 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhottava piirre että vauva joutuu elämään ensimmäiset hetkensä surullisen ja ehkä stressaantuneen äidin kanssa. koita ap keskittyä vauvaan ja antaa hänelle mahdollisimman ihana alku elämään!

Vierailija
16/40 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole mikään aikuinen mies vaan sukupuolielintensä johdateltavissa oleva pelimies.

Kuulemma kolmasosa ihmisistä pettää suhteissaan (edellisissä ja seuraavissa) ja kyllä se kertoo kyseisten ihmisen henkisestä vahvuudesta aika paljon. Houkutuksia tulee elämässä ihan jokaiselle, sillä seksuaalinen vietti on vahva ja sillä ei ole mitään tekemistä rakastamisen ja perheen kanssa.

Tietysti vielä pahempi, jos petos on harkittua ja selvin päin suunniteltua, omantunnon vajavaisuushan on jo psykopaattinen oire ja silloin on turha odottaa mitään muutosta ihmisessä, jos hän ei koe tehneensä mitään väärää.

Asiaan vaikuttaa paljon se, miten miehesi itse suhtautuu asiaan. Tuo sinun syyttäminen tai oman tunteettomuuden syyttäminen on pelkkää vastuunkiertoa. Ainakin tällä hetkellä se mies on pelkkä luiru. Paljonko hänellä on ikää? Jos olette nuoria, hän voi vielä kasvaa henkisesti paljonkin. Siinä tapauksessa parisuhdeterapia voisi selventää asioiden käsittelyä molemmille.

Vierailija
17/40 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonhan siitä saa kun kiukuttelee..

Siis ongelma: vaimo kiukuttelee, ratkaisu: mies menee vieraisiin.

Mahtava logiikka!

Vierailija
18/40 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon että mies voi valehdella pettäneensä jotta pääsee eroon läskistä, valittavasta valaasta

Vierailija
19/40 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon että mies voi valehdella pettäneensä jotta pääsee eroon läskistä, valittavasta valaasta

Sun piti nostaa vanha ketju vain ollaksesi ilkea ja typerä. Kasva aikuiseksi

Vierailija
20/40 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin : No eipä tämä vauvakaan välttämättä sinun ole BUAHHAAAAHHHHAAAA...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän