Oliko Presidentti Mannerheim oikeastai musta?
Kommentit (13)
Päivän naurut. Toivottavasti on niin provo. Ei jumankauta XD
Oliko Mannerheim ihoväriltään musta?
kyllä oli. Tämä on ollut vaiettu ja salattu tosiasia näihin päiviin asti. Mannerheim oli todellisuudessa sysimusta zulupäällikkö Afrikan pimeimmästä viidakosta. Mannerheimilla oli mm. halkaisijaltaan noin 20 cm nenärengas. Arvaa onko valpolla ja supolla ollut vaikea homma piilotella tätä kaikki nämä vuodet.
mutta kun veroja korotetaan ja km-korvauksia viedään ei kukaan lotkauta korvaansa. Vain Mannerheimin värillä on väliä. Vaikka sitäkin ukkoa on ihan turhaan ylistelty. Vikansa oli siinäkin. Sohvaperunoiden silmät saastuu jos väri on väärä. Tämä kertoo suomalaisten kermaperseiden älykkyyden tasosta aika paljon.
Oliko Presidentti Mannerheim ihoväriltään musta?
Nyt kun tuli puheeksi, niin mä haluan myös selvennystä tähän asiaan.
Stasi-listat julkisiksi!
mutta kun veroja korotetaan ja km-korvauksia viedään ei kukaan lotkauta korvaansa. Vain Mannerheimin värillä on väliä. Vaikka sitäkin ukkoa on ihan turhaan ylistelty. Vikansa oli siinäkin. Sohvaperunoiden silmät saastuu jos väri on väärä. Tämä kertoo suomalaisten kermaperseiden älykkyyden tasosta aika paljon.
mutta kun veroja korotetaan ja km-korvauksia viedään ei kukaan lotkauta korvaansa. -- Tämä kertoo suomalaisten kermaperseiden älykkyyden tasosta aika paljon.
Mannerheim on mielestäni ainakin vanhempien ihmisten mielissä kuitenkin yksi niitä asioita, joiden lisäarvo suomalaisuudelle ja suomalaiselle identiteetille on suuri. Kansakunta tarvitsee tämän kaltaisia ikoneita, jos se haluaa (huom. erit. HALUAA) pysyä itsenäisenä.
Muutenhan Suomea voitaisiin hallita muualtakin käsin, ihan samalla tavalla Brysselissäkin osattaisiin korottaa veroja, jos siellä asiaan liittyvä päätäntävalta olisi.
Oliko Jeesus oikeasti vaaleaihoinen ja -hiuksinen?
"jos minä olen musta, olen mina kaikkeila tunnettu!"
-Mannerheim
Niin se meidän tuntema ja näkemä Mannerheim oli näyttelijä. Oikea siis se oikea "Mannerheim" oli tosiaan zulupäällikkö Afrikasta. On aika valistaa ihmisiä ja tuoda esiin totuus.
Tämähän selvisi siitä elokuvastakin
sellaista Mannerheimia ollut olemassakaan!