Joululahjaksi muki jossa kuva lahjan antajasta?
Siis, mitä mieltä olisit jos saisit joululahjaksi mukan jossa on lähettäjän oma hymyilevä naama? Onko outoa?
Kommentit (13)
No riippuu siitä, keneltä muki on. esim. kummilapsn naama mukissa ok mutta jos kummilapsen äidin tai isän naama, niin sitten ei.
En haluaisi saada tuollaista lahjaa.
Minun mielestä se on todella hyvä idea, etenkin silloin jos olet työpaikallasi ihastunut onnellisesti varattuun mieheen, yksipuolisesti.
Menisi komeron perimmäiselle ja ylimälle hyllylle.
Lapselta isovanhemmille kiva idea, mutta muuten todella outo. Voisin kyllä kuvitella että joku pakkomielteinen stalkkeri tekisi noin.
Minä otin kuvan mieheni pienen pienestä pippelistä ja laitoin sen mukiin ja annan anopille, saa katsoa minkälaisen vätyksen kanssa olen tekemisissä.
Mä oon saanu mukin jossa on mun lapsieni kuvat. Musta se oli ihan paras.
Yhtä outo olisi oma kuva eli lahjan saajan
Ihaana idea teenkin sukulaisille heti tuollaiset!
Rakkaan kullin kuva. Mutta mistä sen kehtais teettää?
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä se on todella hyvä idea, etenkin silloin jos olet työpaikallasi ihastunut onnellisesti varattuun mieheen, yksipuolisesti.
Tämä on loistava idea, etenkin kun haluaa aina pysyä asialinjalla, viisaasti, hirmuisen diskreetisti, silleen kypsän toverillisesti vaan. Ei se sen vaimo ole huomannut mitään -ajatuksella, ja mitä väliä vaikka huomaisikin. Onko se edes ihminen. Mitä muka nykyään merkitsee uskollinen avioliitto. MINÄ olisi parempi.
eikö niihin läntätä yleensä lapsen naama ja mummo on ihan mehuissa.