Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistähän johtuu, että Perussuomalaisilla ei ole suosiota naisten keskuudessa?

Vierailija
25.08.2012 |

Miesten keskuudessa sen sijaan Persut on suosituin puolue!!! Mutta heidän kannattajistaan valtaosa on miehiä. Miksi?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen äänestän persuja, olen äänestänyt jo ennen "jytkyä" ja jatkan samalla linjalla. Ääneni kyseiselle puolueelle on osittain myös ns. protestia muita puoluita kohtaan. Presidentivaaleissa äänestin Haavistoa jo 1. kierroksella, minusta hän oli paras mies ko. hommaan, harmi kun ei voittanut.

Mutta rehellisyyden nimissä, en paljon äänestyksistäni huutele, koska moni joka väittää persuja "rasisteiksi" ym. ovat itse persuja kohtaan yhtä ahdasmielisiä. Kannattaa tutustua puolueeseen ja äänestää sellaista henkilöä jonka kanssa on jotain yhteistä. Sama pätee kaikkiin puolueisiin, yksittäinen ihminen joka puolueen ehdokkaana harvoin allekirjoittaa koko puolueohjelmaa sellaisenaan, on niitä harmaan sävyjä mukana eikä vaan mustavalkoisuutta.

Vierailija
42/50 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset keskittyy enemmän hoivaamiseen, huolta pitämiseen, sosiaalisten suhteiden edistämiseen. Miehet taas pikkupojista lähtien kokoontuu porukoihin ja taistelee toisiaan vastaan, puolustaa omiaan ja hyökkää muita vastaan ja nauttivat tästä! Täähän on miehille mieluista paini- ja pyssyleikkien jatkumoa tää persuilu. Hormonit virtaa ja nautinto on suuri kun saa jollain tavalla voitettua sen toisen "heimon". Varmasti myös armeijan opit vaikuttaa taustalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet kerran on niin ylivoimaisia ja tietävät mitä Suomi tarvitsee niin miksei ne asiat ole loistokunnossa? Miten kukaan voi väittää että täällä olis joku asia huonostikun kerran miehet täällä viisaudessaan asioista päättää?

Pyhä yksinkertaisuus, tässä nämä naiset taas nähdään.

Koska naisia on about 50% ihmisistä ja heidän annetaan äänestää myös. Samoin valtionvirastot on naisitettu teleketjufemakoilla.

on koko sen historian ajan ollut selkeä miesylivoima. Pääministeri on kahta (lyhytaikaista) poikkeusta lukuunottamatta ollut mies. Myös kuntien päättävissä elimissä, kunnanvaltuustoissa, on kautta aikain ollut miesylivoima, sama kunnanhallituksissa. Kuinka on siis mahdollista että tämän maan asiat on huonosti? Eihän se kertakaikkiaan voi olla mahdollista kun miehet tekee päätöksiä, hehän tietävät mikä on tälle maalle parasta!

Ai niin naisten vikahan se kuitenkin on, äänestävät perkele sinne eduskuntaan ym. tolloja miehiä. Siis naisten vika, tietenkin. Taidan jättää äänestämättä seuraavissa vaaleissa.

Vierailija
44/50 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja harkitsen perussuomalaisten äänestämistä.

Vierailija
45/50 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naisten vika, tietenkin. Taidan jättää äänestämättä seuraavissa vaaleissa.

Toivottavasti muutkin naiset tajuavat saman, niin saadaan joku ryti tähän yhteiskuntaan.

Vierailija
46/50 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti en tunne yhtään naista, joka äänestäisi perussuomalaisia. Tiedän toki, että heitäkin jossain päin Suomea täytyy olla, mutta vähemmän.

Vierailija
47/50 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ja seuraan politiikkaa (myös muuta kuin kotimaan) ja olen siis nainen. Persuja en äänestäisi ikinä. Juurikin tästä syystä.

Vierailija
48/50 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti en tunne yhtään naista, joka äänestäisi perussuomalaisia. Tiedän toki, että heitäkin jossain päin Suomea täytyy olla, mutta vähemmän.[/i

Vierailija
49/50 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei voi olla varma kuin siitä OMASTA äänestään. Itsekin tiedän yhden, jonka mies politiikassa mukana ja kaikki olettavat että äänestää ko. miehensä puoluetta, vaan eipä äänestä. On siis usein miehensä takia puolueen jutuissa mukana, vaikka ei itse jäsen ole, kaikki toki olettavat että äänestää jotakin puolueen riveistä, esim. omaa miestään.

Vierailija
50/50 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saattaapa äänestää nääkin "mun mies vetää sun miestä snägärillä turpaan ja se on romanttista" -tyypit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi