Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kappahl XLNT mallikilpailun KAUNEIMMAT

Vierailija
25.08.2012 |

Ketkä on teidän suosikkeja? Kenen toivotte voittavan 2. osakilpailun, ketä olette äänestäneet? :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiialla kroppa on kyllä paljon nätimpi kuin monella muulla. Samoin naama.

Vierailija
2/22 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei niitä oo julkaistu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi XL-kokoinen, mutta samaan aikaan pirun kaunis vartalo. Kyllä mä hänen kroppaa ennemmin katson kuin monen muun kisaajan tuolla.

Vierailija
4/22 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan tädin silmät ei löydä.

Vierailija
5/22 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä sivuilla lukee, että ekan osion semifinalistit piti esitellä viime perjantaina ja toisen osion sitten 7.9.

Vierailija
6/22 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyö on vedetty kireälle rintojen alle eikä suinkaan vyötärölle.

Vierailija
7/22 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://kilpailu.kappahl.com/fi/index.php?page=gallery&id=363

Hän on lempparini, TOP10 listalla. (Katsoin muutaman sivun).

Vierailija
8/22 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Joo toi on paras

Vierailija
9/22 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen kisaaja on naikkari foorumille luonut ketjun jossa toivoo ihmisten äänestävän häntä voittoon. Menee koko kisan idea hieman nurinkuriseksi, kun ääniä kalastellaan tällä tavoin.

Vierailija
10/22 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tossa noilla äänillä paljon merkitystä ole, kun vaan kaksi menee niillä jatkoon, loput 28 valitsee tuomaristo. Mutta olishan niitä ääniä kiva saada, olen minäkin siellä. Olishan se sellainen kunnianosoitus, jos muutkin äänestäis kun vaan feissarikaverit.

Mutta ihmiset hei, älkää sitä top kymppiä vaan selatko, katelkaa vaikka uusimmat suodatuksella niin tulee niitä muitakin nättiä ihmisiä sieltä eteen eikä vaan ne samat.

Vierailija
12/22 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että kukaan kenellä on tyyliin yli 500 ääntä ei ole jossain itseään mainostanut? Joillain on blogi, joillain suuri oppilaskunta takana etc.

En yhtään tiedä mikä tämä naikkari foorumi on, mutta tuskin siellä ihmiset äänestää ilman syytä tuntematonta ihmistä?

Itse tykkään Maaritista ekalla sivulla.

Vierailija
13/22 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä äänten kalastelulla on? Kyllähän muutkin sitä tekee. Tuomaristo valitsee finalistit ja voittajan joten aivan sama nikä saatujen äänten määrä on.

Mutta kullä Tiia voittaa saisi. Ehdottomasti kaunein.

Vierailija
14/22 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todella teidän mielestä Tiia kropan perusteella sopivin näistä kilpailijoista? Kasvot on kauniit, mutta eikös se nyt näytä vähän sellaiselta lyhyeltä, tasapaksulta tyttöseltä? Olishan siellä monta sellaista, millä todella on niitä "muotoja" joita kilpailu peräänkuuluttaa.

Vierailija
15/22 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen just eri mieltä. Tiialla kunnon tiimalasivartalo ja muodot kohdallaan. Naama taas aika peruskauraa joita tulee 13 tusinassa vastaan.

Vierailija
16/22 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimalasi??? Mä oon sitten ymmärtänyt väärin minkä mallinen on tiimalasi. Tuolla on vyötärön kapein kohta ihan tasan saman levyinen kuin se on tissienkin kohdalta. Tai no, onhan sillä tiimalasi...kaulan kohdalla =)

Vierailija
17/22 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta osakilpailusta?

Vierailija
19/22 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ joo varmaan olet :)

Vierailija
20/22 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo löytänyt mistään jatkoon päässeitä vaikka eilen niiden piti tulla julki. Ite kisaan kakkososakilpailussa ja haluisin kovasti nähdä minkä sorttista tyyppiä sinne pääsi jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän