Vauva vuodelle 2014 :)
Onhan tää vielä vähä aikasta haaveilua ja miettimistä, mut pakko suunnitella kun on perussairaus ja koulu vielä vähä kesken.. Ollaan oltu miehen kanssa 5vuotta yhessä ja mentiin kesällä naimisiin ja ihan aikuisen iässäkii tässä ollaan..
Mut onkos muita sille vuodelle suunnittelevia? :)ois kiva vaihtaa ajatuksia :)
Kommentit (1501)
Hei muuten, Lily of the Valley, mikäs tilanne siellä?? Eikös sulla tammikuussa ollut laskettu aika?? :) Myös muut tästä ryhmästä plussanneet joilla tuo LA lähenee, kertokaahan väliaikatietoja! :)
Heippa vaan! :) Kimallukselle ja muille kumppaneille tiedoksi, että täällä ollaan vielä yhtenä kappaleena...ja näyttäisi siltä ettei enää tämän vuoden puolelle tulis, ei toki pitäs "sanoa" ääneen ku alkaa varmaan heti supistelemaan ;) Viikkoja menossa 38+6 että ihan täysiaikainenhan tuolla mahassa potkii. Ensi viikolla LA.
Olin tuossa ennen joulua hetken aikaa osastolla seurannassa, kun verenpaineet kohosi sen verran korkeiksi. Lievä raskausmyrkytys, jota hoidetaan nyt verenpainelääkityksellä, levolla ja kontrolli viikoittain. Vähän pelottaa, ettei tila vaan pahenisi ja synnytyksen joutuisi käynnistämään... Toivon että lähtis ajallaan syntymään ihan luonnollisesti. Toki jos jomman kumman vointi sitä vaatii, niin tuo synnytyshän on se paras hoitokeino, pakko hyväksyä se tosiasia. Vielä ei kunnollisia supistuksia oo tullu, parina päivänä lievää menkkakipuilua.
Nyt toivotaan ja pyydetään teille kaikille ihan hirmuisesti onnenhippuja ja tähdenlentoja tulevaan vuoteen, olkoon se kaikille The Toiveiden Täyttymysten Vuosi 2014!!!!! <3
Mulla on ollut käytössä zoely vissiin puolisen vuotta. Sitä ennen merkkiä on vaihdeltu, eikä viimeisinkään ole ollut hyvä noin mielialan kannalta, mutta jos sit raskauden jälkeen saisi kierukan pistää.
Oonkin lokakuussa 2012 käynyt viimeksi lääkärillä, jolloin vissiin jotain on tutkittu, perhesuunnitteluneuvolantäti sanoi, ettei tarvitsisi ainakaan vielä käydä, kun ei ole tuolloin ollut mitään kummallisuuksia. Pyysin kuitenkin lähetteen klamydiaan ja samalla laittoi tippurinkin, tuleepahan nekin tarkastettua, kun on kumppani kuitenkin vaihtunut.
Mulla on menkat tullut päivän viiveellä siitä, kun lista on loppunut, mut nyt lopetin kesken listan, eikä vieläkään kuulu. Menkkaoireita on ollut (maha sekaisin, mieliala ÄRRINMURRIN, jalkoja särkee, palelee), mutta ei näy. Toivottavasti eivät kovin kauan panttaisi itseään :D
Loistokasta uutta vuotta, kaikille mahdollisimman paljon onnea ja kaikkea hyvää vuoteen 2014! T
Lily of the Valley, kiva kuulla sinusta :) Laskettu aikakin jo niiin lähellä! Sä saat jokatapauksessa tammikuussa vauvan syliin, kävi miten kävi, vaikka menis vielä yliajallekkin niin silti. :) Tsemppiä paljon synnytykseen, kyllä se hyvin menee!
Tann: Ihan tuntematon merkki mun korvaan tuo Zoely, en oo kyllä ikinä kuullutkaan. Toivotaan että ne menkat sulle sieltä pian tulis ja kierto tasaantuis. :) Mulla tosiaan kun oli nuo minipillerit niin ei ollu menkkoja koko niiden käytön aikana, eli 2 vuoteen :) Ja niissäähn ei pidetty mitään taukoa, vaan otettiin ihan joka päivä. Minipillereitä ennen mulla oli käytössä ihan tavalliset yhdistelmäehkäsypillerit (Mercilon), mutta lääkäri vaihtoi ne jossain kohtaa noihin mineihin, kun tavalliset e-pillerit ei kuulemma sovi jos kärsii migreenistä. Mutta jostain kumman syystä ne kuitenkin mulle alunalkaen määrättiin, vaikka heti alussa mainitsin tuon mun migreenitaipuvaisuuden..vähän outoa..
Tann toivotaan, että menkat alkais ja pääsisitte pian yrityksen makuun :) tosin toivotaan myös, ettei kauaa tarttis yrittää ja pääsisitte pian odotuksen makuun ;) <3 hyvähän se varmaan on tutkimuksissa käydä niin saapi mielenrauhan itselleen eikä tartte murehtia sen puoleen.
kimallus mullakin oli alkuun monta vuotta tavan e-pillerit ja vasta nyt loppuvaiheessa sain minipillerit juuri tuon migreenin takia. Tosin mun gyne totes että kun tuota migreeniä ei ole mitenkään erikseen tutkimalla todettu niin hänen puolesta olisin voinut syödä normi e-pillereitä ja sikäli niistä olisi tullut jotakin niin olisi voitu sit vaihtaa... mutta siis joka tapauksessa ne kuitenkin vaihdettiin mineihin. Ne oli vaan just siitä inhottavat ku syödään koko ajan ja mulla mekat tuli miten sattuu niiden aikana, eivät siis jääny pois... Pillereiden lopetuksen jälkeen mulla alko menkat ihan hyvin, mut jäi vaan tälläsiks pitkän kierron menkoiks... mut näillä mennään :) niin ja itse laitan normikalenteriin ylös aina kun menkat alkaa, sen kummempia merkintöjä en tee... enkä aina edes muista merkatakaan, paitsi viime kuukausina (tai vuotena) kun yritystä ollut enemmän :)
ON: täällä töissä vielä ja kohta uutta vuotta vastaanottamaan kotiin :) tinat valetaan ja glögiä hieman maistellaan ja perusruokaa; ranskalaisia, nakkeja ja perunamuussia. Raketteja ei ammuta kun koiruudet pelkää niitä eikä muutenkaan ole intoa ammuskella niitä, näkeehän niitä muutoinkin, jos tahtoo :) vauvarikasta uutta vuotta kaikille teille ihanille naisille <3
Rima
Nyt tulee pikaisesti omaa napaa..tuntuu vähän että ovis saattaisi olla päällä tai tulolla..nipistelly ja kosteampaa alhaalla.:D toivon todella että olis sitä. Hyödynnetty on ainakin parhaalla mahdollisella tavalla.
Nyt kp 15/?? Yk7
jos tärppää niin saattaa näkyä just kun meen tutkimuksiin 16.1 :)
tann tervetuloa mukaan jännäilemään.:)
lily of the valley ihana kuulla susta! Onnea nyt tulevaan ja tsemppiä loppuraskauteen ja synnytykseen.<3 tuleehan kertomaan kun pikkuinen on maailmassa.:)
hyvää uutta vuotta kaikki!!!<3 tänä vuonna me plussataan ja toivottavasti myös saadaan nyytit syliin.:)
Hummingbird ja Rima84 ja ON: Samaa synkistelyä se täälläkin on. Mulla nyt laukaisevana tekijänä tais olla koiran sairastuminen. Viime perjantaina huomasin, että nyt ei oo koiralla kaikki kunnossa.En saannut mistään elänlääkäriä kiinni. Suututin siinä samassa äidin (syytin että hänen ystävänsä on myrkyttänyt koirani (vihaan sydämeni pohjasta ko. ihmistä ja koira oli ollut heidän kanssaan mökillä siitä tämä syytös) okei, jälkikäteen ei fiksu veto mutta siinä surussa ja murheessa ja vihassa se nyt oli mulle itselle helpoin tapa saada syyttää jotain) Koira on nyt kunnossa, enää ei tuu vertakaan oksentaessa/kakatessa vaikka antibiootti kuuri jatkuukin (suolistopahasti tulehtunut). Mutta välit äitiin jäissä. en vastaa viesteihin (poistan ne). Oon edelleen vaan niin vihainen ja loukattu. Loppujenlopuksi asia ei liity tohon koiraan ees millään tavalla. Vaan muihin juttuihin joista en oo koskaan päässy yli enkä tuu koskaan pääseen (enkä halua). No itkin tuota koiraa sen neljäpäivää. Ja myös huonoja välejä äitiin. Itkin ja itkin. Ja mitä tekee mies?Vetäytyy!!! ei lohdutusta ei mitään. Viimeinen pisara oli eilen. Laitoin päivällä miehelle viestiä että olen huonolla tulleella. vituttaa ihmiset yli positiivisuus ja kuinka ihmiset toivottaa hyvää uuttavuotta kun ei se kuitenkaan ole hyvä. Ja että meille on tapahtunut jo kaikki muu paitsi viime aikoina kukaan ei ole kuollut, joten varmaan kohta sekin on edessä. Tästä mies tekee johtopäätöksen että ei halua tulla kotiin koska olen itsetuhoinen/murhan himoinen. mitä vittua??? No lähdin lenkille mukamas ajoissa ennen kun rakettien ammunta alkaa. Ja vitut (anteeksi kielenkäyttö mutta ottaa päähän!)! Joku vatipää teinilauma alkoi alkaa ampumaan raketteja klo 16. Koira vapaana. Oltiin juuri tulossa metsästä pois. Koira paniikkiin (pelkää raketteja) ja juoksi paniikissa metsään. Luojalle kiitos että sain käskytettyä sen maahan makaamaan jolloin sain sen kiinni. Tästä alkoi 20min taistelu, jolloin luovutin ja soitin miehen hakemaan meidät kotiin. Itkin tienlaidassa, pitäen koiraa halausotteella paikoillaan. Ja mitä tekee mies: ei minkäänlaista lohdutusta vaikka näkee että olen itkenyt ja itken. kuulemma vaan "flippaan".Tästä alkoi koko uuden vuoden kestävä riita ja tappelu. itkin yksin kotona koko yön kun mies häipyi naapurustoon. Hain sen lopulta itkien pois kotiin. En halunnut olla yksin. Ja siitä se riita vasta paheni. Mies antoi tulla taas kaikki mahdolliset 10vuoden aikana tapahtuneet asiat. ja sen kuinka olen niin paska että en tee kotitöitä tarpeeksi. Ja kuinka olen läski. niin ja hän ei halua lasta koska HÄN joutuisi niin koville koska minä olen sairas ja hullu.Tänään itklenyt ja nukkunut koko päivän. ityklin koiran kanssa yksin pimeässä metsässä. On niin helvetin paha olla. Yritin vielä tänään selittää miehelle että mulla on paha olla ja sattuu, niin tää vaan vastaa että "eiköhän tässä ole oman pakitin kasassa pitämisessä täysi työ!" Sille on siis vaan tärkeintä että arki rullaa tasaisen tappavaan tahtiin ja kaikki arjen paska tulee tasaisesti pyöritettyä. Talo lämmitettyä ja sitärataa. Viis siitä vaikka vaimolla on paha olla. Mä en ymmärrä miten se ei nää mun pahaa oloa. kysyin että sillon kun oli ku, silitin mun päätä, miksi et nyt. Sillon kuulemma oli syy. Loppiaisena viimeistääin pitäisi alkaa menkat. Tällähetkellä musta tuntuu että ois paljon parempi että ne alkais. Ei meistä ole vanhemmiksi. Koskaan. Tokkopa kannattaa oikeesti olla yhdessäkään. 10v samaa paskaa takana. Ainut vaan että eilen ja tänään tuli pienen pienen pieni tippa verta. Ja näin kävi silloin kohdunulkoisesta plussasta. Tosin myöhemmin ja isompana määränä ja erivärisenä(ruskeampaa vuotoa). Nyt sitten olen tämän päivää miettinyt että voihanpaska jos sittenkin olen raskaana. Että tässä tuleva hullu, yh äiti............ Mä en nyt vaan jaksa yhtään. On vaan niin helvetin paha olla. Mä antaisin mitä vaan että joku tulis ja halais ja sanois että hei sä oot just hyvä tyyppi tollasena kusipäänä kun oot. Ja taas itkettää.
Ruhtless suuren suuri virtuaalihalaus <3 ja hei, ihan varmasti olet just hyvä tyyppi tollasena kun oot <3 TSEMPPIÄ!!!
höh, ja ihan yksinkertanen asia ja sekin meni pieleen ei ruhtless vaan Ruthless, sori :)
Kimallus-84, joo, tää zoely vissiin on joku melko uusi merkki, ei ollut mullakaan mitään hajua koko merkistä. Mäkin syönyt ennen tätä mm. mercilonia, yasminea ja yasminellea. Kaikkea pitää kokeilla, vaan ei mikään oo ollut sopiva! Onpa kumma, että sulle on määrätty mercilon, täällä on joka kerta kysytty, ettei oo tullut mitään oireita migreenistä yms.. Mut onneks sitten sullakin vaihtui sopivaan! :)
Rima-84, toivotaan parasta ja pelätään pahinta! :)
Vauvaunelmia, kiitos! :)
**
Voi menkat, tulkaa jo! Ihan järkky päänsärky ollut nyt pari päivää, tuossa jo itekseni tuumin, että ois vaan pitänyt syödä lista loppuun. Ehkä menkatkin ois alkanut sit sujuvasti, nyt vaan odotellaan, odotellaan. No, katsotaan.
voi Ruthless sinua. On tosi kurjaa taistella kaikkia ihmisiä vastaan. Harmi että miehesi ei nyt ollenkaan käsitä sinua ja nostaa esiin vanhoja juttuja. Eikai miehesi sinua läskiksi nyt sentään haukkunut?! Ymmärrän täysin tunteesi. Miehet on sellasia ettei ne käsitä usein naisten tunteita ja oikkuja. Ainakin mun oma mies ihmettelee usein mitä mä nyt itken ja masentelen TAAS. Naisen elämä on niin rankaa ja hormonit ihan varmasti omalla tasollaan vaikuttavat siihen. Voi oikeasti ollakin että olet raskaana kun itku superherkässä ja tuo vuoto. Uskon kuitenkin että tää teijän ongelma on nyt vain tilapäistä ja pääsette kyllä siitä yli. Ymmärrän että miksi vituttaa kun ei mies ei voi lohduttaa. Mun mies ei osaa tippaakaan lohduttaa ja olen siitä monesti valittanut. Mun mies kyllä oli lähellä Km:n aikoihin ja halaisi mutta juuri tuota silitystä minäkin kaipasin, eipä tullut. Ei se osaa silittää rauhallisesti :D Muina aikoina ei se jotenkin usko että kuinka paha olla mulla on. Ei onneksi olla tapeltu kuitenkaan kauheasti aiheesta, minä vain riehun, jatkuvasti. Oletko ajatellut että puhuisit jollenkin ulkopuoliselle? Ei tartteisi miehellesi kertoa asioita kun ei se kerta osaa sua lohduttaa/auttaakaan. Jotkut asiat on vaan liian vaikeita itse kohdattaviksi että apu ei olisi pahitteeksi J Toivottavasti tämä päivä ja huominen tuo sulle parempaa mieltä. Koita hengittää syvään ja kirjaa vaikka päiväkirjaan tuntojasi jos se helpottaisi… En tiedä onko näistä mun neuvoista mitään apua, mutta ymmärrän niin nykyisen olotilasi vaikka en haluisikaan. Tuntuu välillä että sekoaa täysin tähän kaikkeen juttuun…
ON: Ollaan kovasti pohtimassa muuttaako pois pk-seudulta lähemmäs äitiä Tampereelle vai Jyväskylään päin miehen sukulaisten viereen. Tuskinpa nyt ollaan mihinkään lähdössä kunhan täällä vain haaveillaan omasta kodista J Muuten mennään oudoilla kivuilla taas kerran. Viikon kaksi ollut outoa kipua ja munasarjat tuntuu olevan tulessa välillä. Menkkakipuilun tyylistä kipua ja nyt kp 16. En tiiä onko mulla joku nyt vikana tuolla alhaalla vai mitä tää meinaa. Ei kuitenkaan ole kovin pahaa että tartteis lääkäriin lähteä. Jos tää ei hellitä niin sitten pitää kyllä. Mietin vaan voisko tää olla jotain oviskipua!? Tuntuu vaan turhan pitkältä oviskivuksi!
hyvät uuden vuodet kaikille !
Toivottavasti masis-olot menee ohi niiltä, ketkä niiden äärellä kärsivät. Ne ei oo yhtään kivoja. Jollei oma mies osaa lohduttaa oikealla tavalla, niin täältä palstalta ainakin saa vertaustukea onneksi. :) Tervetuloa myös uudelle kirjoittelijalle.
Ruthless: Kyllä asiat helpottavat varmasti. Jokaisella saa olla huonoja päiviä. Ikävää, ettei miehesi ihan ymmärtänyt mielialojasi. Hän ei kyllä käyttäytynyt kovin kunnioitettavasti.
Kimallus-84: Sinähän oot sit jaksanut merkkailla ylös. :D Itse olen merkkaillut joskus päiviä ylös, mutta sitten se on taas jäänyt joka kerta. Nykyään pistän mieleeni vain kuukautiskierron pituuden ja milloin edelliset menkat olivat. Katsoo sitten, mitä keksin, jos kierrot alkavat menemään ihan sekaisin.. E-pillereiden aikaan ei kauheasti tarvinnut miettiä kiertoa, kun aina menkat tulivat oikeaan aikaan.
ON: Menkat alkoivat vuodenvaihteessa. Jee, vain 5 päivää myöhässä. :) Olen kyllä saanut nyt muistutuksen siitä, miksi alkujaan halusin e-pillerit.. Hirveä tulva ollut pari päivää ja kauheat kivut. Meni sit petauspatjakin likaiseksi viime yönä, arght. Mielialani on kuitenkin ollut pirteä ja iloinen, ihme ja kumma. Toivotaan, että se ennustaa parempaa uutta vuotta. Epätoivo on kuitenkin pysynyt yllä, kun olen miettinyt, että mahdammeko koskaan saada pienoista..
Kp 3/28-33 yk 3
Hummingbird: Mullakin on tollasia samantyylisiä outoja kipuja alavatsalla ollu nyt oviksesta lähtien. Muistaakseni viime kierrossa oli kans muutama päivä oviksen jälkeen ihan samanlaista kipuilua, ja nyt tää on jatkunu taas jo melkeen viikon oviksen jälkeen (ovisplussa siis viime perjantaina). Mä epäilen kans et mulla ei oo kyl kaikki ihan kunnossa tuolla alhaalla.. Yritystäkin ollu jo 7kk ja 8 kuukaus menossa.. Mietin jo että jos ei tärppää tästäkään kierrosta niin pitää ehkä varata aika gynelle tarkistaa et kaikki on ok! Jos vaikka ultralla kattois. Vaikka gynelle oon joka tapauksessa menossa keväämmällä sen papa-kontrollin takia, niin mä en halua kyllä sinne asti odottaa tän oudon kipuilun kanssa. Tuntuu et nyt ei oo ihan normaalia..Kipu ei oo jatkuvaa eikä tosiaankaan kovaa, vaan silleen sykäyksittäin vähän väliä pitkin päivää, menkkakivun tyylistä nipistelyä, ja ollu oviksesta saakka.. En kyllä mitenkään jaksa uskoa että johtuis mahdollisesta tärpistäkään tämmönen. No, katsellaan. Jos ei tärppää niin varaan varmaan ajan gynelle.
Kimallus-84 Kp 18/24-29 Yk 8.
joo kimallus just sellasta. Se kipu on niinkun epämiellyttävää ja huolestuttavaa. Ei niinkään et pitäs lääkettä ottaa. En oikeen tiiä kun mun alaselkäkin on kipee, jos onkin joku selkävaiva. Mietin jo endoakin... No katon tän kierron ja sit keksin jotain.
Hei taas. Olen lueskellut teidän juttujanne, mutta en ole saanut aikaiseksi itse kirjoittaa. Joulu oli meillä todella vaikea. Siihen liittyi ikäviä tapahtumia ja hetken olin jo varma, että menetän omankin mielenterveyteni, kun kaikki ikävät asiat tuntuivat kaatuvan kerralla päälle…näin ollen en ollut kovinkaan pettynyt, kun menkat alkoivat eilen. En olisi tahtonut lapsemme elämän alkavan niin synkissä tunnelmissa, vaikka toisaalta mietin myös niinkin, että toisen elämän loppu on toisen alku…
Synkistä mietteistä kuitenkin eteenpäin. Olo alkaa tuntua ensimmäistä kertaa pariin viikkoon jälleen omalta itseltään ja uskon, että tästä mennään kohti parempaa huomista. Tsemppiä kaikille sitä tarvitseville!
-kp 2, yk 5
Neeni :/ voi sinuakin... Nyt voisi kevät jo tulla ja tuoda hieman parempia uutisia meille kaikille!
Nyt tuntuu jotenkin pahalta tulla hehkuttamaan tänne, mutta tulempa nyt kuitenkin. Elmän pieniä iloja, tänään sain älyttömän upean ovisplussan.
En uskonut että noilla tikuilla oikeasti saa noin upeaa. Aamulla testi oli hailakka mutta nyt iltapäivällä tuollainen. Clearbluen hymynaamakaan ei aamulla hymyillyt. Josko huomenna sitten. Tosta nyt ei voi erehtyä, että nyt on sitä hormonia ainakin kehossa jos ei muuta... Nyt odotellaan miestä saapuvaksi kotiin.
Mukavat viikonloput kaikille!
hummingbird ja kimallus : toivotaan että noi kipuilut ei oo mitään vakavaa ja loppuu.:/
kaikille jotka tarvitsee niin tsemppiä,rohkeutta, haleja ja positiivista mieltä. <3
ON: mä sain nyt sit sieltä gynenpolilta lähetteen ensin verikokeisiin, josta katotaan erilaisia hormoni pitoisuuksia oli ainaki LH, sit joku mistä näkee munasarjojen toiminnan ym... Pelottaa mennä niihin jos paljastuukin jotain isoja ongelmia.:( ne pitäs mennä ottaan kp 2-4 ennen klo 10. Mietin vaan että ku ei niitä menkkoja tuu itsestään niin en oikee oo varma kiertopäivistä, joten pitääkö mun nyt sit ottaa sitä terolutia että saan menkat sitten aikaseks?? Viimeks otin vaan neljänä päivänä ja se riitti käynnistämään menkat. Ja sit oli että saan ajan sinne kun vastaukset kaikkiin kokeisiin on tullu, joissakin kesti viikonkin. Mietin vaan sitä että perunko šen 16pv yksityišellä olevan ajan, vai meenkö kumminkin niin saisin asioita nopeemmin selville. Sielä tekis ainaki sen ultran ym niin tietäis ne jutut ennen julkiselle menoa.. Verikokeisiinkin pääsen suunnilleen 2viikon päästä ku nyt kp18. Aika polille tulis varmaan vasta helmikuun lopulle.
en tiedä kuvittelenko mutta tuntuu että ovis vois olla tulossa tai käynnissä, nyt 4pv särkenyt/nipistellä välillä masussa ja valkovuoto runsaampaa. :)
hummingbird ovisplussasta onnea!!! Nyt hyödyntämään <3
Vauvaunelmia kiitti :) tää näyttää taas kun on kyse mun "paremmasta" munasarjasta. En tiiä ovuloiko toi toinen puoli olleskaan...Mutta nyt ainakin näyttää hyvältä. Sitten menee pari päivää ja alkaa taas ne välivuodot :( pitäs varmaan alottaa ne terot, mutta en tiiä uskallanko ittekseen vaan alotella näillä kiertopäivillä. Sun tilanne on kyllä hankala. Jos sä alotat ne teroilla niin mitä siellä sitten näkyy testessä kp 2-4... Jotenkin voisi kuvitella ettei ole sponttaania se niin onko siitä jotain hyötyä. Vitsi jos ne sun menkat nyt vaan alkais normaalisti! Miksi ei voi maata testeissä vaikka yhtä kuukautta niin ne kartottas kaiken :D Muistakaa tekin nyt jokatapauksessa talletella :)
Moikka!
Tervetuloa palstalle mukaan Tann! :) Toivotaan että sun kierto normalisoituu samantien ja pääsette yrittämään! Itselläni meni viimeisestä pilleristä 22 päivää ekoihin menkkoihin ja siitä lähtien (tämän vuoden maaliskuusta) ollu kierrot ihan säännölliset, plus miinus parin päivän heitolla. Mulla oli käytössä minipillerit.
Kyllä varmaan kannattaa varata se gyneaikakin, niin saat mielenrauhan, toivotaan että kaikki on OK senkin puolesta! :) Itsekin kävin keväällä ennenkuin aloitettiin varsinainen yrittäminen.
Mun pitäis tosiaan sinne gynelle itekkin varata taas aikaa keväämmällä, huhtikuun korvilla. Katsotaan taas kontrollissa tilanne että vieläkö on tuo luokka 2:nen, benigniä atypiaa.. Jos vielä löytyy sama, niin se olis sitten jo kolmas kerta peräkkäin vuoden sisään (oon siis käyny kontrollissa noin 6kk välein) ja sitte aletaan tutkia että mistä johtuu. Toivotaan siis parasta, et ois kaikki jo ihan normaalia.
Huomasin tossa muuten äsken sellasen hauskan asian kun rupesin askartelemaan itelleni taas ensi vuodelle uutta kuukautiskalenteria (merkkaan siis AINA menkat itelleni ylös!) että oon tosiaan merkannu omat kuukautiset jo kesäkuusta 2000 lähtien joka ikinen vuosi ja joka ikinen kuukausi :D eli toisinsanoen 13,5 vuoden ajan!!! :D josta tulikin sitten mieleen että merkkaatteko te menkkojanne ylös minnekkään, kalenteriin tms. vai onko ne ajankohdat teillä aina vaan omassa päässä muistissa? Millä systeemillä meette? :) Onko täällä muita jotka on merkaanu ylös yhtä pitkän ajan takaa kuin minä? :D
Eipä tänne muuta mainittavaa. Kp 16/24-29 Yk 8. Odottelua, odottelua.. Tulis nyt tästä kierrosta se hemmetin plussa!!! Aargh! Ei jaksais enää.. :)
Oikein hauskaa uutta vuotta kaikille! :)) Alkuvuodelle sitten niitä plussia, jottei kenenkään tarvis pudota kevään korvilla enää seuraavan vuoden ryhmään! Kukaan ei putoa, eihän? ;)