Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ette kunnioita perinnettä?

Vierailija
22.08.2012 |

Kun naimisiin mennään niin silloin yleensä nainen ottaa miehen sukunimen.

Ja kun lapsia saadaan niin lapset nimetään miehen sukunimen mukaan.

Tämä kaikki tuo yhtäläisyyttä perheeseen ja mieshän on perheen pää.

Minä ainakin rakastan miestäni niin paljon että sekin oli rakkauden osoitus että otin naimisiin mennessä juurikin hänen sukunimensä ja lapsille annettiin sama sukunimi myös! En minä siinä itseäni hukannut.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulla on vanha ja harvinainen sukunimi, jonka ainoita suvunjatkajia oltiin minä ja siskoni. Minä pidin sukunimeni, ja myös mieheni otti sen.

Vierailija
22/45 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitin mieheni perinnettä ja pidin oman sukunimeni. Ei me siinä perheen yhtäläisyyttä hukattu.

Meillä muuten perheessä on kaksi tasavertaista aikuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun mies tuossa Korhos jutussa on tehny oikein järkevästi kun on ymmärtäny tuon sun sukunimen harvinaisuuden ja et sitä ei kanna kun sinä ja siskos!!

Sullon hieno mies, kun se on noin ymmärtäväinen. !!

Pidä kiinni tiukasti.

Vierailija
24/45 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tämäkin ratkaisu on ok.

Ja sullon muuten aika jännä mies, tietyssä mielessä... :o

Vierailija
25/45 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen sukunimi vain koska se on harvinainen ja omani taas todella yleinen, mutta jos jompikumpi olisi perheenpää niin kyllä se olisin minä eikä mies.

Vierailija
26/45 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on se joka sitä päätä heiluttaa.

Vierailija
27/45 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska naisena osaan organisoida asiat paremmin lisäksi olen miestäni kykenevämpi ja me molemmat tiedämme sen. Miksi miehen edes pitäisi olla perheen pää? Ihan järjetön idea

Vierailija
28/45 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, sehän olisi jo noloa...

Vierailija
29/45 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen perheen pää

koska naisena osaan organisoida asiat paremmin lisäksi olen miestäni kykenevämpi ja me molemmat tiedämme sen. Miksi miehen edes pitäisi olla perheen pää? Ihan järjetön idea

Vierailija
30/45 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on ihana mies! Ja vastaa vielä itselleenkin!

Muuten ihan hyvä ja olen samaa mieltäkin mutta miksi akattelet? Mies ja akka??

Minttu

Mistä näitä löytää?!? Ai niin, lassufoorumilta, hommis kunniaan!

Ei ole yksi sama ihminen kirjoittanut . Minä todella olen nainen usko tai älä.

Vierailija
31/45 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko vastata kysymyksseni? Eli miksi miehen pitäisi olla perheen pää?

Vierailija
32/45 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä löytää?!? Ai niin, lassufoorumilta, hommis kunniaan!

Mikä muuten on lassufoorumi??

Minttu

Vierailija
33/45 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyyhän se nyt monessakin asiassa

Uros / Naaras

Katsokaa nyt vaikka eläimiäkin. Uros on aina sitä naarasta isompi ja voimakkaampi.

Näin on myös mies maskuullisempi mitä nainen on.

Iso karju. Ei siihen kannata tulla naisen piipittämään ja vikisemään väliin.

Sutkin kun laittas hellan ja nyrkin väliin niin osaisit kyllä pysyä hiljaa ja keittiössä * hehheh *

No ei. Mutta onhan se miehen ylpeydelle noloa jos on naisen tossun alla ja simputettavana!!!!! En minä ainakaan sellaseen alistu, koska minä oon MIES. Enkä mikään HIIRI. Ne jotka alistuu niin on sitten näitä lässyköitä.

Olis se nyt saatana kun nainen pompottas kotona sotilasupseeria...

Ne on taas näitä naisia jotka yrittää olla liian dominoivia ja sitten kun se homma ampuu yli niin pakosti tulee semmonen olo että onko tässä menettäny oman ihmisarvonsa kun akka simputtaa koko ajan, sillon kyllä tekis mieli vetää nyrkillä suoraan naamatauluun, vaikka sitä en tosin tee koska naisia en lyö ja siinäkin miksi en lyö, niin siksi koska nainen on yleensä pieni kokoisempi joten hän ei pärjäisi minulle eli se tappelu ei olisi tasavertainen.

Nainenkin saa hallita ja olla mun puolesta dominoiva sopivissa määrin ;) enemmän minä sellaisiin naisiin ihastun joilla on tahtoa ja voimakkuutta.

Mutta antaa minun kuitenkin säilyttää sen miehuuteni ja miehen aseman. Esimerkiks meillä on monesti nähty tälläinen tilanne että kun akka ei saa lapsia kuriin, niin sitten kun sanoo niille että odottakaahan kun isi tulee kotiin ja sanoo kovan sanan. Niin johan totteleevat. TÄSSÄ NÄKYY MIEHEKKYYDEN VOIMA.

Akka voi olla älykäs mutta mies on voimakas. Näin sen kuuluu olla. Se miehistä eroottisia tekeekin.

Vierailija
34/45 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on luonnollisesti perheenpää. Siksi koska on mies.

Vierailija
35/45 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyyhän se nyt monessakin asiassa

Uros / Naaras

Katsokaa nyt vaikka eläimiäkin. Uros on aina sitä naarasta isompi ja voimakkaampi.

Näin on myös mies maskuullisempi mitä nainen on.

Iso karju. Ei siihen kannata tulla naisen piipittämään ja vikisemään väliin.

Sutkin kun laittas hellan ja nyrkin väliin niin osaisit kyllä pysyä hiljaa ja keittiössä * hehheh *

No ei. Mutta onhan se miehen ylpeydelle noloa jos on naisen tossun alla ja simputettavana!!!!! En minä ainakaan sellaseen alistu, koska minä oon MIES. Enkä mikään HIIRI. Ne jotka alistuu niin on sitten näitä lässyköitä.

Olis se nyt saatana kun nainen pompottas kotona sotilasupseeria...

Ne on taas näitä naisia jotka yrittää olla liian dominoivia ja sitten kun se homma ampuu yli niin pakosti tulee semmonen olo että onko tässä menettäny oman ihmisarvonsa kun akka simputtaa koko ajan, sillon kyllä tekis mieli vetää nyrkillä suoraan naamatauluun, vaikka sitä en tosin tee koska naisia en lyö ja siinäkin miksi en lyö, niin siksi koska nainen on yleensä pieni kokoisempi joten hän ei pärjäisi minulle eli se tappelu ei olisi tasavertainen.

Nainenkin saa hallita ja olla mun puolesta dominoiva sopivissa määrin ;) enemmän minä sellaisiin naisiin ihastun joilla on tahtoa ja voimakkuutta.

Mutta antaa minun kuitenkin säilyttää sen miehuuteni ja miehen aseman. Esimerkiks meillä on monesti nähty tälläinen tilanne että kun akka ei saa lapsia kuriin, niin sitten kun sanoo niille että odottakaahan kun isi tulee kotiin ja sanoo kovan sanan. Niin johan totteleevat. TÄSSÄ NÄKYY MIEHEKKYYDEN VOIMA.

Akka voi olla älykäs mutta mies on voimakas. Näin sen kuuluu olla. Se miehistä eroottisia tekeekin.

Muuten ihan hyvä ja olen samaa mieltäkin mutta miksi akattelet? Mies ja akka??

Minttu

Vierailija
36/45 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä näkyy se että mies on perheen pää? Päätätkö itse mistään? Kysytkö laukeaa miehesi lupaa?

Vierailija
37/45 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoinen, että 35-vuoden iässä nainen hyppää kaivoon pää edellä, niin tekisitkö niin?

Periaatteessa se olisi kaikin puolin järkevää, nainen olisi jo hoitanut hommansa, lapset on tehty ja mies voi hoitaa homman loppuun. Kun naiset kuolee nuorena, niin maapallolla ei tule ylikansoitusta.

Eli miksi ei kunnioiteta perinteitä? Jossain vaiheessa ihminen huomaa, että hei, mähän voin ajatella itse ja tehdä omat päätökseni. Siksi.

Vierailija
38/45 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä semmoista kuitenkaan halua kun rakastaa sitä naista. Helvetti sentään.

Vierailija
39/45 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen nimen ottaminen ja rakastaminen ovat kaksi täysin eri asiaa. Perheelle yksi sukunimi selkeyden vuoksi; se onko se naisen, miehen vai keksitty uusi on sopimuskysymys.

Eikä miehesi sitten rakastanut sinua tarpeeksi ottaakseen sinun nimesi?

Vierailija
40/45 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan sama onko yhteinen sukunimi, ja onko se miehen vai naisen suvusta otettu tai onko molemmilla eri sukunimi. Ainoastaan se on mun mielestäni vähän yksinkertaisen ihmisen ajatus, että se oma ratkaisu on ainoa oikea. Mutta niinhän fanaattisuus kaikessa viittaa vain vajaaälyisyyteen