Miksi ette kunnioita perinnettä?
Kun naimisiin mennään niin silloin yleensä nainen ottaa miehen sukunimen.
Ja kun lapsia saadaan niin lapset nimetään miehen sukunimen mukaan.
Tämä kaikki tuo yhtäläisyyttä perheeseen ja mieshän on perheen pää.
Minä ainakin rakastan miestäni niin paljon että sekin oli rakkauden osoitus että otin naimisiin mennessä juurikin hänen sukunimensä ja lapsille annettiin sama sukunimi myös! En minä siinä itseäni hukannut.
Kommentit (45)
jos vävypoika tuli vaimonsa kotitaloon asumaan, hän otti vaimonsa talon nimen omaksi nimekseen.
näkyyhän se nyt monessakin asiassa
Uros / Naaras
Katsokaa nyt vaikka eläimiäkin. Uros on aina sitä naarasta isompi ja voimakkaampi.
Näin on myös mies maskuullisempi mitä nainen on.
Iso karju. Ei siihen kannata tulla naisen piipittämään ja vikisemään väliin.
Sutkin kun laittas hellan ja nyrkin väliin niin osaisit kyllä pysyä hiljaa ja keittiössä * hehheh *
No ei. Mutta onhan se miehen ylpeydelle noloa jos on naisen tossun alla ja simputettavana!!!!! En minä ainakaan sellaseen alistu, koska minä oon MIES. Enkä mikään HIIRI. Ne jotka alistuu niin on sitten näitä lässyköitä.
Olis se nyt saatana kun nainen pompottas kotona sotilasupseeria...
Ne on taas näitä naisia jotka yrittää olla liian dominoivia ja sitten kun se homma ampuu yli niin pakosti tulee semmonen olo että onko tässä menettäny oman ihmisarvonsa kun akka simputtaa koko ajan, sillon kyllä tekis mieli vetää nyrkillä suoraan naamatauluun, vaikka sitä en tosin tee koska naisia en lyö ja siinäkin miksi en lyö, niin siksi koska nainen on yleensä pieni kokoisempi joten hän ei pärjäisi minulle eli se tappelu ei olisi tasavertainen.
Nainenkin saa hallita ja olla mun puolesta dominoiva sopivissa määrin ;) enemmän minä sellaisiin naisiin ihastun joilla on tahtoa ja voimakkuutta.
Mutta antaa minun kuitenkin säilyttää sen miehuuteni ja miehen aseman. Esimerkiks meillä on monesti nähty tälläinen tilanne että kun akka ei saa lapsia kuriin, niin sitten kun sanoo niille että odottakaahan kun isi tulee kotiin ja sanoo kovan sanan. Niin johan totteleevat. TÄSSÄ NÄKYY MIEHEKKYYDEN VOIMA.
Akka voi olla älykäs mutta mies on voimakas. Näin sen kuuluu olla. Se miehistä eroottisia tekeekin.
Muuten ihan hyvä ja olen samaa mieltäkin mutta miksi akattelet? Mies ja akka??
Minttu
Mistä näitä löytää?!? Ai niin, lassufoorumilta, hommis kunniaan!
Akka voi olla älykäs mutta mies on voimakas. Näin sen kuuluu olla. Se miehistä eroottisia tekeekin.
No jos sun mielestä voimakas mies on eroottinen niin kiihotu ihan rauhassa niistä. Sehän se vasta miehekästä onkin ;)
No jos sun mielestä voimakas mies on eroottinen niin kiihotu ihan rauhassa niistä. Sehän se vasta miehekästä onkin ;)
Että voimakas mutta tyhmä mies on totaalisen epäeroottinen. Idioottia kukaan halua lähelleen.
Luonnossa urokset ei tosiaankaan ole aina naaraita isompia, takaisin kouluun siitä lukemaan hämpyistä, ja joistain sammakoista. Jotka (urokset) muuten joillain lajeilla tuo monta kertaa suuremmalle naaralle lahjan ettei tule syödyksi, ja silti tulee.
Et sori vaan, luonnonkaan kannalta ei ole niin selvää että mies on perheen pää. Miksi edes kummankaan pitäisi olla, miksei voida olla yhdessä se perheen pää? Vai eikö naistenvihaajien koulussa opeteta yhteistyötä ja kunnioitusta?
Ai niin, jos miehet on niin tärkeitä, miksi on laji, jossa uroksia ei ole lainkaan? (Meiksikolainen juoksijalisko: http://en.wikipedia.org/wiki/Cnemidophorus_neomexicanus)