Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island

Vierailija
04.03.2015 |

Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!

Kommentit (4239)

Vierailija
661/4239 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko olla ällöttävämpää otusta kuin Sami? turhempi kuin kullinmakuinen tikkari!!!!! Ymmärrän täysin "pikkusisko"-Sadun ärtymyksen ja sen inhon,jota ilmeisesti editoijat yrittävät leikata pois.Jos itse olisin sinkkumuijana tuolla,niin KIELTÄYTYISIN lähtemästä kyseisen paviaanin kanssa edes noin surkeille ryhmätreffeille,puhumattakaan kahdenkeskisistä.......YÖK!

Vierailija
662/4239 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa Kuronen olla turhautunut, kun joutuu itse noissa istunnoissa kehittelemään noille tota draamaa. Täytyy kylvää ilmoille jotain viettelykseen viittaavaa, mutta kun ei ole mistä repiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/4239 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:59"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:26"]

Kauheeta sanoa tää mutta mä jotenki toivoisin että Ritalle ja Henkalle tulis jotain ! En tiiä miks!

[/quote]

Sama täällä. Toivoisin noiden kahden välille kunnon sutinaa, mutta Henkka varmaan pelkää Akia, eikä syyttä. 

[/quote]

Eihän noille voi mitään säpinää tulla kun Ritalle näytetään vaan videoita, joissa Aki kertoo ettei anna anteeksi pettämistä. Ei Rita uskalla tehdä mitään.

[/quote]Todella hölmöä tuotantotiimiltä näyttää Ritalle noita Akin uhoamisia. Ei tietenkään Rita uskalla tehdä mitään. Ilmankos se on, niinku noi kundit sanoi, välillä sitä ja hetkenpäästä jotain muuta. Ei kai se pysty olemaan rentona, kun oma kotipullistelija lähettää videolla uhkaavia kommentteja. 

Vierailija
664/4239 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotanto vesittää koko homman. Kun MITÄÄN ei tapahdu niin tuotannon pitäisi edes yrittää edesauttaa jotain tapahtumaan.

Esim.

- ryhmätreffit pois. Ei mitään aktiviteettia (vesipuisto, ammuskelu) vaan parit treffeille romanttisille kynttiläillallisille pikkuisille ns. kutupaikoille

- iltanuotion videoille kooste kaikista lipsautuksista eli aina näytettäis halailut ja saman peiton alle menemiset ja sen jälkeen jätettäis kaikki arvailun varaan. Lisäksi sanomisista tehtäis kooste siten, että näytettäis vaan ne, joista voi jotain tulkita väärin.

- ei mitään selityksiä. Akin lähtö naisen kanssa kävelylle ilman kameroita oli oiva tilaisuus näyttää Ritalle vain osa totuutta. Ei olisi pitänyt näyttää sitä, kun Anni (vai minkä niminen se nainen on?) selitti, että Aki halusi avautua Ritasta. Ei mitään tällaista. Näytettäis vain se, kun Aki selitti, että halus kävelylle ilman, että kukaan muu oli hereillä ja seuraavaksi Annin jutusta se, että "tottakai lähdin heti Akin kanssa kävelylle." Loppu jäisi arvailujen varaan.

Vierailija
665/4239 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se pareille aika hyvin kertoo, ettei se puoliso ole mitään pahaa tehnyt, kun iltanuotioitten videoihin otetaan oikeitten tapahtumien puuttuessa vain muitten sinkkujen analyyseja parin suhteen laadusta.

Vierailija
666/4239 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritan menneisyys ? 

Vierailija
667/4239 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:00"]

Ei..

[/quote]

Siis ei ollut alasti :P

Vierailija
668/4239 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:59"]

Mä en tajua miten missään parisuhteessa on muka ok "hakea hellyyttä" muilta.. siis kuinka hellyydenkipeitä ihmiset ovat kun viikkoakaan ei pystytä olemaan vieraista irti..

[/quote]

Just näin. Sinkkuna pystyn ja joudun helposti olemaan vaikka vuoden ilman ihmiskosketusta. Noi ei ole ansainnut mitään parisuhdetta.

Vierailija
669/4239 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:22"]

Ei mikään ihme että ohjelma vaikuttaa tylsältä... Sinkut näyttää siltä ettei treffeille lähtö voi kiinnostaa paskan vertaa, sinkut ei iske varattuja (vaikka se on tämän ohjelman idea!???? esimerkkinä juurikin janita ja satu) vaan aloitteet tulee varatuilta... Onko nuo kaikki tuolla ainoastaan ilmaisen loman takia :D

[/quote]

Pitäisi olla porkkanaa...tietty rahasumma jokaisesta lähikontaktista varatun kanssa, panosta tietenkin suurin summa. Tulis säpinää.

Vierailija
670/4239 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chicon oikea nimi on Chico, on puoliksi jugoslavialainen. Siitä en tiedä miksi espanjankielinen nimi mutta anyway. Chocon (Tuomas) on itse keksinyt, olevinaan kai niin "smooth"... Tunnen molemmat.

Vierailija
671/4239 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:10"]

Mä en tajua miten missään parisuhteessa on muka ok "hakea hellyyttä" muilta.. siis kuinka hellyydenkipeitä ihmiset ovat kun viikkoakaan ei pystytä olemaan vieraista irti..

[/quote]

Just näin. Sinkkuna pystyn ja joudun helposti olemaan vaikka vuoden ilman ihmiskosketusta. Noi ei ole ansainnut mitään parisuhdetta.

[/quote]

Lähinnä tarkoitin siis kaveripohjalta nukkumista samassa sängyssä, en hellyyden hakemista seksuaalisväritteisesti. Se olkoon oma lukunsa. On sitä tullu itsekin nukuttua samassa sängyssä kavereiden kanssa pää toisen kainalossa ilman mitään muuta tunnetta kuin kaveruus. Mutta tunnen kyllä ihmisiä jotka eivät edes suo toiselle osapuolelle lainkaan erisukupuolta olevia kavereita. Jokainen siis tyylillään.

Vierailija
672/4239 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainut joka ei ole katsonut ensimmäistäkään jaksoa tästä ohjelmasta???
Kyllä muuttuu ohjelmat aina vaan huonommiksi...huhhuh. Mun ei tarvi siis ees vilkastakkaan kyseistä sarjaa tietääkseni että se on huono.

Vierailija
673/4239 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:04"]Ritan menneisyys ? 
[/quote]

Rita oli parisuhteessa 10v ja pelasi omilla säännöillään. Mies sai tietää ja jätti Ritan. Rita jätti myös usein miehensä, kävi vieraissa ja päivän päästä itki miehensä takaisin. Aki on myös melko pelimies Satakunnan suunnalla. Oli menossa exänsä kanssa, jonka silmät tatuoituna hänen käsivarteensa, kanssa naimisiin muutamia vuosia sitten. Vaikea arvata mihin suhde päättyi.

Vierailija
674/4239 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu suhde ei todellakaan ole niin ruusuinen mitä ulospäin annetaan olettaa

Vierailija
675/4239 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:10"]

[/quote]

[/quote]

Lähinnä tarkoitin siis kaveripohjalta nukkumista samassa sängyssä, en hellyyden hakemista seksuaalisväritteisesti. Se olkoon oma lukunsa. On sitä tullu itsekin nukuttua samassa sängyssä kavereiden kanssa pää toisen kainalossa ilman mitään muuta tunnetta kuin kaveruus. Mutta tunnen kyllä ihmisiä jotka eivät edes suo toiselle osapuolelle lainkaan erisukupuolta olevia kavereita. Jokainen siis tyylillään.
[/quote]

No mulla on kyllä kaverillisesta nukkumisesta hieman eri kuva kuin tuo puolialasti lusikalla nukkuminen.. Ihan varmaan joo kummallakin vaan pelkkää kaverillisesta siinä.. En mä kyllä naiskavereitteni kanssa ikinä ole tolleen nukkunut.

Vierailija
676/4239 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin pelottaa aki

Vierailija
677/4239 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk, mulle tuli tosi paha mieli jeren puolesta :(

Vierailija
678/4239 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa noiden twittereitä ja instalinkkejä, ei jaksa kaivaa ketjusta. 

Vierailija
679/4239 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö, kertokaa ny joku tolle Rita-reppanalle, et niitä tuolien selkänojia ei tartte pitää kädellä pystyssä. Ku se raukka nojaa aina toisella kädellä siihen tuolinnojaan ja joutuu istumaan niin kamalan epämielyttävän näköisessä asennossa. Tyttöparka olis paljon viehättävämpi ku se osais istuu niin ku ihmiset :(

Vierailija
680/4239 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:58"]

Oliko tuo Nina alasti kun meni peiton alle?

[/quote]

Heh :)

Ketju on lukittu.