Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:03"]
minun mielestä tossa ei ole tapahtunut mitään kenellekään, Ninalla pahin juttu kun päästi limanuljaskan sänkyynsä "nukkumaan" - oikeeesti missä pimeäkamerat kuvaamassa!? Hemmetin tuotannon amatöörit!!
[/quote]
Heh. Muuten vaan käydään nukkumassa toisen peiton alla... :D
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:03"]
minun mielestä tossa ei ole tapahtunut mitään kenellekään, Ninalla pahin juttu kun päästi limanuljaskan sänkyynsä "nukkumaan" - oikeeesti missä pimeäkamerat kuvaamassa!? Hemmetin tuotannon amatöörit!!
[/quote]
Heh. Muuten vaan käydään nukkumassa toisen peiton alla... :D
[/quote]
Kameramies ajatteli että "nyt ne meni nukkumaan, sammutan siis kameran ja menen itsekin nukkumaan"
Ninan video Jerelle oli leikattu ihan väärin.
Miksi ei tehty niin, että ENSIN olisi näytetty pätkä, jossa Nina menee sänkyyn toisen miehen kanssa ja Nina sammuttaa valon. Ja sen JÄLKEEN näytetty lyhyt pätkä siitä kun Nina itkee "Kaiken tän lisäksi vielä tämäkin..." vai mitä Nina itki siinä kun kertoi Lontoosta.
Kun mitään ei tapahdu, pitäisi leikkaajan yhdistellä asioita rankasti jolloin videon katsoja saisi aivan väärän kuvan.
Miksi Ritalle näytettiin videolla, jossa Aki uhoaa ettei anna ikinä anteeksi pettämistä? Siitähän Rita saa vain enemmän kannustusta, ettei tee mitään.
Pitäisi näyttää videolla aivan päinvastaisia asioita. Joku kävelylle lähtö kun muut eivät ole hereillä, edes se puhuminen siitä. Ja taas jättää asioita puolitiehen, miksi noissa videoissa näytetään kaikki - eli katsoja näkee, ettei mitään ole tapahtunut.
Onko kuvaajia liian vähän? Joka paikassa pitäisi olla kuvaajat. Ei sieltä saisi lähteä kävelylle kameroiden ulottumattomiin. Siellähän voi tehdä ihan mitä vaan. Oltiin "kävelyllä."
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:47"]
Näissä videoissa näytetään aina vaan toisten ihmisten mielipiteitä eikä yhtään itse tapahtumia ja tekoja.
[/quote]Joo. Alytön oli Kristan video, missä noi kundit vaan käsitteli ton parin suhdetta.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:59"]
Mä en tajua miten missään parisuhteessa on muka ok "hakea hellyyttä" muilta.. siis kuinka hellyydenkipeitä ihmiset ovat kun viikkoakaan ei pystytä olemaan vieraista irti..
[/quote]Toi huvittaa minuakin. Noihan oli heti ensimmäisen viikon jälkeen ilman rakastaan ihan YHYYYY.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:26"]
Kauheeta sanoa tää mutta mä jotenki toivoisin että Ritalle ja Henkalle tulis jotain ! En tiiä miks!
[/quote]Sama täällä. Toivoisin noiden kahden välille kunnon sutinaa, mutta Henkka varmaan pelkää Akia, eikä syyttä.
Sami ja Krista on ihan saman näköiset, kuin veli ja sisko.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:51"]
Kauheeta sanoa tää mutta mä jotenki toivoisin että Ritalle ja Henkalle tulis jotain ! En tiiä miks!
[/quote]
Sama täällä. Toivoisin noiden kahden välille kunnon sutinaa, mutta Henkka varmaan pelkää Akia, eikä syyttä.
[/quote]
Eihän noille voi mitään säpinää tulla kun Ritalle näytetään vaan videoita, joissa Aki kertoo ettei anna anteeksi pettämistä. Ei Rita uskalla tehdä mitään.
Jos Ninan on vaikea olla viikko ilman hellyyttä, niin mites sitten kun muuttaa sinne Lontooseen? Jos olisin Jere niin pistäisin suhteen poikki. Ei yhtään voi luottaa kun heti hyppää miehen kanssa sänkyyn. Ja tuolla on sentään kamerat, Lontoossa ketään ei ole vahtimassa...
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:45"]
Muun muassa Akista sanoi, ettei tiedä onko lintu vai kala, ei noilla sanoilla mutta sitä tarkoitti.
[/quote]Aika viiden pennin analyysi kyllä :)
Viiden pennin analyysi viiden pennin piip.. ( ittäjältä )
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:26"]
[/quote]Sama täällä. Toivoisin noiden kahden välille kunnon sutinaa, mutta Henkka varmaan pelkää Akia, eikä syyttä.
[/quote]
Mun mielestä pitää pilkkanaan :D siinä uusimmassa mainoksessa tekee niitä kehonrakentajan poseerauksia ja vittuilee Akille. Että mä nauroin :d
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 04:08"]
Nyt näytettiin jotain mitä ei aiemmin, nimittäin PENIN ja Jasminan juttua sängyssä, Jasmina kikatteli ja jotain siellä touhuttiin. Ei aiemmin näytetty muuta kuin että menivät kiltin näkösesti nukkumaan
[/quote]
missä näytettiin?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:40"]
Miten noi kaikki kilpailijat on ihan toistensa oloisia? Jokainen näyttää kauheelta juntilta tatskoineen, lihaksineen, ripsineen, hiuksineen... Ja sillä yhdellä pojalla ne nappikorut molemmissa korvissa!
Ihan maalaisen oloisia vai mitä lie WT-tyyppejä.
[/quote]
Valitettavasti nykypäivän käsitys siitä, mikä näyttää hyvältä...
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:40"]
Miten noi kaikki kilpailijat on ihan toistensa oloisia? Jokainen näyttää kauheelta juntilta tatskoineen, lihaksineen, ripsineen, hiuksineen... Ja sillä yhdellä pojalla ne nappikorut molemmissa korvissa!
Ihan maalaisen oloisia vai mitä lie WT-tyyppejä.
[/quote]
Valitettavasti nykypäivän käsitys siitä, mikä näyttää hyvältä...
[/quote]
Mikä sun mielestä näyttää hyvältä?
Mä jotenkin tykkään Akista. Se on määrätietoinen ja sanoo sanottavansa. Löytyy myös omistushalua ja mustasukkaisuutta sopivasti .. Jotenkin jännittävää :)
[/quote]
Aika niljakas tyyppi tuo Henkka. Mitähän Rita siinä näkee?