Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:49"]
Tuo Nina ja Jere on kyllä eriskummallinen pari. Mua ahdistaisi olla Jeren nainen. Se on jotenkin liian imelää ja sitten kun se ei niinkun uskalla ees puhua muille naisille mitään. Ei sekään normaalia, ihan kuin pettämistä. Vai tietääkö Jere, että jos alkaa jonkun kanssa jutella ja synkkaa, niin hän ei pysy housuissaan?
Sitten Nina. Kyllä mä sanon että jos mun mies nukkuisi naisen kanssa alusvaatteisiillaan lusikassa samassa sängyssä yöt, niin jumankekka. Läheisyyden tarve on eri, sen voi tyydyttää pois vaikka halaamalla tai hieromalla niskoja/jalkoja, kuin se että täytyy nukkua puolialasti lusikassa koko yö. No kukin tavallaan, mutta jos Jere ois lusikassa puolialasti joka yö saman mimmin kanssa, niin Nina ois jo vetänyt herneet nenään.
[/quote]
Mun mies on vähän samanlainen kuin Jere. Hänen mottonsa on, että miksi pitää tieten tahtoen tutustua sellaisiin ihmisiin, jotka voi aiheuttaa ns. kiusausta jossain vaiheessa. Pitää olla kaukaa viisas ja pysytellä miesten parissa. Veikkaan, että tohon ohjelmaankin lähdetty Nina edellä ja Jere on tietenkin suostunut, koska Nina halunnut.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 00:37"]
Mun käsitys Jessicasta on muuttunut täysin. Jeren kanssa treffeillä oli symppis, kiltti naapurintyttö. Nyt onkin yhtäkkiä vittua hokeva ja ylimeikattu sekopää. Niinkuin joku sanoi, sopis hyvin johki kauhuleffaan tai trilleriin. Tai eroottiseen trilleriin sekopäiseksi rakastajattareksi.
[/quote]
Tosi epävarma itsestään. :-)
Olipa törkeetä epäjumalien palvontaa Akilla ja Sadulla.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:14"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 07:20"]
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015032519417215_vi.shtml
Mitä isot edellä sitä pienet perässä ... hmmm
[/quote]
Ois tosi kivaa olla promokuvassa vetskari puoliksi auki. Jasmina on ihan mukava tyttö ja varmaan hänessä olisi potentiaalia enempään, jos vaan elinpiiri olisi ihan toinen.
[/quote]
Joo niin varmaan onkin kiva tyttö, siitä ei ole olleskaan kyse. Kun ei nimeä ole enempää kuin turhake julkkis teeveestä niin tuollaisista kuvista tulee lähinnä tyrkky mieleen. Kannattaisko muuttaa suuremmille vesille niin ei mainekaan pilautuisi niin helposti.
Krista on elävä esimerkki miten rööki rumentaa naista. Kamala haalea iho :S
Odottaako kukaan muu, että Rita ja Anni pääsis vähän gölls tsätille?
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 00:34"]
Luuletteko, että choco oli aidosti kiinnostunut kristasta?
[/quote]
Ei ole kiinnostunut Kristasta.
Choco haluaa vaan sulan hattuunsa eli haluaa onnistua valloittamaan varatun naisen.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 01:17"]Krista on elävä esimerkki miten rööki rumentaa naista. Kamala haalea iho :S
[/quote]
ja mikä ihme sen huulia vaivaa?
Choco näytti kyl kuumalta siellä rannalla tänään ja se katse! Vaikuttaa kyllä vähän lipevältä tyypiltä, mutta ihanaa katseltavaa. Hetki Chocon kanssa voittaisi koko elämän Samin kanssa...
Jakson paras kohtaus oli, kun rapuset pääsivät vapauteen meren syleilyyn ❤
Miten joku voi tilittää noin nolosti telkkarissa kuin Jessica :'D
Mulle tulee Chicosta mieleen Draco Malfoy eli Tom Felton, erityisesti silloin kun Tomppa oli nuorempi...
Ei näyttänyt Peni ilahtuvan treffeistä Ninankaan kanssa?
Vastaha Jessika jossai haastattelussa sano, ettei missää vaihees ihastunu Simoo ja et itkut oli vaa känniläisen sekoiluja.
Onko noille sinkuille luvattu joku palkinto, jos pääsee niille 24h-deiteille? Ei tuota muuten voi käsittää, miten parikymppiset naiset juoksee jonkun 13v bensalenkkarin perässä.
Ja on takuulla Krista ihan myyty. Tsokohan on tosi herrasmies ja huomioiva olematta silti lipevän limainen. Äiti on opettanut poikansa hyville tavoille.
Ritalla ollut varmasti turhauttavin kolmeviikkoinen, kun pyörii tuolla aikuisena pikkupoikien kanssa, vaikka kuinka kivoja olisivatkin. Ei mitään haastetta. Vähän niinkuin olisi sukulaispoikien kanssa lomalla.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 03:01"]Ei näyttänyt Peni ilahtuvan treffeistä Ninankaan kanssa?
[/quote]
Penin hymy ois aito, jos Anttoni pyytäis treffeille
En vieläkään ole tunnistanut, kuka on se nainen joka alkutunnarissa nousee uima-altaasta hymyillen?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 22:03"]
Mä en ymmärrä miten Sami ja Krista ovat edelleen yhdessä. Kipinät lentää Kristan ja Chokon välillä. Luulisi et Krista olisi saanut "herätyksen"
[/quote]
Minusta Choko vaikuttaa siltä, että vetää vain jotain formaatin mukaista roolia, tuskin "oikeassa elämässä" vikittelisi Kristaa.
Mun käsitys Jessicasta on muuttunut täysin. Jeren kanssa treffeillä oli symppis, kiltti naapurintyttö. Nyt onkin yhtäkkiä vittua hokeva ja ylimeikattu sekopää. Niinkuin joku sanoi, sopis hyvin johki kauhuleffaan tai trilleriin. Tai eroottiseen trilleriin sekopäiseksi rakastajattareksi.