Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
Mitä se palomies teki sen sinkkunaisen kanssa silloin ekana iltana???
Mitä ihmeellista Ritan menneisyydessä sitten on ?? (Muuta kuin aerobic-ura)
Miksei noille olla järjestetty mitään kunnon överiromanttisia treffejä? Päivällinen rannalla, kynttilöitä, musiikkia, katsellaan tähtiä yms niin voisi helpomminkin syttyä kipinää. Noi treffit on niin tylsiä!! "Mennään vähän shoppailemaan ja juomaan kahvit neljän hengen ryhmässä".. Hohhoijaa!
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 16:07"]
Anttonin käytösestä ja eteenkin laahaavasta puhetavasta näkee, että reppana käy hitaalla.. hyyyviiin hiiitaaallaaa. Ikävän teennäinen jätkä, mutta varmaan sentään aidosti tyhmä..
[/quote]
Varmaan pilvi maistuu. Siis ei tuolla mutta yleensä.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:41"]
Mitä ihmeellista Ritan menneisyydessä sitten on ?? (Muuta kuin aerobic-ura)
[/quote]
Pettänyt exäänsä.
Näissä videoissa näytetään aina vaan toisten ihmisten mielipiteitä eikä yhtään itse tapahtumia ja tekoja.
Voi että, kun käy Jereä sääliksi. :(
voi Jere-raukkaa! oon ihan varma että tuolla on jotain sormipeliä vähintään käyty peiton alla.
häiritsee tuon yhden pieni nenä. Ja mitäs pieni nenä kertoo kikkelistä?
Jere on miehistä sympaattisin. Vähiten olisi ansainnut tuollaista tunnerääkkäystä iltanuotiolla :-(
Eikös se puhunu ettei oo ollu puhdas pulmunen.. veikkaisun jotain uskottomuus aiheista juttua..
Dani lähti vihdoin muualle bilettämään!
Treffit on kyllä ihan täysiä vitsejä. Kuka noita oikein keksii?!
Mä en tajua miten missään parisuhteessa on muka ok "hakea hellyyttä" muilta.. siis kuinka hellyydenkipeitä ihmiset ovat kun viikkoakaan ei pystytä olemaan vieraista irti..
Ihan sama kuinka kaunis Rita ehkä olisikin ilman näitä hienostotuksuhärpäkkeitään, kun kerran hänen kapasiteettinsa/makunsa/heikko itsetuntonsa ei vieläkään, lähes 40v:na riitä kyseenalaistamaan ja hylkäämään tuota mautonta tekovaraosakilpavarustelu "tyyliä"..
Jutat, Jannicat, Jemmicat, Jenniliinit, Jessicat edellä.. Rita(ri)t perässä !
Niitä "tarvitsevat" kaikki maisatorpparit, jotka eivät itse hyväksy itseään ilman.. =(
Miksi Simolle ja Jasminalle aina nauretaan nuotiolla? Siis miehet nauravat Simolle ja naiset Jasminalle. Vai nauravatko miehet Simon puheille ja mielikuvalle Jasminasta ja naiset päinvastoin Simolle? Jotenkin vaikuttaa samalta kuin kiusaajien käytös yläasteella, että hihitetään tai revetään nauramaan aina, kun toinen avaa suunsa.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 03:03"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:31"]
Benjamin ja Antton miessinkuista parhaan näköset, naisista taas se uusi muija. Muut enemmän ja vähemmän hirveitä
[/quote]
ainoo mikä mua häiritsee noissa jätkissä on lyhyys :( kun katsoo nuorisoo muutenkin,niin huomaa et jätkät vaan lyhenee kun muijat taas ovat jättiläisiä jo teineinä...MIKSI?
[/quote]
Samaa mietin minäkin... Olen 174 cm pitkä, ja hyvin suuri osa miehistä on samanpituisia tai hädin tuskin pidempiä. En ymmärrä, miten keskipituus voi olla 178 cm, kaipa jokunen kaksimetrinen hujoppi vetää tilastoa ylöspäin. Ja samaan aikaan tuntuu, etten ole naiseksi edes mikään erityisen pitkä, samanpituisia tai pidempiä naisia tulee vastaan ihan jatkuvasti.
[/quote]
Itse olen kyllä huomannut täysin päivastaista. Nuoret naiset tuppaavat olemaan valtaosin max. 165cm ja nuorissa miehissä taas 185+cm ei nykyään ole mikään harvinaisuus. Paatintapit tosin tunnetusti aina tekemässä numeroa itsestään etteivät jäisi jalkoihin. T. M 25+/190+cm
Simo on ainakin täys pelle. Ehkä ne miehet sen takia nauraa..
Miks noitten putoajaehdokkaiden perustelut on niin helvetin tönkköjä?