Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:57"]Siis hyi, Sami sormettanu uima-altaassa EKANA ILTANA sitä Satua? Heti sen jälkeen kun vollotti ikäväänsä Kristan kirjettä lukiessa? Ja Krista antoi sille anteeksi, ilmeisesti, jos yhdessä ovat edelleen? En kyllä tuollaseen "mieheen" vois luottaa pätkän vertaa. Ihmeellisiä on ihmiset.. [/quote] Mulla jäi kyllä epäselväksi että kuka oli kenelle tehnyt mitä. Vai oliko sitä käsipeliä ollut puolin ja toisin? Ja miten se oikeesti nyt heti ekana iltana moista, siis ihan hirvee äijä varmaan siviilissä!!! Tiedän tuon ihmistyypin, itku silmässä häntä koipien välissä, kunhan saa vaan sikailla juuri niin paljon kun huvittaa.
[/quote]
Satu aika suoraan kertoi kameralle, että Sami on sormettanut häntä uima-altaassa, ja Kristana ei itse hyväksyisi moista. Sami taas puhui halailusta ja suutelusta ja että niin kauan kun "kukkaan ei oo pannu kettään", kaikki on hyvin. Satu vaikutti aika ärtyneeltä, kun Sami kieltää tapahtuneen.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:42"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:57"]Siis hyi, Sami sormettanu uima-altaassa EKANA ILTANA sitä Satua? Heti sen jälkeen kun vollotti ikäväänsä Kristan kirjettä lukiessa? Ja Krista antoi sille anteeksi, ilmeisesti, jos yhdessä ovat edelleen? En kyllä tuollaseen "mieheen" vois luottaa pätkän vertaa. Ihmeellisiä on ihmiset.. [/quote] Mulla jäi kyllä epäselväksi että kuka oli kenelle tehnyt mitä. Vai oliko sitä käsipeliä ollut puolin ja toisin? Ja miten se oikeesti nyt heti ekana iltana moista, siis ihan hirvee äijä varmaan siviilissä!!! Tiedän tuon ihmistyypin, itku silmässä häntä koipien välissä, kunhan saa vaan sikailla juuri niin paljon kun huvittaa.
[/quote]
Satu aika suoraan kertoi kameralle, että Sami on sormettanut häntä uima-altaassa, ja Kristana ei itse hyväksyisi moista. Sami taas puhui halailusta ja suutelusta ja että niin kauan kun "kukkaan ei oo pannu kettään", kaikki on hyvin. Satu vaikutti aika ärtyneeltä, kun Sami kieltää tapahtuneen.
[/quote]
Kyllä muakin ketuttais, jos joku tunkis sormensa muhun ja sitten leikkis, ettei tässä mitään. Ihan vaan pussailtiin. Ihan niin kuin ei pässi tajuaisi, että se, mikä ei näy, on silti tapahtunut.
Toivottavasti Krista ei mennyt/mene naimisiin tuo sian kanssa...
Vai pitää lyödä nyrkkiä pöytään ja uhkailla ollakseen oikea mies! SALLIKAA MUN NAURAA!!! Mulla on temperamenttinen mies. Sitä ottaa usein joku asia päähän, jolloin se esim. kiroilee. Saattaa myös tiuskia, mutta ei ole KOSKAAN haukkunut mua yhtään miksikään, enkä ole koskaan kokenut oloani uhatuksi. On kyllä pahoittanut mieleni joskus, mutta riitely on TÄYSIN eri asia kuin uhkailu! Ei myöskään muutu aggressiiviseksi ääliöksi kännissä. Joillekin se viina taas ei näytä sopivan. Esim. Akille, jos tuo käytös nyt edes siitä johtui.
.
Täällä yllättävän paljon on höyrypää-Akin puolustelijoita! Ootteko ite miehenne nyrkkeilysäkkejä, tai linnakundin tyttöystäviä? Vai kenties ite väkivaltaisia, ja sen takia puolustelette raivohullun käytöstä? Rita yritti selittää pikku prinsessoista... Kyllä se suurin prinsessa ja drama queen on Aki, kun ei tuon vertaa NORMAALIA KIUSOITTELUA kestänyt! Varsinkin kun oli juuri ite ihmetellyt miksei miehet kelpaa pusukaveriksi! Täysin yliammuttu reaktio! Ja Janitan uhkailu, helvetin ääliö! Niin yrittää olla kovaa poikaa. Janitalla oli ERITTÄIN osuva ja tarkkanäköinen analyysi! Ei se niin tyhjäpää ollukaan... Akin ylireaktio johtui täysin hänen omasta epävarmuudestaan! Ritan tekemiset kalvaa koska tietää Ritan pettäneen ennenkin, vaikkei oliskaan pettänyt häntä. Omaa uskollisuutta taas nakertaa esim. Anniin löytynyt yhteys. Ties mitkä muut elämänkokemukset takana. Sit kelaa takaraivossaan näitä ja kun joku erehtyy vihjaamaan jotain pussailusta, niin ruutitynnyri räjähtää. Ei toki ole mikään tekosyy nyrkin paukuttelulle ja uhkailulle! Fiksu mies jolla ei ole aggressio-ongelmaa, korkeintaan haistattelis ja poistuis paikalta NIINKUIN JERE TEKI. Mutta eeei kun "muiden täytyy kuunnella kun hänellä on asiaa", niinku Rita selitteli... Naurettavaa lapsellista uhoamista! Eihän siinä ollut mitään asiaa mitä kuunnella, pelkkää "kuuntele nyt nainen"-machopaskaa.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 01:41"]Marieta vaan vitutti, kun ei saanut jatkettua ärsyttämistään ja riitelyään Akin kanssa. Sen takia teki nyrkillä pöytään lyömisestä niin ison numeron kuin vain voi. Eniten sitä taisi ärsyttää se, että jäi lopulta itse alakynteen riidassa, jonka itse aloitti. Siksi katkera mussutus ja Akin haukkumien kameroille.
Ja mitä sitten, jos löikin nyrkin pöytään? Ei se ketään vahingoita. Jos olisi lyönyt nyrkin naamaan, niin sitten ymmärtäisin tolkuttoman valituksen ja haukkumisen. Mutta tuosta on vielä todella pitkä matka siihen.
[/quote]
Haha! Et näköjään tiedä väkivaltaisuudesta mitään. Kaikissa lähisuhdeväkivaltaoppaissa ja neuvoissa lasketaan esim. seinään tai pöytään lyöminen ja tavaroiden rikkominen uhkaavaksi käytökseksi. Siitä seuraavaksi tulee fyysinen väkivalta! Nyrkik takominen pöytään ei todellakaan ole mitään normaalia käytöstä jota tulisi sietää!
Kerro toki, miten Marie aloitti riidan ja ärsytti Akia? Todisteita, kiitos!
Paljon täällä on puhuttu Penistä, mutta yhtään kommenttia en oo vielä nähnyt "ANTONISTA"! Moni tyyppi ohjelmassa sanoo sen väärin! Ja täälläkin väärin kirjoitettu. Jere muistaakseni ainakin, mutta se nyt on ihan ymmärrettävää kun ei henkilön kanssa hengaa. Ja videolla puhuessa nimi on koko ajan taivutusmuodossa, esim. "Anttonin kanssa" jne, joten väärinkäsitys on valmis. Mutta RITA sano sen uusimmassa jaksossa väärin! Noloa! On ollu tuolla viddu puoltoista viikkoa, eikä tiedä minkänimisen ihmisen kanssa! :D Joo niillä ei oo tekstejä tuolla niinku meillä, mutta silti luulis nimen tulleen ilmi tarpeeks monta kertaa... Ainoo hyväksyttävä selitys on se, että ANTTONI on niin tottunu tuohon väärinkäsitykseen elämänsä aikana, ettei jaksa korjata sitä joka kerta kun sitä esiintyy. :D
.
P.S. Kommentoijat, ne naiset on JASMINA (ei Jasmin eikä Jasmine) ja MARIE ;)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:35"]Herranjumala ku Chico oli jumalaisen näköinen sen hevosen selässä! <3
[/quote]
Musta se oli suoraan kuin jonkun ah niin romanttisen ysäribiisin musiikkivideosta repästy auki napitettuine paitoineen...
[/quote]
Niin oli, mutta oli se silti kuumis! Samaan aikaan vähän kuolasin sisäisesti, ja nauratti sen näyn stereotyyppisyys. :D Tuskin kukaan voi Chicoa rumaksi haukkua? ;) Joku veitikkamaisuus siinä olemuksessa ja hymyssä viehättää. Onhan silläkin vähän limasia/laimeita lausahduksia välillä, mutta ei oo machouhoaja niinku Henkka, ja silmissä näkyy elämää ja aivot, toisin ku Penillä (sori Jassu :P).
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 01:41"]Marieta vaan vitutti, kun ei saanut jatkettua ärsyttämistään ja riitelyään Akin kanssa. Sen takia teki nyrkillä pöytään lyömisestä niin ison numeron kuin vain voi. Eniten sitä taisi ärsyttää se, että jäi lopulta itse alakynteen riidassa, jonka itse aloitti. Siksi katkera mussutus ja Akin haukkumien kameroille.
Ja mitä sitten, jos löikin nyrkin pöytään? Ei se ketään vahingoita. Jos olisi lyönyt nyrkin naamaan, niin sitten ymmärtäisin tolkuttoman valituksen ja haukkumisen. Mutta tuosta on vielä todella pitkä matka siihen.
[/quote]
Tai oikeastaan erittäin lyhyt matka. Kyllähän minäkin lyön seinää, kun en _enää_ halua lyödä ihmisiä. Anonyyminä se on helppo tunnustaa.
Minua oksettaa Jasmina. Ruma naa, ruma ääni, tyhmät jutut ja kamala "mies"maku: juuri ja juuri teini-iästä yli päässeitä poikia jotka eivät edes näytä aikuisilta. Olen itsekin babyface, mutta miesmakuni on _miehekäs_, iän ja ulkonäön osalta.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 04:39"]Minua oksettaa Jasmina. Ruma naa, ruma ääni, tyhmät jutut ja kamala "mies"maku: juuri ja juuri teini-iästä yli päässeitä poikia jotka eivät edes näytä aikuisilta. Olen itsekin babyface, mutta miesmakuni on _miehekäs_, iän ja ulkonäön osalta.
[/quote]
NAAMA. vitun kosketusnäyttö.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 03:36"]Näin miehenä täytyy kyllä sanoa, että olen yllättynyt siitä kuinka moni (ilmeisesti nainen?) Akin käytöstä puolustelee. Olen tosi pettynyt, jos tuotantoyhtiö ei reagoi tuohon ja lemppaa jätkää pihalle ja vähän pettynyt myös siihen, ettei kukaan muista kundeista ottanut tilannetta haltuun. Täysin asiatonta käytöstä tuollaiset hukuttamisuhkailut, vaikka kuinka provosoitaisiin. 15-vuotiaalta ehkä ymmärtäisi, aikuiselta mieheltä ei.
[/quote]
Ei kukaan lemppaa ketään jälkeenpäin... haloo, ei se ole mikään suora lähetys. :D
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 04:42"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 03:36"]Näin miehenä täytyy kyllä sanoa, että olen yllättynyt siitä kuinka moni (ilmeisesti nainen?) Akin käytöstä puolustelee. Olen tosi pettynyt, jos tuotantoyhtiö ei reagoi tuohon ja lemppaa jätkää pihalle ja vähän pettynyt myös siihen, ettei kukaan muista kundeista ottanut tilannetta haltuun. Täysin asiatonta käytöstä tuollaiset hukuttamisuhkailut, vaikka kuinka provosoitaisiin. 15-vuotiaalta ehkä ymmärtäisi, aikuiselta mieheltä ei. [/quote] Ei kukaan lemppaa ketään jälkeenpäin... haloo, ei se ole mikään suora lähetys. :D
[/quote]
Onko tästä siis lopputulos jo selvillä jossain?
T: pari irtojaksoa katsonut
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 04:13"]
Vai pitää lyödä nyrkkiä pöytään ja uhkailla ollakseen oikea mies! SALLIKAA MUN NAURAA!!! Mulla on temperamenttinen mies. Sitä ottaa usein joku asia päähän, jolloin se esim. kiroilee. Saattaa myös tiuskia, mutta ei ole KOSKAAN haukkunut mua yhtään miksikään, enkä ole koskaan kokenut oloani uhatuksi. On kyllä pahoittanut mieleni joskus, mutta riitely on TÄYSIN eri asia kuin uhkailu! Ei myöskään muutu aggressiiviseksi ääliöksi kännissä. Joillekin se viina taas ei näytä sopivan. Esim. Akille, jos tuo käytös nyt edes siitä johtui. . Täällä yllättävän paljon on höyrypää-Akin puolustelijoita! Ootteko ite miehenne nyrkkeilysäkkejä, tai linnakundin tyttöystäviä? Vai kenties ite väkivaltaisia, ja sen takia puolustelette raivohullun käytöstä? Rita yritti selittää pikku prinsessoista... Kyllä se suurin prinsessa ja drama queen on Aki, kun ei tuon vertaa NORMAALIA KIUSOITTELUA kestänyt! Varsinkin kun oli juuri ite ihmetellyt miksei miehet kelpaa pusukaveriksi! Täysin yliammuttu reaktio! Ja Janitan uhkailu, helvetin ääliö! Niin yrittää olla kovaa poikaa. Janitalla oli ERITTÄIN osuva ja tarkkanäköinen analyysi! Ei se niin tyhjäpää ollukaan... Akin ylireaktio johtui täysin hänen omasta epävarmuudestaan! Ritan tekemiset kalvaa koska tietää Ritan pettäneen ennenkin, vaikkei oliskaan pettänyt häntä. Omaa uskollisuutta taas nakertaa esim. Anniin löytynyt yhteys. Ties mitkä muut elämänkokemukset takana. Sit kelaa takaraivossaan näitä ja kun joku erehtyy vihjaamaan jotain pussailusta, niin ruutitynnyri räjähtää. Ei toki ole mikään tekosyy nyrkin paukuttelulle ja uhkailulle! Fiksu mies jolla ei ole aggressio-ongelmaa, korkeintaan haistattelis ja poistuis paikalta NIINKUIN JERE TEKI. Mutta eeei kun "muiden täytyy kuunnella kun hänellä on asiaa", niinku Rita selitteli... Naurettavaa lapsellista uhoamista! Eihän siinä ollut mitään asiaa mitä kuunnella, pelkkää "kuuntele nyt nainen"-machopaskaa.
[/quote]
ahhah, tipuin :) "kuuntele nyt nainen"-machopaskaa :) pelastit mun aamun. Aina, jos joku mies sanoo noin, niin metsään menee ja rytinällä!
Sami on kyllä ällöttävä mutta mun mielestä satu vaikuttaa juurikin niin kierolta että haluaa vaan tahallaan ärsyttää ja keksi itse tämän käsipelin. Virnuili kierosti asiasta puhuessaankin.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 04:26"]Paljon täällä on puhuttu Penistä, mutta yhtään kommenttia en oo vielä nähnyt "ANTONISTA"! Moni tyyppi ohjelmassa sanoo sen väärin! Ja täälläkin väärin kirjoitettu. Jere muistaakseni ainakin, mutta se nyt on ihan ymmärrettävää kun ei henkilön kanssa hengaa. Ja videolla puhuessa nimi on koko ajan taivutusmuodossa, esim. "Anttonin kanssa" jne, joten väärinkäsitys on valmis. Mutta RITA sano sen uusimmassa jaksossa väärin! Noloa! On ollu tuolla viddu puoltoista viikkoa, eikä tiedä minkänimisen ihmisen kanssa! :D Joo niillä ei oo tekstejä tuolla niinku meillä, mutta silti luulis nimen tulleen ilmi tarpeeks monta kertaa... Ainoo hyväksyttävä selitys on se, että ANTTONI on niin tottunu tuohon väärinkäsitykseen elämänsä aikana, ettei jaksa korjata sitä joka kerta kun sitä esiintyy. :D
.
P.S. Kommentoijat, ne naiset on JASMINA (ei Jasmin eikä Jasmine) ja MARIE ;)
[/quote]
Häh? Missä kohtaa menee väärin, kun sanoo "Anttonin kanssa" ??
Pakko kommentoida tota Aki-asiaa. Niinkuin moni on maininnut, niin ohjelmassa on paljon aukkoja. Itellä ainaki monta kertaa tullu sellanen WTF-fiilis, kun katsojille ei näytetä kaikkea (esim tapahtuiko siellä uima-altaassa käsipeliä Samin toimesta?). Mä veikkaan, että Akia oltiin jo kauemmin "kiusattu" siinä pullonpyörityksessä. Lisäksi monella näyttää olevan tollanen ihmeellinen käsitys, että sanallisesti saa ärsyttää ja v*ttuilla niin kauan ku sielu sietää, mutta ärsytyksen kohde ei saa reagoida millään tavalla (muuten on aggressiivinen jne). Tavallaan niinku piiloudutaan sen naiseuden taakse - se, että olet nainen = koskemattomuus/turvapaikka; "lällällää et saa sanoo mitään, koska oon nainen". Akilla joo palo vähän käpy. Oliko Aki aggressiivinen? No EI :D Oliko naiset vaarassa? Ei. :D En usko Akin olevan mikään naistenhakkaaja tms. Marie ja kumppanit nyt sai tosta hyvän shown aikaseks liiottelemalla tapahtumia. Anteeksi sekava kirjoitus, on aamu. Palataanpa takaisin tähän, että kuinkakohan paljon naiset härkki Akia, enneku Akilla palo pinna? Veikkaan, että ne oli jo hyvän aikaa perseilleet siinä, koska jopa Jerellä (?!) paloi hermo siinä tilanteessa. Ja ei, Jere ei suuttunut Akiin. Lisäisin vielä, että jos Aki olis oikeesti käyttäytyny aggressiivisesti, niin ne muut miehet olis puuttunut peliin. Huoh. Mun mielestä Aki pamautti kämmenellä pöytää/lattiaa (?) saadakseen äänensä kuuluviin. Ne akathan kälätti siinä sille jtn vastaan, eikä kuunnellu Akia ollenkaan. Akilla palo hermo "Kuunteles nyt nainen" ja vähän tako kädellä siihen. On täysin luonnollista, että hermo kiristyy ja käytöstavat rakoilee joskus. Eiköhän meillä kaikilla oo joskus pamahtanu nyrkki pöytään tai puhelin lentänyt suutuspäissämme? Älkää siis mammat olko huolissanne, Aki on varmasti kunnon kansalainen. Ugh.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 06:28"]
Pakko kommentoida tota Aki-asiaa. Niinkuin moni on maininnut, niin ohjelmassa on paljon aukkoja. Itellä ainaki monta kertaa tullu sellanen WTF-fiilis, kun katsojille ei näytetä kaikkea (esim tapahtuiko siellä uima-altaassa käsipeliä Samin toimesta?). Mä veikkaan, että Akia oltiin jo kauemmin "kiusattu" siinä pullonpyörityksessä. Lisäksi monella näyttää olevan tollanen ihmeellinen käsitys, että sanallisesti saa ärsyttää ja v*ttuilla niin kauan ku sielu sietää, mutta ärsytyksen kohde ei saa reagoida millään tavalla (muuten on aggressiivinen jne). Tavallaan niinku piiloudutaan sen naiseuden taakse - se, että olet nainen = koskemattomuus/turvapaikka; "lällällää et saa sanoo mitään, koska oon nainen". Akilla joo palo vähän käpy. Oliko Aki aggressiivinen? No EI :D Oliko naiset vaarassa? Ei. :D En usko Akin olevan mikään naistenhakkaaja tms. Marie ja kumppanit nyt sai tosta hyvän shown aikaseks liiottelemalla tapahtumia. Anteeksi sekava kirjoitus, on aamu. Palataanpa takaisin tähän, että kuinkakohan paljon naiset härkki Akia, enneku Akilla palo pinna? Veikkaan, että ne oli jo hyvän aikaa perseilleet siinä, koska jopa Jerellä (?!) paloi hermo siinä tilanteessa. Ja ei, Jere ei suuttunut Akiin. Lisäisin vielä, että jos Aki olis oikeesti käyttäytyny aggressiivisesti, niin ne muut miehet olis puuttunut peliin. Huoh. Mun mielestä Aki pamautti kämmenellä pöytää/lattiaa (?) saadakseen äänensä kuuluviin. Ne akathan kälätti siinä sille jtn vastaan, eikä kuunnellu Akia ollenkaan. Akilla palo hermo "Kuunteles nyt nainen" ja vähän tako kädellä siihen. On täysin luonnollista, että hermo kiristyy ja käytöstavat rakoilee joskus. Eiköhän meillä kaikilla oo joskus pamahtanu nyrkki pöytään tai puhelin lentänyt suutuspäissämme? Älkää siis mammat olko huolissanne, Aki on varmasti kunnon kansalainen. Ugh.
[/quote]
Ok, eli uhkailu ja agressio muita kohtaan jees? Kiva tietä näin aamusta ku lähtee liikenteeseen ku sielläkin niitä jotka osaa ärsyttää.
miten toi jere on niin levottoman oloinen ja hermostunut aina,tuskin ikävästä kuitenkaan johtuu,ujo??
Aki on paras!