Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:57"]
HAHAHHA SAMI KOSII KRISTAA! Suostuuko
Toivon tosissani että Krista vastaa EI!!!!!!!!
[/quote]
Onko tää pari tosissaan menossa naimisiin? Tietääkö joku?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:57"]
HAHAHHA SAMI KOSII KRISTAA! Suostuuko
Toivon tosissani että Krista vastaa EI!!!!!!!!
[/quote]
Onko tää pari tosissaan menossa naimisiin? Tietääkö joku?
[/quote]
on
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 11:26"]
Täh, eikö kukaan muu huomannut tota Ritan röökin polttoa?? Vai oliko se jo yleisesti tiedossa? Mä en ainakaan tienny, luulin että se on niin "fitness" ettei rööki maistu
Tossa Anttonin ja Ritan unelmatreffeillä siis, kun ne oli parvekkeella juomassa viiniä jne. niin sen jälkeen (kohdassa 18:20 tai jotain sinnepäin) kuvausryhmä tulee parvekkeelle, Ritalla vilahtaa rööki kädessä ja kun huomaa kamerat, näyttää pelästyneeltä ja kääntyy selin, eikä röökistä näy enää vilahdustakaan....
[/quote]
Joutuikohan Anttoni-parka kuunteleen Ritan valitusta ja kärttyilyä Annin takia koko illan? Kun Anttoni sanoi hyvin diplomaattiseen ja neutraaliin sävyyn sen että Rita vihoitteli jonkun Akia lähentyneen sinkkunaisen vuoksi. Sillä välin häntä haastateltiin kun se meni edeltä parvekkeelle käryttämään?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 11:54"]
Jep! Huomasin saman. Silti Rita on rankan lapsuutensa vuoksi mun suosikki! Vaikeuksien kautta voittoon.
[/quote]
Eikö se ollut SIMO jolla oli sellainen lapsuus että joutui huolehtia itsestään aika nuoresta saakka?
Jos Krista ja sopimuspalomies ovat naimisiin menossa, olisi hauska nähdä pari Satuhäissä. Olis varmaan huikee tilaisuus, miettikää miten Sami itkisi koko vihkimisen ajan:)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:27"]
miks en oo aikasemmin bongannu anttonia.. huh huh, maistuis.
[/quote]
Kyllä maistuis Anttoni mulleki ;) Ihan mielelläni pistäisin, enkä mitenkää pahalla
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 09:00"]
Heh jasmin vappuna yhessä baarissa " täällä temptation island julkkis haluuks joku nimmaron,ja peppu vaan keikku tanssolattialle. Kukaan ei halunnu, en ainakaan nähny :D :D
[/quote]
Toivottavasti tyttö viimeistään nyt ymmärtää että tuonoloinen käytös on tyrkkyä. Aivot pois narikasta.
Akista näkee, ettei ole hissi ihan ylös asti mennyt! Voi Ritaa :(
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:30"]Akista näkee, ettei ole hissi ihan ylös asti mennyt! Voi Ritaa :(
[/quote]
Ritallako sitten menee?
Aki on lyönyt nyrkkiä pöytään että hänelle ja Ritalle on löydyttävä tarpeeksi siistit majapaikat ja mieluiten kahdella sängyllä. Sami on todennut että mikä tahansa majoitus olisi ihan huikeeta.
Kauneus on katsojan silmässä! Mun mielestä Rita on kaunis. Annin ällöttävä olemus tekee hänestä ruman ihmisen! Mä toivon vilpittömästi Akille ja Ritalle kaikkea hyvää ja Anni löytäköön jostain muualta itselleen sopivan yhtä ällöttävän lässyttäjän :D
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:24"]
Kauneus on katsojan silmässä! Mun mielestä Rita on kaunis. Annin ällöttävä olemus tekee hänestä ruman ihmisen! Mä toivon vilpittömästi Akille ja Ritalle kaikkea hyvää ja Anni löytäköön jostain muualta itselleen sopivan yhtä ällöttävän lässyttäjän :D
[/quote]
Rita?
NOLO:DD oivoi
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:27"]
Onhan toi nyt ihan selkeesti plösössä kunnossa - huomaa että ei ole salihommat napannut, mutta pulla on maistunut sitäkin enemmän!
[/quote]
Jaha, kukas se täällä salia mainostaa......?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:24"]
[/quote]
Rita?
NOLO:DD oivoi
[/quote]
Rita ja Aki taitaa tosiaan päivystää täällä:)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:46"]
Daisilla todella kauniit piirteet!
[/quote]
Kuten joku kirjoitti tuolla niin muistuttaa kasvoista nuorta missiaikojen Karita Tuomolaa :)
[/quote]
Niin muistuttaakin =)
http://im.mtv.fi/image/1286584/landscape16_9/555/313/7cc8e41c3277df4580352eeeedae6455/Qg/554282.jpg
http://lempimissit.suntuubi.com/datafiles/userfiles/Image/tuomolajaunit972k.jpg
Karita on minun mielestäni aivan liian hoikka nykyään, oli niin naisellinen kasvoiltaan ja kropaltaan vielä tuohon aikaan.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:45"]
Otti eleet mukaan, vaikkei motannut ketään ihmistä, nyrkkiä pöytään, uhkaili sanallisesti ja fyysisesti meni naaman eteen uhoamaan.
[/quote]
Minusta nuo oli taas semmoisia niin suuria ja liioiteltuja teatterieleitä että siinä olisi joku itse Hamletin näyttelijäkin kalvennut Lontoon Teatterin lavalla.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:54"]
Mitähän ne näyttää viimeisessä jaksossa?
[/quote]
Tuomas Veturia ja sen ystäviä? Mukana Butch Kuormuri ja Niilo Nosturi?
En kestä! Vika jakso tulee vasta ens viikolla!!!
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 00:26"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:24"] Kauneus on katsojan silmässä! Mun mielestä Rita on kaunis. Annin ällöttävä olemus tekee hänestä ruman ihmisen! Mä toivon vilpittömästi Akille ja Ritalle kaikkea hyvää ja Anni löytäköön jostain muualta itselleen sopivan yhtä ällöttävän lässyttäjän :D [/quote] Rita? NOLO:DD oivoi [/quote]taidat olla vähän kateellinen.. Oivoi... NOLO :D
[/quote]
Jaa mistä?:)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 11:54"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 09:54"]
Se Akin tenttaus iltanuotiolla olo ihan selkeä läppä! "Tässä nyt vähän draamaillaan tuotannolle" ja sit naureskellaan päälle.
[/quote]
Hei Aki, miten meni paluu arkeen?
[/quote]
kahvit rinnuksille.