Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
Simo on yhtä luotettava kun Nykäsen Matti.
Menkää teinit nukkumaan. Täällä sen taas niin huomaa, Simo nai kaikkea mikä liikkuu ja voi että kun sitten säälittää kun saa ansionsa mukaan.
Ja: Nina nukkuu samassa sängyssä jonkun kanssa ja saa sivukaupalla paskaa niskaan. Huhhuh.
Simon hölinät oli nyt taattua semikännistä mattinykäs-tajunnanvirtaa, ehkä olin syyllinen, ehkä en.
Simohan oli aivan kellertävä jo naamasta. Taitaa kohta maksa paukahtaa..
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:11"]
Ninalla näköjään muutamaa kokoa liian pieni mekko päällä
[/quote]
Hän(kin) on turvonnut reissussa kamalasti. Huomasin myös sinkkutyttöjen turvonneen kolmessa viikossa aika lailla kun olivat valittavana pitkille treffeille. Simollekin ovat kasvaneet manboobsien alut.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 23:06"]
No kuinka kypsästi arvon mammat itse olisivat moisessa tilanteessa kommentoimaan?? Mies pettänyt vuosia ja sama meno jatkunut saarella. Valehdellut ja pettänyt!
Ottaen huomioon kaiken tuon todella kypsästi ja rauhallisesti Jassu vastaili. Itse olisin varmaan huutanut: "painu nyt jo helvettiin saatanan petturi-idioottimulkku!!" ja heittänyt kekäleen nuotiosta tai kasan hiekkaa silmiin..
[/quote]
En ehkä itse kehtaisi naputtaa saarella "pettämisestä", jos itse kävelisin iltanuotiolle paikat hellänä, kun on viime yönä käynyt kettu kolossa.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 23:00"]
Ai että sattu katsoa kun Jasmina yrittä saada toisen ymmärtämään miten pahasti sitä on ihmisenä satutettu suhteessa ja sit Simo vaan luulee et yksi anteeksi pyyntö on tarpeeksi paljon häneltä sen kaiken korjaamiseksi. Auts outs. Paska jätkä.
[/quote] Onneksi Jasmiina jätti tuon kollin lopullisesti.
Asuuko Jassu nykyään Helsingissä?
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:54"]
Multa meni tää ohi: mikä se iskä juttu oikein oli? Miinusta Simolle tästä. Toivottavasti Jassu muuttaa pois Joensuusta vähän isompiin piireihin.
[/quote]
Minusta oli ihan hyvä neuvo, että jos meinaa muuttaa Helsinkiin, niin täytyy opetella huolehtimaan itse asioistaan. Sen käsityksen tuosta sai, että iskän lompakkoon on turvauduttu.
[/quote]
No eihän tuo ollut simolta kuin katkeraa panettelua, ei mitään ystävällistä vinkkaamista. Halusi jotenkin näpäyttää ja nostaa itseään, kun tajusi olevansa keskustelun ainoa luuseri.
Toinen pettää kymmeniä kertoja, toinen yhden kerran parin jo erottua. Ovatko nämä nyt aivan tasa-arvoisia (Kurosta lainatakseni)..?
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 23:12"]
No kuinka kypsästi arvon mammat itse olisivat moisessa tilanteessa kommentoimaan?? Mies pettänyt vuosia ja sama meno jatkunut saarella. Valehdellut ja pettänyt!
Ottaen huomioon kaiken tuon todella kypsästi ja rauhallisesti Jassu vastaili. Itse olisin varmaan huutanut: "painu nyt jo helvettiin saatanan petturi-idioottimulkku!!" ja heittänyt kekäleen nuotiosta tai kasan hiekkaa silmiin..
[/quote]
En ehkä itse kehtaisi naputtaa saarella "pettämisestä", jos itse kävelisin iltanuotiolle paikat hellänä, kun on viime yönä käynyt kettu kolossa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 22:09"]
Mun on nyt kyllä pakko puolustaa Ninaa, tai ainakin muistuttaa että hän on pettämiseen syytön kunnes toisin todistetaan. Mitään suulle pussaamista Siko tai muun pojan kanssa en ole nähnyt, aina tosiaan kääntää pusun poskelle kun Siko pussaa. Puheet siitä, että "voishan sen Sikon tavata Lontoossakin jos sekin muuttais sinne" oli mielestäni sellaista kohteliasta small talk-lätinää eikä mitään "yhteisen elämän suunnittelua", kuten täällä joku spekuloi.
Ja musta yhdessä nukkuminen ei todellakaan tarkoita välttämättä sitä että on pantu tai harrastettu käsipeliä. Esim. sinkkuaikoinani parikymppisenä mulla oli tapana nukkua tuttujen tapailumiesten kanssa yhdessä ja kaverit siitä kuvitteli, että mulla on ihan hurja seksielämä, vaikka itseasiassa aina vain nukuttiin söpösti. Tietysti eri asia on se, onko varatun naisen soveliasta nukkua vieraan miehen kanssa samassa sängyssä, mutta silti se ei ole automaattisesti mitään seksijuttuja sisältävää! Lisäksi kyseenalastan vahvasti Choko-Tuomaksen luotettavuuden lähteenä tässä! Tuomas on kyllä sanonut, että "en voinut mennä sinne kun Nina ja Siko oli siellä", mutta olen ihan varma että tämä on vain oikein sellaista hakemalla haettua draamamässäilyä mitä Tuomas ja tuotantoyhtiö hakevat takaa.
Kieltämättä vähän kurjalta näytti tuo äsken linkitetyssä klipissä oleva Ninan tylytys Jerelle, mutta uskon että tämä voi olla tuotantoyhtiön manipuloinnin tms. tulosta. Sen jälkeen kun useammilla treffeillä oli tuotantoyhtiö järjestänyt ohjelmaksi tosi epäeettistä eläinrääkkäystä, uskon tuotantoyhtiöstä vain pahinta mahdollista (vaikka raukkamaisesti koittivatkin vierittää syyn "alihankkijoille").
[/quote] eihän kamerat olleet käynnissä kun olivat kahden pimeessä makuuhuoneessa, ties mitä tehtiin
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:39"]
Rauhottukaa. Ninan ja Jeren suhde jatkuu ja sillä selvä. Mitään vakavaa ei kuitenkaan Ninallakaan tapahtunut.
[/quote] lusikassa nukkuivat ainakin
[/quote] mikäli oisin ollut Jeren asemassa niin se olisi ollut loppu.
[/quote] kylmän viileesti vaan,
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 23:17"]
Toinen pettää kymmeniä kertoja, toinen yhden kerran parin jo erottua. Ovatko nämä nyt aivan tasa-arvoisia (Kurosta lainatakseni)..?
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 23:12"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sehän riippuu ihan siitä, käsitelläänkö niitä asioita, jotka ovat tapahtuneet kolmen vuoden on-off-suhteen aikana Suomessa vai asioita, jotka ovat tapahtuneet kolmen viikon aikana Thaimaassa. Käsittääkseni iltanuotiolla oli tarkoitus käydä läpi jälkimmäistä.
Nina selittää lehdessä että pakotettu läymään läpi kaikki jutut iltanuotiolla. . Eli tuotannon piikkiin laittaa oman avautumisensa. Ei vissiin edelleenlään näe mitään vikaa touhuissaan?
Missäköhän tuo Jere on kokkina? Onko kenties jossain ABC:lla tai Amarillossa lämmittämässä mikrossa valmiskastikkeita vai jossain ihan oikeassa ravintolassa?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 15:27"]
Missäköhän tuo Jere on kokkina? Onko kenties jossain ABC:lla tai Amarillossa lämmittämässä mikrossa valmiskastikkeita vai jossain ihan oikeassa ravintolassa?
[/quote]
Aina välillä unohdon miksi tämä palsta ja suurin osa sen kirjoituksista on yleisen naurun kohteena. Kiitos kun muistutit siitä täysin naurettavalla, järjettömällä ja ennen kaikkea lapsellisella viestilläsi. Harmi että kirjoittamasi kaltaiset kommentit asettavat palstalle tason, koska taso mitataan aina heikoimman mukaan.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 15:27"]
[/quote]
Aina välillä unohdon miksi tämä palsta ja suurin osa sen kirjoituksista on yleisen naurun kohteena. Kiitos kun muistutit siitä täysin naurettavalla, järjettömällä ja ennen kaikkea lapsellisella viestilläsi. Harmi että kirjoittamasi kaltaiset kommentit asettavat palstalle tason, koska taso mitataan aina heikoimman mukaan.
[/quote]
Olet nyt Aihe vapaa -osiossa ja Temptation Island -ketjussa :D Sehän on AV:n suosion syy, että täällä provoillaan ja troillallaan minkä ehditään. Jos ei homma miellytä, niin kokeile vaikka Meidän perhe -keskustelufoorumia. Jos tulee Aihe vapaalle, voi jo oletuksena varautua siihen, että täällä puhutaan lapsellista paskaa kaikesta mahdollisesti, koska valtaosa keskustelijoista sitä tältä palstalta hakee. Kaikki tietävät mikä on pelin henki. Vai haittaako jotakuta oikeasti, jos palsta on yleisen naurun kohteena? Jos ei olisi, niin kävijämäärä olisi ehkä 5% nykyisestä.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:07"]
Eiiiih! Nina on nyt närkästynyt koska ei ollut ylin ystävä Chicon kanssa ja Chicon kommentit tulleet täytenä yllätyksenä
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015042819595996_vi.shtml
SELI SELI! Olisi nyt vaan hiljaa eikä nolaisi itseään yhtään enempää mediassa kommentteineen koko Suomen kansan edessä! Suomen kansalla on silmät ja korvat ja turha katsojia on tyhminä pitää, koska siinähän ne ensinnäkin istuivat rannalla ja sopivat näkevänsä Chicon kanssa Lontoossa myöhemmin, eikö vain?
Onko Jere ainoa ihminen tässä maassa joka uskoo Ninaa ja tuota juttua, koska hänet painostettu uskomaan?
[/quote]
Olet ilmeisesti lukenut vähän hätäisesti, otsikko oli; "Emme ole Chicon kanssa ylimpiä ystäviä", ja siinä jutussa sanottiin näin; - Hän esitti asiat ihmeellisessä valossa. Jos olimme jutelleet, olimme muka keskustelleet syvällisesti tähtitaivaan alla -tyyppisesti. - Asiat olisi vain voinut sanoa suoraan juuri niin kuin ne olivatkin eikä antaa olettaa jotain, mitä ei ole olemassakaan.
Lisäksi toisessa jutussa sanottiin; - Eikä haittaa yhtään, vaikkei kukaan kuulisi meistä enää koskaan mitään. Jos emme ole omien saavutustemme kautta esillä julkisuudessa, emme halua olla ollenkaan. Tämä reality-osuus oli tässä, Nina toteaa ystävällisesti mutta napakasti.
Tulkinta, Nina ja Jere ovat ottaneet fiksusti irti sarjan tuoman julkisuuden ja tehneet Iltalehden kanssa kolmen jutun diilin joista korvaus on X€uroa.