Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:38"]"Onks sulla ugeja?"
Ei helvetti nyt sitte :D
[/quote] Mikä juttu tämä oli?
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:38"]"Onks sulla ugeja?"
Ei helvetti nyt sitte :D
[/quote] Mikä juttu tämä oli?
[/quote] Ai nyt selvisi :D
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:38"]"Onks sulla ugeja?" Ei helvetti nyt sitte :D [/quote] Mikä juttu tämä oli?
[/quote]
"Kantsii olla", tummanruskeat Uggit nimittäin.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 13:58"]Mä olen Hgistä eikä muoti kiinnosta paskkkakkaan Simoa lainatakseni. Olkaa millasia ootte!
[/quote]
Niin varmaan. Aidolla ja itsetunnolla varustetulla ihmisellä ei tarvetta vähätellä "provinssin" ihmisiä. Yleensä tällaiset mesoajat ovat itse niitä junantuomia. Että terveiset Hammersmithissä normaalisti asuvalta.
Simppa on niin sexy, ihana palanu ja kaljan juonnista turvonnu naama joka jaksossa!
Chico on aika kuuma itseasias
Toi Simpan tapa puhua on niin symppis! Esim. yllättävien kaksoiskonsonanttien tuplaantuminen: "tunteella" --> "tunTTeella", "miettimään" --> "miettiMMään". Murteista mulle on aiemmin tullut mieleen vain kamalat Turku-Rauma-Satakunta-aksentit, mutta tuo Karjalan murre on tosi kivan kuuloista :)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 13:58"]Mä olen Hgistä eikä muoti kiinnosta paskkkakkaan Simoa lainatakseni. Olkaa millasia ootte! [/quote] Niin varmaan. Aidolla ja itsetunnolla varustetulla ihmisellä ei tarvetta vähätellä "provinssin" ihmisiä. Yleensä tällaiset mesoajat ovat itse niitä junantuomia. Että terveiset Hammersmithissä normaalisti asuvalta.
[/quote]
Miten tuossa viestissä vähäteltiin epästadilaisia, päinvastoin.
Hämää joka kerta toi Peniksen professori ääni :D
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:55"]Toi Simpan tapa puhua on niin symppis! Esim. yllättävien kaksoiskonsonanttien tuplaantuminen: "tunteella" --> "tunTTeella", "miettimään" --> "miettiMMään". Murteista mulle on aiemmin tullut mieleen vain kamalat Turku-Rauma-Satakunta-aksentit, mutta tuo Karjalan murre on tosi kivan kuuloista :)
[/quote]
Kaksoiskonsonanttien tuplaaminen tarkoittaisi neljää peräkkäistä konsonanttia.
Benjamin nolo minuuttimies ja "peace motherfuckers" perään... :D
Nonni jassuhan sai jotain upeeta sieltä! :Dd
Jassuhan puhui minuutin panon aikana enemmän kuin kaikilla treffeillä yhteensä.
Oho paniko ne oikeeasti?!?! No mut hieno työ Peniltä, Jassu sai kunnon treffit.
Mitähän noissa 2 viimeisessä jaksossa tapahtuu? Onkohan tää nyt alkava jakso vaan Akin ja Samin treffeillä?
Muistakaa, että tänään tulee toinen jakso heti perään!
simo on ihan ihastunut!