Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 18:04"]Saanen arvioida sinkkuja; Anni= Vastenmielinen naamanvääntely, ärsyttävä puhetyyli, lapsenomaiset kasvot ja muuten vaan helvetin ärsyttävä. Marie = Ihan kaunis, vähän ärsytti huulet törröllä ilme, aika kylmän oloinen. Jessica = Alkuun vaikutti oikein fiksulta, kunnes kelkka kääntyi! Bimboblondi. Daisi = Voisi olla enemmänkin yks jätkistä, vaikutaa semmoselta että jos sen kanssa olis koulun liikkatunnilla ollut eri joukkueessa, niin olis paljon mustelmia. Satu = Näyttää kiltiltä naapurintytöltä, mutta on likainen lirkuttelija! Fanny = Vaikutti kaikinpuolin mukavalta ja ihan fiksulta tytöltä. Janita = Tarviiko tähän mitään kirjoittaa.. Elättää itsensä seiskan kansilla varmaan tulevaisuudessa. Täys idiootti mutruhuuli. Hanna = Fiksun oloinen, jalatmaassa tyyppi, ei pahaa sanottavaa. Elisa = en edes muista, eli varmaan aika mitäänsanomaton. Heidi = Jollain tavalla äijämäinen, välillä pitää fiksuna, ja välillä taas tekee tyhmiä ylilyöntejä. Lotte-Marie: Yök. Noora = Noh, ei oikein sanottavaa, vähän tyrkky, välillä ihan ok fiksu.
[/quote]
Ja sinkkumiehet?
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 16:39"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 15:51"]Ei enää montaa tuntia tämän päivän jaksoon ;) [/quote] Pieni kysely, ketkä on teidän suosikit kaudella? sekä sinkuista kummaltalin puolen, että varatuista? Minun on Krist, Jere, Anttoni ja Anni :)
[/quote]
Krista, ylivoimaisesti kiinnostavin varatuista, koska on antautumassa viettelykselle
Simo, koska muut miehet varovat liikaa tekemisiään ja Simo on sentään edes juntilla tavalla hauska
Choco, koska Kristaa yrittäessään tuo sarjaan sitä mitä sinkuilta odotetaan eli viettelystä
Satu, koska se on jotenkin niin ihanan tyrkky ja tuo sarjaan vähän kieroutta, koska ei tiedä aina puhuuko totta vai selittääkö omiaan viettelevän sinkun roolissa
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:39"]Sami, suuri palomies.
[/quote]
Ammattina sankari, sanoi Sami. =D
[/quote]Niin, kaivosmies, mutta onhan se melkein sama asia kuin palomies :D
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:50"]
Onko noi sinkut tuolla siis valmiina (=sopparin pakottamana?) paneskelemaan ketä vaan näistä varatuista joka sattuisi lämpenemään. Mikähän on palkkio jos "kettu käy kolossa"?
[/quote]
Kummassa kolossa? ;D
Palkkio 10 ketunnahkaa, juorulehden synttäriryyppybileet ja kuppa?
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 12:51"]
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015042819587820_vi.shtml
"- Puhun nyt suuni puhtaaksi, Nina varoittaa ennen kuin lyö tiskiin muutkin häntä häirinneet asiat."
NIINAA häirinneet asiat. NIINAA.
[/quote]
Niin mutta MINÄ ja MINUN LONTOO, MINÄMINÄ LONTOOSSA, niin.
Näitä ei saa häiritä. Koska LONTOO.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 12:51"]http://www.iltalehti.fi/viihde/2015042819587820_vi.shtml
"- Puhun nyt suuni puhtaaksi, Nina varoittaa ennen kuin lyö tiskiin muutkin häntä häirinneet asiat."
NIINAA häirinneet asiat. NIINAA.
[/quote]
Apua miten nolo nainen. Suuttuu jääpalaleikistä, vaikka itse kihnuttaa läpi kauden saman sällin kimpussa, viettää öitä yhdessä jne...
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 07:49"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:26"] Lukiko kukaan Simon haastattelua Seiskassa? Siinä paljasti, että jassu oli "pakottanut" ja ilman lupaa osallistunut hänen kanssaan sarjaan, ja myönsi itsekin että taitaa olla huomionhakuisuutta [/quote] Joka ele, joka sana ... jne kertoo Jasminan huomionhakuisuudesta. Ja insta kuvat vielä päälle. Surkeeta ettei saa hyväksyntää muilla keinoin. [/quote] Ja vklp:na oli baarissa noussut lavalle ja huutanut "ettekste tiedä kuka mä oon, mä olen vittu tosi-tv-tähti" :Dd
[/quote]
Tähteä ei Jasminasta tämän ohjelman myötä tullut. Tähteyteen tarvitaan sosiaalisia kanssakäymiskyjä, kielellistä rikkautta ja omia ajatuksia korvien väliin. Kameroiden edessä Simpan mollaaminen ja ensimmäisissä jaksoissa uhottu "kosto on suloista" mentaliteetti sekä sinkkujen nimittely bimboiksi kertoi ihmisestä enemmän kuin kukaan aivoilla varustettu haluaisi itsestään paljastaa. Tämä on faktaa.
[/quote]
Sähän viisas olet. Mistä lähtien tosi-tv-tähteyteen on tarvittu mainittavaa ajattelukykyä?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:26"]
Lukiko kukaan Simon haastattelua Seiskassa? Siinä paljasti, että jassu oli "pakottanut" ja ilman lupaa osallistunut hänen kanssaan sarjaan, ja myönsi itsekin että taitaa olla huomionhakuisuutta
[/quote]
Joka ele, joka sana ... jne kertoo Jasminan huomionhakuisuudesta. Ja insta kuvat vielä päälle. Surkeeta ettei saa hyväksyntää muilla keinoin.
[/quote]
Ja vklp:na oli baarissa noussut lavalle ja huutanut "ettekste tiedä kuka mä oon, mä olen vittu tosi-tv-tähti" :Dd
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 08:25"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 01:22"]Itäsuomalaiset on aina muuta Suomea noin 5-10 vuotta jäljessä muodista ja trendeistä. Sen sijaan kaksikielisten länsirannikkokaupunkien suomalaiset ovat aina muuta Suomea edellä vuoden pari muodissa koska seuraavat paljon Ruotsin telkkarikanavia ja lehtiä, ja siellähän muoti on Suomea 1-2 vuotta edellä. On aina ollut. [/quote] Mitä väliä kuka on muotia edellä tai jäljessä? Rahalla ei saa kun vaatteita, tyylitaju on ilmaista.
[/quote]
Itä-suomeen ollaan juuri tuomassa tyylitajua. On siellä perillä n. 5 vuoden sisällä.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 01:22"]Itäsuomalaiset on aina muuta Suomea noin 5-10 vuotta jäljessä muodista ja trendeistä. Sen sijaan kaksikielisten länsirannikkokaupunkien suomalaiset ovat aina muuta Suomea edellä vuoden pari muodissa koska seuraavat paljon Ruotsin telkkarikanavia ja lehtiä, ja siellähän muoti on Suomea 1-2 vuotta edellä. On aina ollut. [/quote] Mitä väliä kuka on muotia edellä tai jäljessä? Rahalla ei saa kun vaatteita, tyylitaju on ilmaista.
[/quote]
Homma on siinä että itäsuomalaisten silmä tottuu vähän hitaammin kaikkeen uusimpaan muotijuttuun :D Ei ole rahasta eikä saatavuudesta kiinni vaan asenteesta. Voin kuvitella että siellä idässä päin ollaan myös enemmän laumasieluja ja jos jollain yksittäisellä henkilöllä on jo jotain sellaista päällä joka muotia vasta Helsingissä niin voi saada ihmetteleviä ja jopa kieroja katseita :DD
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:01"]
[/quote]
Homma on siinä että itäsuomalaisten silmä tottuu vähän hitaammin kaikkeen uusimpaan muotijuttuun :D Ei ole rahasta eikä saatavuudesta kiinni vaan asenteesta. Voin kuvitella että siellä idässä päin ollaan myös enemmän laumasieluja ja jos jollain yksittäisellä henkilöllä on jo jotain sellaista päällä joka muotia vasta Helsingissä niin voi saada ihmetteleviä ja jopa kieroja katseita :DD
[/quote]
Outteko Oulusta vai häntäkö teillä kasvaa? terveisin itäsuomalainen
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 12:27"]
Outteko Oulusta vai häntäkö teillä kasvaa? terveisin itäsuomalainen
[/quote]
Espoon Kultahammasrannikolta ainakin minä, kiitos vaan kysymästä.
Kaikki te tätä sarjaa seuraavat olette ihan dorkia pässejä :D LOL
Mihin se Peace Motherfuckers oikeen liittyi? :D Laukeamiseenko?
Kiva että diggaatt.. hahhahaha parasta. niiiiiin noloa!
Mä olen Hgistä eikä muoti kiinnosta paskkkakkaan Simoa lainatakseni. Olkaa millasia ootte!
Jassu ei varmaan sit ehtinyt tuossa minuutin pikapanossa saada..
Ninalla näköjään muutamaa kokoa liian pieni mekko päällä
Jessican pettynyt ilme, nyyh!
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 18:42"]http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/mika_maara_a_on_tarpeeksi_temptation_island_rita_ja_aki
[/quote]
Anna mun kaikki kestää...