G: Mitä teet tänään ruuaksi?
Meillä on einesgourmeeta!
- Felixin perunamuussia
- Nakkikastiketta valmiista kastikepussiaineksista (mutta sekaan menee kermaa, tomaattipyreetä ja vähän lisää mausteita)
Itse syön sienillä kuorrutettua lohta ja juustoraviolia
Kommentit (35)
Me tehdään itse hampurilaisia. Omatekoiset jauhelihapihvit ja porkkanasämpylät.
Päivälliseksi karjalanpaistia ja perunamuussia salaatin kera. Lounaalla lapset söivät einespastan kun olivat aamupäivän lastenhoitajan kanssa.
saattaa syä einespottumuusia, ihan hirveää! meillä grillikylkeä, perunamuusia ja salaattia.
Mä en ainakaan prismasta löytänyt jauhoisia perunoita,olisin tehnyt muusia kyllä muuten
Ruuanlaitto kyllästyttää eikä oikein mikään maistu :/
Voisin tehdä marjasopan ja that's it. Mies olisi varmasti mielissään.
Ei huvita häärätä tuntitolkulla keittiössä, miettiä ruokalistoja, käydä jatkuvasti kaupassa ja siivota niitä tiskejä. Ikuista oravanpyörää!
HALUAN KOKIN JOKA HOITAA NÄMÄ!
oli ainakin eilen tosi hyvää, vaikka melko köyhää ruokaahan se on.
mäki haluun kokin.
syön eilisiä jämiä ja lapsi purkkiruokaa (Muksu).
Ruuanlaitto on normaalisti jees, mutta nyt alkuraskaudessa en millään jaksais, kaikki tuoksut ja hajut tekee pahaa, joten mahd. helpolla yritän päästä..
paistan pikaisesti lapsille kananugetit, koska on ihan törkeä kiire jatkaa matkaa.... :)
Kun palaamme kotiin, teen lihakastikkeen eilen sulamaan ottamastani possun sisäfileestä. Sitä saavat sitten huomenna hoito- ja koulupäivänsä jälkeen.
Tänään siis pikaruokameiningillä kun eilen tulin kotiin vasta klo 22.
eilistä bataattisosekeittoa, lisukkeena pekoni.
perunoita, kananmunakastike+salaattia.
Ostin kilon paketin jauhelihaa, ajattelin että jos riittäis kahdelle päivälle, pääsis huomenna helpommalla.