Lue keskustelun säännöt.
Case Vettenterä ja viestinnän merkitys
21.08.2012 |
Kyllä on ollut karua katsella, kuinka Minttu Vettenterä on kesän aikana sortunut kaikkiin kriisviestinnän amatöörimäisimpiin virheisiin, kerta toisensa jälkeen.
Siispä kaikki yrittäjät, toimitusjohtajat ja muut merkittävät ihmiset (joita tämä palsta on pullollaan ;-) - muistakaa meidät viestinnän ammattilaiset siinä vaiheessa, kun on tullut mokattua. Ottakaa yhteyttä ja pyytäkää apua, niin vältätte mielettömiin mittasuhteisiin paisuvat skandaalit.
Tai jos budjetti on tiukka, niin muistakaa edes nämä: Kun on mokattu, se tunnustetaan. Selittely ei auta, sillä ei saa sympatiaa. Noilla pääsee jo pitkälle.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla