Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tehdään tyttövauva?

Vierailija
14.07.2012 |

Mulla on kolme poikaa ja neljäs suunnitelmissa.Tyttökaipuu ois kova,vinkit kehiin miten saa tytön? :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneskelua heti menkkojen jälkeen tiiviiseen tahtiin mutta lopetatte pari kolme päivää ennen ovista. Syö makeaa mutta kevyttä ruokaa. Miehelle lämmin suihku vehkeisiin enne hommia.

Vierailija
2/7 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmekkös meillä onkin vaan poikia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttösiittiöt viihtyvät happamammassa kuin poikasiittiöt. Tee emätinhuuhtelu ennen seksiä vedellä laimennetulla väkiviinaetikalla...ei ole vaarallista eikä edes epämiellyttävääkään.

Voit tietysti yrittää kahta-kolmea päivää ennen ovista tekniikkaa, mutta ovis voi heitellä vaikka olisi säännöllinen kierto.

Vierailija
4/7 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/7 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/7 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritin ajoittaa tyttöä esikoispojan jälkeen kaksi kertaa, mutta en onnistunut, kun noin 2-4 päivää ennen ovulaatioitakin harrastetusta seksistä tuli joka kerta aina poika.

Kolmen pojan jälkeen neljännellä yrityksellä harrastimme seksiä noin viikko ennen ovulaatioita, ja sitten tuli viimeinkin ihana tyttö! Ajatuksena oli, että jos vauvaa ei tule tällä systeemillä ollenkaan, niin se ei haittaa, sillä kolmekin lasta olisi riittänyt meille vallan mainiosti.

Ja tämä tarina on tosi. :)

Tv. onnellinen kolmen pojan ja tyttövauvan äiti

Vierailija
7/7 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme poikaa ja neljäs suunnitelmissa.Tyttökaipuu ois kova,vinkit kehiin miten saa tytön? :D

Vaihda miestä ... Miehesi tuottaa vain poikia .

Itse mies ja tuotin vain tyttöjä ;)

Toisen naisen kanssa tuli pojat.

Ikäero kaikilla noin vuosi .(Sika teidän mielestä)

Tosin kunnon hytky orgasmi mällien ollessa sisällä tuottaa tyttöjä. Eli jos et ole sitä vielä ymmärtänyt. Sormet sisään ja hieromaan kun on roinat rännissä ja ei lopeta ekaan orkkuun. Think about that.