Upea asunto!
Kommentit (47)
mulla tulee korvista ulos noi samat trendijutut, joita on joka ikisessä sisustusblogissa ja -lehdessä! Ja just toi että tontti on ihan postimerkin kokoinen, ei mitään pihaa, ei mitään yksityisyyttä.
Toki monet tykkää tuollaisista ja ihan vapaasti. Itse en vaan haluaisi asua tuollaisessa HOME-talossa (heh).
Uima-allas ei taida olla kunnolla valettu? Siis muovia? Pieni tontti, mutta onhan tuolla tilaa.. Siis enemmän kun meillä.
Upea asunto (ja uima- allas), mutta siihen se jääkin. Tontti on vuokralla ja pieni kuin kärpäsen pieru. Naapurit parin metrin päässä.
Uima-allas ei taida olla kunnolla valettu? Siis muovia? Pieni tontti, mutta onhan tuolla tilaa.. Siis enemmän kun meillä.
Kestäviä kuin mitkä, uima- altaat siis. Näyttää ihan yhden kalliin valmistajan altaalta, mutta en millään muista minkä..
Kolkko ja persoonaton talo ja tontti, en maksaisi edes 200 000€. Mitä ihmeen järkeä on asua tuommoisella tontilla omakotitalossa kun naapurit on kättelyetäisyydellä ja silti saa maksaa omakotitalon hinnan?! Ei kiinnostaisi uima-altaalla viettää aikaa kun olo olisi kuin akvaariossa, joka puolelta voi uteliaat pällistellä.
Sisustus oli kylmä ja liian moderni.Tulee vähän mieleen joku uudehko hotelli: ihan kiva hetken, mutta en ikimaailmassa mieltäisi tätä kodiksi. Ei mitään persoonallista tai elämästä kertovaa, liian sliipattu ja kaikki kodikkuus ja lämpö puuttuu. Nopeastipa tuli myyntiin valmistumisen jälkeen. Haiskahtaa joko pelkältä voiton tavoittelemiselta tai sitten siltä, että suuret oli suunnitelmat ja pakko oli saada ainakin kalliimpi kuin naapureilla, mutta komeat kulissit ei sitten riittäneetkään kannattelemaan perheonnea...
... sisustuksen linjaa? Eteisessä on the dotsit ja puuhyllyköt sulassa sovussa, sitten on mainittuja romanttisia sisustuskirjaimia ja tekstejä (kummallisella korkeudella), mutta toisaalta modernia takkaa yms. Sekametelisoppa.
Materiaaleja ja värejä on liikaa minun makuuni.
Kolkko ja persoonaton talo ja tontti, en maksaisi edes 200 000€. Mitä ihmeen järkeä on asua tuommoisella tontilla omakotitalossa kun naapurit on kättelyetäisyydellä ja silti saa maksaa omakotitalon hinnan?! Ei kiinnostaisi uima-altaalla viettää aikaa kun olo olisi kuin akvaariossa, joka puolelta voi uteliaat pällistellä.
Sisustus oli kylmä ja liian moderni.Tulee vähän mieleen joku uudehko hotelli: ihan kiva hetken, mutta en ikimaailmassa mieltäisi tätä kodiksi. Ei mitään persoonallista tai elämästä kertovaa, liian sliipattu ja kaikki kodikkuus ja lämpö puuttuu. Nopeastipa tuli myyntiin valmistumisen jälkeen. Haiskahtaa joko pelkältä voiton tavoittelemiselta tai sitten siltä, että suuret oli suunnitelmat ja pakko oli saada ainakin kalliimpi kuin naapureilla, mutta komeat kulissit ei sitten riittäneetkään kannattelemaan perheonnea...
Tiedän näitä rakentajia, vaimo pääsee sisustaa, ja sitten myydään. Pk-seudulla tontit maksaa, mutta itse helsinkiläisenä haluaisin omaa rauhaa.
Mun mielestä siellä taas ei ollut mitään värejä.
harmat seinät, ruskea keittiön välitila, laattaa joka lähtöön. Värejä ne ovat nekin. Jos tämä talo on mielestänne "kylmä ja kolkko" niin minun taloni taitaa olla mielestänne jääkylmä. Mutta kuten mainittu, makunsa kullakin.
Minä pidän siitä, että ympärillä on harmoonista, säännöllistä, vähän tavaraa ja paljon ilmaa. Valkoiset seinät, puulattia, maksimissaan kahta laattaa koko talossa.
Ihan ok sisältä, ehkä vähän liian harmaa mun makuun. Mutta toi piha... Tai siis pihattomuus. Eihän tuolla voi lapset juosta, eikä edes kasvimaalle tilaa. Mitä järkeä ostaa omakotitaloa, jos ei saa noita kahta.
Ja vähän ikävästi naapurista näkyy myös altaalle. Ullikselta saa kivemman samaan rahaan.
Syy on vuokratontti ja naapurit persiissä kiinni.
Samalla rahalla saisin Tampereelta maatilan, jossa useampi rakennus ja tonttia 50000.
Mulle ei tarvitse olla hienoa, kun naapuri ei olisi lähellä ja olisi tilaa olla luonnossa.
Tuo pitäisi vetää kiinni ja rakentaa ylös "aula".
Joka ikisessä huoneessa. Kamala! En tykkää yhtään.
sohvapoyta on keskella lattiaa, eihan siihen yleta edes kahvikuppia laskemaan.
Aterinten kuvat präntätty keittiön tason kylkeen??? Ihan kuin asukas ei muuten tajuaisi, että tässä nyt on keittiö! :D
Ja "Home"-kyltti oven päällä... Plaah.
Ostaisin, jos olisi varaa.
Ja kun meidän perhe muuttaisi siihen, ei tulisi väsiä ja elämää puuttumaan.
Varmaan jokainen voi myöntää talon olevan Upea isolla U:lla, jos on rehellinen. Eri asia sitten on, haluaisiko itse siihen muuttaa joko kolkkouden, persoonattomuuden, pienen tontin tmv vuoksi.
Itse en voisi kuvitella meidän perhettä tuohon taloon, koska viihdyn arkisemmassa ja kotoisammassa pidemmän päälle. Upea tuo talo silti on! Olkoonkin siellä jokin hiivatin HOME-teksti...
Ihmettelen kyllä, ettei WT-korttia ole vielä vedetty esiin....
tekstiksi OMA, siis jos on oma. Tässä tapauksessa lienee osuvampi PANKIN OMA.. ;)
Ihana talo, tykkäsin tosi paljon. Piti katsoa kuvat pariin kertaan! Mutta tontti on kamalan pieni. Talo olisi upea n. 4000m2 tontilla :) Mut kaikkehan ei voi tietty saada.
Nurmikkoa pihalla ei tainnut olla. En ymmärrä tuota että koko pihan laitetaan terassiksi..
Talossa tykkäsin väreistä, ja pienestä leikkisyydestä. Ei todellakaan ollut kolkko!
Ehkäpä oli stailattu myyntiä varten. Heidän oma tyylinsä voi olla karumpi? :) :)
tuo "HOME" ole sellaisia kirjaimia siinä hyllyn päällä? Mielestäni ei näytä seinätarralta.