Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te stailaatte lapsenne koulukuvaan?

Vierailija
21.08.2012 |

Hiukset, vaatteet, saako lapsi laittaa jotain meikkiä? Laittaako lapsi juhlavaatteet vai arkiset vaatteet?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuitenkaan mitään slipooverejä. Sitten laitan sille geeliä etutukkaan aamulla ja toivon parasta.

Vierailija
2/13 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkaankin, esim. kauluspaita jota on joskus muulloinkin pidetty koulussa. Siitä olen tarkka, että ei samaa paitaa kahtena vuonna peräkkäin päälle. (Omissa luokkakuvissani yhdellä pojalla on sama paita kaksissa erivuotisissa kuvissa ja ottaa silmään vieläkin :)

Tänä vuonna ei ehditty käydä parturissa mutta tukka ei ollut vielä kamala reuhka.

Pojasta siis kyse eli ei meikkaa :) Mutta kyllä tytöillä näytti huulikiiltoa olevan jo 4. luokan kuvissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yritän pörröttää sen niin, että näyttää Justin Bieber-tukalta.

Vierailija
4/13 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta katsotaan yhdessä että mitä haluaa pukea koulukuvaan, ei sentään kollareissa mene. Kolmosluokkalaisen pojan katson myös kampaavan tukan aamulla.

Kutosluokkalainen tyttö ei varmaan halua tänä vuonna että laitan hänelle tukan, vielä viime vuonna pyysi letittämään aamulla. Saa laittaa ripsiväriä ja lähes väritöntä huulikiiltoa, käyttää satunnaisesti muutenkin, ei muuta meikkiä.

Vierailija
5/13 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulukuvaus sellaiselle päivälle, että lapsilla on ollut ennen sitä liikuntatunti. Toivon lähinnä, että päälle ei ole unohtunut se jumppapaita. Hyvin olevista hiuksista on turha haaveilla.

Vierailija
6/13 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilla koulupuvut solmioineen, etta jos solmio on suorassa niin hyvin menee. Meikkia ei saa laittaa kouluun.

Vierailija
7/13 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivotaan, että muistaa laittaa ne vaatteet päälleen kun lähtee kouluun

Vierailija
8/13 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvien jälkeen, olen pyytänyt, että kunhan katot ettei ole räkää poskella.

Tukat on usein myllätty, vaatteet sotkettu, joku törröttää hassusti, jäänyt ruma fleece kauniin paidan päälle, eskarikuvassa tytöt istuu jalat harallaan hameissaan eturivissä hameet korvissa jne. Luovutin!

Vierailija
9/13 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvien jälkeen, olen pyytänyt, että kunhan katot ettei ole räkää poskella.

Tukat on usein myllätty, vaatteet sotkettu, joku törröttää hassusti, jäänyt ruma fleece kauniin paidan päälle, eskarikuvassa tytöt istuu jalat harallaan hameissaan eturivissä hameet korvissa jne. Luovutin!

Kivempi katsoa niitä oikeita kuvia, kun ovat isoja!

Vierailija
10/13 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite pistän verkkarit ja hupparin

ku en hirveesti välitä poika kasi luokalla kuvaus tulossa

Vierailija
11/13 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En stailaa, vien sen tem Teuvo Lomanille.

Vierailija
12/13 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmasluokkalainen pukee farkut ja jonkin kivan paidan sekä kaulakorun , meikkiä kynsilakan verran.

Eskarilainen legginsit ja jonkin rennon siistin mekon. Minä laitan molempien hiukset :)

Vierailija
13/13 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat menevät kuvauspäivänä kouluun samoissa reuhkoissa kuin yleensäkin. Itse päättävät mitä laittavat, en pakota mihinkään muuhun. Pojat 10 ja 14. Ja sama käytäntö ollut jo vuosia. Koulukuva on aikansa kuva :) . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi