Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vahingollista lapselle? ekaluokkalainen alkanu itkeä mulle

Vierailija
21.08.2012 |

koska olen "outo", sanoo ettei uskalla mennä enää kouluun koska haen hänet OUTONA -mulla ollu joitempään ongelmana päivätissuttelu, kummiskin jon niin niin vähän, etten missään vaiheessa ole varsinaisesti humalassa. MITÄ sanoisitte lapselle tässä tilanteessa? :((

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se tissuttelu, teet todella pahat lähtökohdat lapsellesi...

Vierailija
2/17 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon perusteella oot nytki kauheessa känässä. Mee hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten pitäisin sanani.

Vierailija
4/17 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saat apua tuon tissuttelun lopettamiseen. Olet alkoholisti ja lapsesi kärsii siitä. Hae apua nyt heti.

koska olen "outo", sanoo ettei uskalla mennä enää kouluun koska haen hänet OUTONA -mulla ollu joitempään ongelmana päivätissuttelu, kummiskin jon niin niin vähän, etten missään vaiheessa ole varsinaisesti humalassa. MITÄ sanoisitte lapselle tässä tilanteessa? :((

Vierailija
5/17 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta juominen, hyi sinua! jos oot tosissaan!

Vierailija
6/17 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi huomaa juomisesi, niin juot liikaa. Lapsen turvallisuuden tunne kärsii. Eli lopetat juomisen.

Oscar.

Vierailija
7/17 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikin määrä saa ihmisen käytöksen muuttumaan ja lapsesi huomaa eron. Tuskin koulussakaan ollaan mielissään jos kuulevat tuosta ongelmastasi.

Vierailija
8/17 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muussa tapauksessa lopetat sen tissuttelun heti, ei enää alkoholia, ei päivällä eikä illalla eikä yksin viikonloppunakaan. Korkki kiinni. Ei olutta, ei siideriä, ei edes yhtä valkkarilasia lounassalaatin kanssa.

Rupea harrastamaan liikuntaa, käsitöitä, piirtämistä tai runonlausuntaa tai hae itsellesi töitä.

Vierailija
9/17 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta. Älä anna Alkoholin mennä lapsen edelle!

Vierailija
10/17 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitti vastauksista.

Vierailija
11/17 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsee vielä koulukiusattujen joukkoon, jos ei ole vielä päässyt. Voin hyvin kuulla "Sun äitis on kännissä", "Sun äiti on alkkis" jne

jos olet kännissä älä ainakaan mene hakemaan lastasi koulusta ja sössötä siellä kaikille. Anna lapsen tulla yksin kotiin ettei tarvii hävetä sua.

Mutta ennemin kannattaa laitaa pullonkorkki kiinni ja lopullisesti.

Vierailija
12/17 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsearvio kun pettää yleensä ja pahasti.

Vierailija
13/17 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on ongelma. Ihan vilpittömästi HAE APUA.

Joskus sitä ei vaan tajua, että muut kyllä huomaavat että olet juonut. Vaikka et olisi omasta mielestäsi humalassa.

Itse erosin miehestäni, jonka alkoholinkäyttö lipesi pikkuhiljaa aivan pohjattomaksi. Hän luuli myös, ettei pikku hiprakkakaan meitä, perhettä haittaisi.

Mutta mulla ainakin on sellaiset tuntosarvet nykyään että mä näen jo sen ajatuksen, että korkkaanpa kohta. Ja humaltunut ihminen on aina arvaamaton. En tarkoita, että väkivaltainen mutta ihan varmasti nolo.

Vierailija
14/17 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen nenään, joka ei ole juonut. On siis mahdollista, että tosiaan et juo kuin vaik siiderin pari, mutta lapsesi haistaa sen ja osaa siltä pohjalta hakea käytöksestäsi ihan pienetkin poikkeavuudet.

Mutta HYVÄ, kun olet kirjoittanut tänne rohkeasti, se on merkki siitä, että uskallat katsoa tätä asiaa silmiin. Älä tissuttele arkena, jätä se viikonloppuun ja sellaiseen aikaan jolloin lapsesi ei joudu ahdistumaan sosiaalisesti sen vuoksi.

Jos juominen on pientä, on se helppoa lopettaa. Toivottavasti.

Hyvä kun otit asian esiin.

Vierailija
15/17 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:hän sanoi juovansa vaan vähän eikä ole edes humalassa. Niinhän kaikki muutkin tekevät ja se on ihan okei.

Sano ap sille kersalles että pitää huolen vaan omista arvosanoistaan, jokainen hoitakoon tonttinsa.

Vierailija
16/17 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas jeesustelee. Ei muutama alkoholiannos kenenkään persoonaa muuta tai lapsen oloa turvattomaksi tee. Aikuistukaa nyt vähän.

Vierailija
17/17 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myönnä se. Toivottavasti joku tekee teistä lastensuojeluimoituksen ja pian.

t. kukkahattutäti