Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kurkkua kuristaa?

Vierailija
20.08.2012 |

Ei ole kurkku kipeä eikä huono olo mitenkään, mutta kurkussa tuntuu ihmeellinen puristus. Ihan kuin olisi joku pallo tuolla tukkeena.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on paniikkikohtaus tulossa.pahenee jos mietin liikaa.

ota vettä=)

Vierailija
2/12 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Refluksitauti aiheutti mulle tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mistäs sitä tietää :) Limaa on kyllä röörit täynnä, että voihan sekin tietysti tuolla pyöriä.

ap

Vierailija
4/12 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko samanlainen tunne kun jos on "itku kurkussa"? Vois viitata kilpirauhasen ongelmiin. Mulla oli sellaista tunnetta ennen kuin kilpirauhasen vajaatoiinta diagnosoitiin.

Vierailija
5/12 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista norminärästysoloa ei kyllä ole, mutta tuli tänään kylässä popsittua joka sorttia leivonnaista, kun ei mummon vahtivan silmän alla kehdannut olla syömättä :D

ap

Vierailija
6/12 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/12 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko samanlainen tunne kun jos on "itku kurkussa"? Vois viitata kilpirauhasen ongelmiin. Mulla oli sellaista tunnetta ennen kuin kilpirauhasen vajaatoiinta diagnosoitiin.

mutta ehkä vähän alempana kuin missä mun itkukurkku yleensä on. On tällainen kuristustauti ollut joskus ennenkin, mutta en yhtään muista keksinkö siihen silloun mitään selitystä.

ap

Vierailija
8/12 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mistäs sitä tietää :) Limaa on kyllä röörit täynnä, että voihan sekin tietysti tuolla pyöriä.

ap

Mykoplasman tekemät pienet tulehdustilat tekee tuota limaisuutta ja rauhasten turvotusta joka kuristaa.

Vierailija
9/12 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin närästys tuntuu todennäköisimmältä vaihtoehdolta. Jospa uni tuo helpotuksen (tai sitten käyn ne närästyslääkkeet kaivamassa)

ap

Vierailija
10/12 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut kurkkua selvitellä taas koko päivän, kun ei ole lääkettä.

Vierailija
11/12 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka voi aluksi olla liikatoimintaa vuosia

Vierailija
12/12 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun löytyi peruna-allergia ja jätin perunan kaikissa muodoissaan pois ruokavaliosta niin loppui kokonaan aina silloin tällöin vaivannut "kurkun kuristus".

Nyt olen huomannut että jos syön esim. perunajauhoja niin taas kuristaa ja kovin.