Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pelottavia oireita joogan jälkeen

Vierailija
04.03.2015 |

En ole uskovainen, mutta joogatunneilla käytyäni olen alkanut nähdä pelottavia näkyjä. Näen pelottavia kasvoja tasaisilla pinnoilla välähdyksenomaisesti. Kotona kuulen talossa askelia ja murinaa ja kuin riitelyä jostain seinien sisältä. Lapsi on alkanut heräillä itkuun öisin. En uskalla katsoa peiliin sen pelossa, että sieltä katsoisi joku takaisin. Mikä tähän auttaa? Olenko tulossa hulluksi ja onko jooga sekoittanut minun pääni?

Kommentit (969)

Vierailija
381/969 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskontouskovaiset ovat aivopestyjä ja ohjelmoituja ääliöitä. Henkisesti ymmärtämättömiä pikkulapsia aikuisen kehoissa.

Suurimpia esteitä ihmiskunnan moraaliselle ja eettiselle kehittymiselle.

Sanoo ateisti jonka " moraali" tulee tähtipölystä, kiven luoma.  

Pystyykö kivi antamaan moraalia? Eli älä ateistina puhu edes moraalista. Vaellat täällä ilman tarkoitusta ja päämäärää. Kaikki on vain sattumaa. Sinun näkömyksesi mukaan!

Mikä kirjoituksessani sai sinut tekemään johtopäätöksen siitä, että olen ateisti? Älä oleta asioita mistä et mitään tiedä etkä ymmärrä. Minä en ole

Allah on jumala ja kaikki tulevat vielä kumartamaan Allahia

Vierailija
382/969 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskontouskovaiset ovat aivopestyjä ja ohjelmoituja ääliöitä. Henkisesti ymmärtämättömiä pikkulapsia aikuisen kehoissa.

Pystyykö kivi antamaan moraalia? Eli älä ateistina puhu edes moraalista. Vaellat täällä ilman tarkoitusta ja päämäärää. Kaikki on vain sattumaa. Sinun näkömyksesi mukaan!

Mikä kirjoituksessani sai sinut tekemään johtopäätöksen siitä, että olen ateisti? Älä oleta asioita mistä et mitään tiedä etkä ymmärrä. Minä en ole

Sä yrität asettua jumalan asemaan. Jumala rankaisee sua siitä ikuisella kadotuksella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/969 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kirjoituksessani sai sinut tekemään johtopäätöksen siitä, että olen ateisti? Älä oleta asioita mist

On epäjumala ja M- hammed oli väärä profeetta. Täyttää kaikki kriteerit. Jeesus varoitti.

Kaikki tulevat kumartumaan Herramme Jeesuksen eteen! 

Vierailija
384/969 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kirjoituksessani sai sinut tekemään johtopäätöksen

Ei ole. Allah on jumala. 

Vierailija
385/969 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kirjoituksessani sai sinut tekemään johtopäätöksen

Sä olet suokurppa kyllä yksi se***ko***pää :D LOL

Vierailija
386/969 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Areisti tekeityi ilmeisesti muslimiksi ärsytäkseen. 

; )

Vierailija
387/969 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän me olla jo nähty evankelisluterilaisen kirkon alennustilan.

Kun antaa pirulle pikkusormen, niin...

Vierailija
388/969 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Itse erosin Suomen nykyevl mätäkirkosta viime viikonloppuna. Katsokaa facebookista: Kirkko Helsingissä.

Järkyttävää! 

T. Konservatiivikristitty Helsingistä.

Vierailija
389/969 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vain hullu. Venyttelyllä ei ole sen kanssa mitään tekemistä. Ota välittömästi yhteyttä terveydenhuoltoon ennen kuin "äänet" käskevät sinun tehdä jotain pahaa esim. lapsellesi. Tarvitset lääkistystä.

😄

Vierailija
390/969 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allahilla ja kristinuskon Jumalalla ei ole mitään tekemistä keskenään.  Allah on epäjumala

Vai palvitko sinä epäjumalaa?

En palvi enkä palvo. Kristittyjen Jumala on se ainoa ja oikea. Sinutkin Hän on luonut.

Vierailija
391/969 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjua lukiessa tulee mieleen esim 1 Kor.1:18, 20 "Puhe rististä on hullutus niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen ... Missä ovat viisaat ja oppineet, missä tämän maailman älyniekat?"

Vierailija
392/969 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, huuda avuksi Jeesusta! 

"Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."

Vierailija
393/969 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Itse erosin Suomen nykyevl mätäkirkosta viime viikonloppuna. Katsokaa facebookista: Kirkko Helsingissä.

Järkyttävää! 

Oletko nyt ilman seurakuntaa vai mihin seurakuntaan liityit? 

Vierailija
394/969 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää! 

Suora yhteys, ei siihen mitään seurakuntaa tarvita.

Vierailija
395/969 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää! 

Kiitos että kysyt. Olen nyt ilman seurakuntaa. Kovinkaan paljon en käynnyt myöskään omassa seurakunnassani, mm sairastelun takia. 

Tulin uskoon, sain siis ottaa vastaan uskoa maaliskuussa - 21, silloin uudestisynnyin, 50v ikäisenä. Tapakristittynä ennen sitä, niin kun suurin osa evl jäsenistä. Oma seurakuntani oli ok tähän asti, mutta nyt mädätys tuli sinnekin.

Olen pyytänyt Johdatusta Jumalalta että Hän johdattaisi minua ja että löytäisin toisen seurakunnan. Niinhän se on että uskovan ei ole hyvä olla ilman uskonyhteisöä, Raamatusta jo ymmärtää sen. Toivon löytäväni Raamatun Sanaa opettavaa, noudattavaa seurakuntaa. Ei naispappeja/ pastoreita. Apostoli Paavali kieltää naispappeuden. Koen myös että naispappeus on osasyy kirkon tilanteeseen. Luterilaiselta puolelta löytyisi Lähetyshiippakunta, mutta en koe itseäni vahvasti luterilaiseksi. Protestannisuudessa pysyn kuiteinkin, ehdottomasti.

Kaikkea Hyvää! 

Vierailija
396/969 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allahilla ja kristinuskon Jumalalla ei ole mitään tekemistä keskenään.  Allah on epäjumala

En palvi enkä palvo. Kristittyjen Jumala on se ainoa ja oikea. Sinutkin Hän on luonut.

Sulla on väärää tietoa.

Vierailija
397/969 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa sä olet tehnyt, kum in noin paha olla, että pitää höpöttää päivästä toiseen täällä.

Eri

Vierailija
398/969 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavasti sanottu. Euroopan tai lännen moraaliarvoilla nimenomaan juuret kristinuskossa. Sieltä se tulee kaikki oppi väärästä ja oikeasta. Länsimaista kulttuuria on mahdoton erottaa kristinuskosta. Kannattaisi lukea historiaa ennenkuin tulee paljastamaan tänne tyhmyytensä

Vierailija
399/969 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa sä olet tehnyt, kum in noin paha olla, että pitää höpöttää päivästä toiseen täällä.

Eri

Minulla on turvallinen olo Jumalassa, vaikka maailmalla tuuleekin. Paha olo voi tulla kyllä pilkasta ja vähattelystä, mutta on se uskossa oleminen sen arvoista, että kaiken sen kestää. 

Vierailija
400/969 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://raamattuajassamme.fi/jooga-tie-hindulaisuuteen/

Hindulaisuus kuulostaa hyvälle. Taidan alkaa sellaiseksi.

Kastisysteemin en usko, mutta tykkään siitä kuinka hindulaisuus korostaa henkistä kasvua ja itsensä kehittämistä meditaatiolla ja itsetutkiskelulla. Myös hindulaisuuden ajatus kehosta temppelinä kannustaa pitämään huolta fyysisestä hyvinvoinnista terveellisen ruokavalion, joogan ja muiden hyvien elämäntapojen kautta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi