pelottavia oireita joogan jälkeen
En ole uskovainen, mutta joogatunneilla käytyäni olen alkanut nähdä pelottavia näkyjä. Näen pelottavia kasvoja tasaisilla pinnoilla välähdyksenomaisesti. Kotona kuulen talossa askelia ja murinaa ja kuin riitelyä jostain seinien sisältä. Lapsi on alkanut heräillä itkuun öisin. En uskalla katsoa peiliin sen pelossa, että sieltä katsoisi joku takaisin. Mikä tähän auttaa? Olenko tulossa hulluksi ja onko jooga sekoittanut minun pääni?
Kommentit (969)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on vuodesta 2015, mutta kommentoin kuiteinkin:
Joogassa ollaan yhteydessä pahuuden kanssa, pimeät vallat. Se kuuluu hinduismiin, joka on epäjumalauskonto. Kyse ei ole vain "harmittomista liikkeistä".
T. Uskova kristitty
Katollinen kirkkokin pitää itseään ainoana oikeana uskontona. Jos et ole katatollinen harrastat epäjumalauskontoa.
Hyvä pointti. Täällä uskovaiset kotitontut puhuvat muista uskonnoista epäjumalauskontona, mutta niin puhuvat myös katolliset, islamin uskoiset, varmaan myös hinduismin uskoiset ja suuri määrä muitakin uskontoja. Ja kuten joku aikaisemmin mainitsi, myös lestadiolaiset pitävät muita uskontoja epäjumalauskontoina. Mikä saa siis teitä luulemaan, että tuli va
Täyttä paskaa
Nää on helluntalaisia nämä kukkuu-jooga-pahahenki-tyypitlahkolaisia siis..sääliksi käy
Joogan voi lopettaa jos tulee oireita ja jos ei pääse siitä yli. Voi olla että oireet helpottavat jossain kohtaa. Onhan sitä tavallista jumppaa kotona ja lenkkiä. Salia. Ellei ole muusta tullut yllärinä.
Mä alan pikku hiljaa uskomaan, että me eletään oikeasti simulaatiossa. Kaikki nämä eri uskontojen harrastajien väliset riidat siitä mikä uskonto on oikea ja mikä väärä, kaikki sodat ja muut käsittämättömät asiat, on vaan jonkun porukan viihdettä. Eli vastaava juttu kuin esim. civilization pelissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joogassa ollaan yhteydessä pahuuden kanssa, pimeät vallat. Se kuuluu hinduismiin, joka on epäjumalauskonto. Kyse ei ole vain "harmittomista liikkeistä".
T. Uskova kristitty
Katollinen kirkkokin pitää itseään ainoana oikeana uskontona. Jos et ole katatollinen harrastat epäjumalauskontoa.
Hyvä pointti. Täällä uskovaiset kotitontut puhuvat muista uskonnoista epäjumalauskontona, mutta niin puhuvat myös katolliset, islamin uskoiset, varmaan myös hinduismin uskoiset ja suuri määrä muitakin uskontoja. Ja kuten joku aikaisemmin mainitsi, myös lestadiolaiset pitävät muita uskontoja epäjumalauskont
Tämä olisi jokaisen hyvä ymmärtää eikä pelkästään uskon asioissa. Kukaan ei ole ylentänyt ketään meistä tuomariksi.
Vierailija kirjoitti:
Nää on helluntalaisia nämä kukkuu-jooga-pahahenki-tyypitlahkolaisia siis..sääliksi käy
Ei ole, vaan kaikki Raamatun Sanaan uskovat kristityt ovat tätä mieltä. Raamatussa nimittäin varoitetaan tällaisesta.
T. Ei helluntalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ikävä tilanne, jos jooga on saatanasta, kun kuitenkin koen, että saan siitä paljon apua. Levoton mieleni on rauhoittunut ja pystyn suhtautumaan asioihin tyynemmin. Mistä muusta voisin saada samoja tuloksia? Ehkä meditaatiosta, mutta sekin on kristinuskolle vieras tapa, koska meditaatiossa mieli pyritään tyhjentämään ja sielunvihollisen on silloin hyvä asettua sinne.
Pitäkää vaan mielenne levottomana ja täynnä helvetinpelkoa. Se on varmin ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Uskova kristitty
Hyvä pointti. Täällä uskovaiset kotitontut puhuvat muista uskonnoista epäjumalauskontona, mutta niin puhuvat myös katolliset, islamin uskoiset, varmaan myös hinduismin uskoiset ja suuri määrä muitakin uskontoja. Ja kuten joku aikaisemmin mainitsi, myös lestadiolaiset pitävät muita uskontoja epäjumalauskontoina. Mikä saa siis teitä luulemaan, että tuli va
Onhan tässä meidän valtion uskonnossakin paljon sellaista minkä raamattu kieltää. Naispappeus, homoliitot yms. Itse en voi ymmärtää miten uskonto voi seurata aikaansa ja hyväksyä sellaisia asioita mitkä uskonnon pyhäkirja nimenomaisesti kieltää. Mulla ei ole mitään homoliittoja vastaan, mutta tekopyhää kirkkoa vastaan sitäkin enemmän.
Uskontouskovaiset ovat aivopestyjä ja ohjelmoituja ääliöitä. Henkisesti ymmärtämättömiä pikkulapsia aikuisen kehoissa.
Suurimpia esteitä ihmiskunnan moraaliselle ja eettiselle kehittymiselle.
Uskovaisethan on myös jumalankieltäjiä. He kieltävät kaikki muut jumalat paitsi sen mihin itse sattuvat uskomaan. Ateistit kieltävät vaan yhden jumalan heitä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Uskontouskovaiset ovat aivopestyjä ja ohjelmoituja ääliöitä. Henkisesti ymmärtämättömiä pikkulapsia aikuisen kehoissa.
Sanoo ateisti jonka " moraali" tulee tähtipölystä, kiven luoma.
Pystyykö kivi antamaan moraalia? Eli älä ateistina puhu edes moraalista. Vaellat täällä ilman tarkoitusta ja päämäärää. Kaikki on vain sattumaa. Sinun näkömyksesi mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö kivi antamaan moraalia? Eli älä ateistina puhu edes moraalista. Vaellat täällä ilman tarkoitusta ja päämäärää. Kaikki on vain sattumaa. Sinun näkömyksesi mukaan!
Korjaan; näkymyksesi
Hehheh, ai moraali ja uskonto? Mietipä hetki pedofiilipappejasi, naisten asemaa eri uskonnoissa, uskonsotia, joukkoitsemurhia, uskontojen uhreja siinä sulle lähimmäisen rakkautta jeesuksen nimessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kirjoituksessani sai sinut tekemään johtopäätöksen siitä, että olen ateisti? Älä oleta asioita mistä et mitään tiedä etkä ymmärrä. Minä en ole ateisti..
En maininnut Jumalaa sanallakaan, ainoastaan nuo uskontouskovaiset ja heidän hulluutensa.
- kirjoittaja-
Vierailija kirjoitti:
Hehheh, ai moraali ja uskonto? Mietipä hetki pedofiilipappejasi, naisten asemaa eri uskonnoissa, uskonsotia, joukkoitsemurhia, uskontojen uhreja siinä sulle lähimmäisen rakkautta jeesuksen nimessä
On valitettavasti paljon pappeja jotka eivät ole edes uskossa, uudestisyntyneitä. Hyvä esimerkki on maamme mädäntynyt nykyevl kirkko.
Raamattu ei sorra naisia. Jumala loi miehen ja naisen erilaiseksi, mutta täydentämään toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On valitettavasti paljon pappeja jotka eivät ole edes uskossa, uudestisyntyneitä. Hyvä esimerkki on maamme mädäntynyt nykyevl kirkko.
Raamattu ei sorra naisia. Jumala loi miehen ja naisen erilaiseksi, mutta täydentämään toisiaan.
Korj taas; mätääntynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kirjoituksessani sai sinut tekemään johtopäätöksen siitä, että olen ateisti? Älä oleta asioita mistä et mitään tiedä etkä ymmärrä. Minä en ole ateisti..
En maininnut Jumalaa sanallakaan, ainoastaan nuo uskontouskovaiset ja heidän hulluutensa.
- kirjoittaja-
Kristitty uskova et ole ainakaan . Ehkä sitten jonkun epäjumalauskonnon kannattaja, eli pakana kuiteinkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En maininnut Jumalaa sanallakaan, ainoastaan nuo uskontouskovaiset ja heidän hulluu
Sun tehtävä ei ole määritellä kuka uskoo epäjumalauskontoon ja kuka ei. Kukaan ei ole antanut sulle sellaisia oikeuksia eikä tule koskaan antamaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En maininnut Jumalaa sanallakaan
Ei tarvitse antaakaan. Ilmaisen itseäni ilman tuota sinun tai jonkun muun antamaa " oikeutta", sananvapaus katsos...
Mitäs jos nyt vaan tyytyisit olemaan harras uskovainen ja jättäisit eri uskontojen väliset oikeellisuuspäätökset niille, joille se oikeasti kuuluu. Sulla ei riitä kapasiteetti eikä oikeusyus sellaiseen. Kukaan ei ole ylentänyt sua tuomariksi eli katoa mitättömyyteesi.