Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pelottavia oireita joogan jälkeen

Vierailija
04.03.2015 |

En ole uskovainen, mutta joogatunneilla käytyäni olen alkanut nähdä pelottavia näkyjä. Näen pelottavia kasvoja tasaisilla pinnoilla välähdyksenomaisesti. Kotona kuulen talossa askelia ja murinaa ja kuin riitelyä jostain seinien sisältä. Lapsi on alkanut heräillä itkuun öisin. En uskalla katsoa peiliin sen pelossa, että sieltä katsoisi joku takaisin. Mikä tähän auttaa? Olenko tulossa hulluksi ja onko jooga sekoittanut minun pääni?

Kommentit (969)

Vierailija
301/969 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lienee ymmärretty jotenkin väärin, että kaikki liikunta ja venyttely olisi syntiä. No ei ole. Mutta miksi pitää roikkua tuossa joogassa, mistä ihmisillä on todistuksia, ettei (mielelle) terveellistä ole. Eikä sielullekaan, koska johtaa pois ainoasta Jumalasta. 

Vierailija
302/969 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joogalla ja itämaisilla taistelulajeilla on yhteys.

Niin, Chi tai Ki, mutta mikä tekee siitä saatanallista? 

Bas rutten kertoo.

Sebastiaan "Bas" Rutten (s. 24. helmikuuta 1965 TilburgAlankomaat) on hollantilainen, nykyisin Yhdysvalloissa asuva vapaaottelija. Hänellä on viiden asteen musta vyö Kyokushin karatessa, toisen asteen musta vyö Taekwondossa sekä ensimmäisen asteen musta vyö Judossa.[1] Hän on myös virallinen thainyrkkeily- ja pancrase-valmentaja. Rutten on kolmas henkilö, joka on voittanut UFC:n raskaansarjan mestaruuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/969 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bas Rutten tuli uskoon.

Kuka on Bas Rutten ja miksi sillä tiedolla on merkitystä?

Vierailija
304/969 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä lienee ymmärretty jotenkin väärin, että kaikki liikunta ja venyttely olisi syntiä. No ei ole. Mutta miksi pitää roikkua tuossa joogassa, mistä ihmisillä on todistuksia, ettei (mielelle) terveellistä ole. Eikä sielullekaan, koska johtaa pois ainoasta Jumalasta. 

No minulla ei ole mitään uskonnollisista sitoumuksia mihinkään. Teen joogaa sekä kotona, että salilla. En kuule ääniä, enkä näe harhoja.

Vierailija
305/969 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jooga ehkä avaa kundalinienergiaa (chi) alhaalta ylös, eli juurichakrasta ylöspäin tai energiakeskuksia. Jolloin käsiteltävät asiat nousevat pintaan (alakerroksista). Mutta joku mies sanoi ulkomailla videolla että hän puhdistaa itse ylhäältä alas linjan, jolloin ei tulisi negatiivisia vaikutuksia. Vaikka meditoinnin aikana voi tulla vähän sama. Meditointi myös avaa henkisesti hieman joitakin.

Ota tuostakin selvää. Miksi et avaisi sydäntäsi Jeesukselle? Sen jälkeen sinun ei tarvitse yrittää itse pelastaa itseäsi. 

Vierailija
306/969 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Being a Christian isnt for sissies, Johnny Cash said. It takes a real man to live for God a lot more man than to live for the devil, you know? If you really want to live right these days, you gotta be tough. Great video, thanks Bas! All the best to you.

Vierailija
307/969 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ihan niin monta jumalaa kuin ihmiset itse uskoo olevan. Ei ole mitään yhtä ainoaa oikeaa. Minulla ei ole jumalaa ja minun uskonto on ihan yhtä hyvä ja oikea kuin sinunkin sinulle. 

Vierailija
308/969 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jooga ehkä avaa kundalinienergiaa (chi) alhaalta ylös, eli juurichakrasta ylöspäin tai energiakeskuksia. Jolloin käsiteltävät asiat nousevat pintaan (alakerroksista). Mutta joku mies sanoi ulkomailla videolla että hän puhdistaa itse ylhäältä alas linjan, jolloin ei tulisi negatiivisia vaikutuksia. Vaikka meditoinnin aikana voi tulla vähän sama. Meditointi myös avaa henkisesti hieman joitakin.

Ota tuostakin selvää. Miksi et avaisi sydäntäsi Jeesukselle? Sen jälkeen sinun ei tarvitse yrittää itse pelastaa itseäsi. 

Allah on parempi ja oikeampi vaihtoehto

Vierailija
309/969 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvää päivää. Suomessa on uskonnonvapaus. Ja vapaus harrastaa sitä liikuntaa ja omaa hyvinvointia tukevaa meditaatiota, mitä itse haluaa. Ei siinä mistään pelastautumisesta ole kysymys.

Vierailija
310/969 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on koko ajatus jotenkin väärin. Täällä uskovaiset kotitontut luulevat tietävänsä mikä on syntiä ja mikä ei. Mikä kumma siinä on, että vaikka uskoo itse mihin kivikasaan tai mielikuvitushahmoon tahansa, niin ei vaan voi pitää sitä tietoa itsellään vaan täytyy tulla konsultoimaan vaikka ei oikeasti tiedä asiasta yhtikäs mitään.

Vierailija
311/969 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpito. Poistakaa tämä hihhuleiden kokoontumisajo. Ketju ilmiannettu

Vierailija
312/969 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂👻 No Juntus-Seppohan nämä asiat tietää joo!!!

Vierailija
313/969 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofrenian alkuoireet mahdollisesti. Äkkiä lääkäriin ja terapian ja lääkityksen avulla mahdollista estää taudin puhkeaminen tai ainakin pitää se lievänä. Jos jooga pelottaa, mene muuhun jumppaan. liikunta on hyväksi mielenterveydellekin.

God bless You!

Vierailija
314/969 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee omasta ja muiden elämästä ja kuolemasta kovin syntistä heti kun on missä tahansa pelastususkossa mukana. Kaikella on vaikutuksensa. Mutta älkää toisille määritelkö moraaleja.

Vierailija
315/969 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen tuo Ruttenin kertomus. Ihmisille sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
316/969 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylläpito. Poistakaa tämä hihhuleiden kokoontumisajo. Ketju ilmiannettu

No tämä vaino länsimaissa on kristinuskoa kohtaan on totista totta. Ikäänkuin Rooman valtakunta nostanut taas päätään

Vierailija
317/969 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä masennu. Eletään lopunaikoja ja tuo tulee vielä pahenemaan. Sääli ihmisiä, jotka joutuu ikuiseen kärsimykseen.

Vierailija
318/969 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä masennu. Eletään lopunaikoja ja tuo tulee vielä pahenemaan. Sääli ihmisiä, jotka joutuu ikuiseen kärsimykseen.

Sinä uskot ikuiseen kärsimykseen, minä en. Ei sillä silloin ole minulle samanlaista merkitystä kuin sinulle.

Buddhan mukaan kärsimys on sitä, että ihmisellä on haluja. Kun halut poistuvat, myös kärsimys poistuu.

En ole buddhalainen, kunhan toin esimerkin siitä, että kärsimyksen määritelmä on eri uskonnoissa ja kulttuureissa erilainen.

Vierailija
319/969 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika varma että taivas on tämä tässä eikä sen kummempaa tarvii odottaa. Kaikki on kuin unta, jossa koko ajan tapaan omakuvani. Joogalla tai ilman.

Vierailija
320/969 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos rohkaisusta 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan