Paras kaupunkikahvi?
Mikä on susta paras kaupunkikahvi? Ois aika ostaa uus paketti, mut mietin oisko se NY, Barcelona vai Reykjavik 🤔
En ole kiinnostunut mielipiteistäsi muista kahvimerkeistä
Kommentit (19)
Itse tykkään kaupunkikahveista eniten juuri Reykjavikista. Muuten juon sinistä Mundoa. NY on ok, mutta ei niin hyvä omaan suuhun kuin edellä mainitut.
Mä tykkään sydneystä. Reykjavik on myös ihan hyvä. Parisien ja singapore vielä kokeilematta.
murukahvi johon laitan rummaa suklaata ja itse tehtyä vahvaa kauramaitoa muttei joka pvä.
Reykjavik on myös mun suosikkini, taisin eka kertaa sitä nyt mökkireissulle ostaa. Muita olen kaupunkikahveista juonutkin.
Tavallisesti juon Löfbergin Medium tai dark roastia.
Saatiin Reykjavik-paketti ja täytyy sanoa, ettei maistu miltään, kun on tottunut juomaan ruotsalaisia tummapaahtoja. Ainoa kokeilemani kaupunkikahvi.
Vierailija kirjoitti:
murukahvi johon laitan rummaa suklaata ja itse tehtyä vahvaa kauramaitoa muttei joka pvä.
Jotakin taas kiukuttaa kun omaan hörhöketjuun ei vastata 🤣🤣🤣
Mutta ei nää meidän mielipiteet kyllä ap.ta auta. Tässäkin on jo monta eri makua nähtävillä, jokainen valitsee sen oman suunsa mukaisen.
https://kauppa.kofeiinikomppania.com/tuote/paska-kaupunni-kahvi-keskipa…
Oulun oma nimikkokahvi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei nää meidän mielipiteet kyllä ap.ta auta. Tässäkin on jo monta eri makua nähtävillä, jokainen valitsee sen oman suunsa mukaisen.
Auttaa ne. Joillakin ihmisillä ei ole kykyä muodostaa omia mielipiteitä, vaan tarvitsevat ns. arvojohtajan joka kertoo heille. Tällaiset ihmiset kysyvät, mitä tästä pitäisi ajatella? Me kerromme.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikutakaan, mutta olen vain kiinnostunut muiden mielipiteistä. Ja en muista ihan miltä mikäkin maistui, joidenkin mielipiteet voi auttaa muistamaan. Mutta eipä tämä paikka auta koskaan, aina 90% vastauksista on jotain muuta... paßqaa.
Saludo tarjouksesta. Kai sellainenkin kaupunki jossain on.