Paras kaupunkikahvi?
MikĂ€ on susta paras kaupunkikahvi? Ois aika ostaa uus paketti, mut mietin oisko se NY, Barcelona vai Reykjavik đ€
En ole kiinnostunut mielipiteistÀsi muista kahvimerkeistÀ
Kommentit (19)
Itse tykkÀÀn kaupunkikahveista eniten juuri Reykjavikista. Muuten juon sinistÀ Mundoa. NY on ok, mutta ei niin hyvÀ omaan suuhun kuin edellÀ mainitut.
MÀ tykkÀÀn sydneystÀ. Reykjavik on myös ihan hyvÀ. Parisien ja singapore vielÀ kokeilematta.
murukahvi johon laitan rummaa suklaata ja itse tehtyÀ vahvaa kauramaitoa muttei joka pvÀ.
Parisien taitaa olla aika tuhtia, barcelona vhÀn miedompaa...
Reykjavik on myös mun suosikkini, taisin eka kertaa sitÀ nyt mökkireissulle ostaa. Muita olen kaupunkikahveista juonutkin.
Tavallisesti juon Löfbergin Medium tai dark roastia.
Saatiin Reykjavik-paketti ja tÀytyy sanoa, ettei maistu miltÀÀn, kun on tottunut juomaan ruotsalaisia tummapaahtoja. Ainoa kokeilemani kaupunkikahvi.
Mukissa on Cafe Sydney on hyvÀnmakuista.
Vierailija kirjoitti:
murukahvi johon laitan rummaa suklaata ja itse tehtyÀ vahvaa kauramaitoa muttei joka pvÀ.
Jotakin taas kiukuttaa kun omaan hörhöketjuun ei vastata đ€Łđ€Łđ€Ł
Paska Kaupunni kahvia oon ostanu lahjaksi.
Mutta ei nÀÀ meidÀn mielipiteet kyllÀ ap.ta auta. TÀssÀkin on jo monta eri makua nÀhtÀvillÀ, jokainen valitsee sen oman suunsa mukaisen.
https://kauppa.kofeiinikomppania.com/tuote/paska-kaupunni-kahvi-keskipaâŠ
Oulun oma nimikkokahvi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei nÀÀ meidÀn mielipiteet kyllÀ ap.ta auta. TÀssÀkin on jo monta eri makua nÀhtÀvillÀ, jokainen valitsee sen oman suunsa mukaisen.
Auttaa ne. Joillakin ihmisillÀ ei ole kykyÀ muodostaa omia mielipiteitÀ, vaan tarvitsevat ns. arvojohtajan joka kertoo heille. TÀllaiset ihmiset kysyvÀt, mitÀ tÀstÀ pitÀisi ajatella? Me kerromme.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikutakaan, mutta olen vain kiinnostunut muiden mielipiteistĂ€. Ja en muista ihan miltĂ€ mikĂ€kin maistui, joidenkin mielipiteet voi auttaa muistamaan. Mutta eipĂ€ tĂ€mĂ€ paikka auta koskaan, aina 90% vastauksista on jotain muuta... paĂqaa.
Saludo tarjouksesta. Kai sellainenkin kaupunki jossain on.