Kerroppa rehellisesti, millainen olet kun juot liikaa?
Kommentit (44)
muutun yliseksuaaliseksi ja lähden helposti seksireissuille.
Ja juuri tuon takia kännäilyt on ihan minimissä nykyisin.
myös tuon kirjoittaneella. Itseasiassa en ole juonut kohta vuoteen pisaraakaan alkoholia :)
Tällaista käytöstä ilmenee jos juon vaikka baarissa:
- valehtelen itsestäni huomiota saadakseni ihme juttuja, esi. Että olen syöpään kuolemassa tai että olen äärimmäisen varakas
- intän ja sönkötän rasittavasti toisia kuuntelematta
- alan luulla osaavani laulaa ja tanssia
- minusta tulee niin kiimainen että on yleistä että baari-illan jälkeen herään vieraasta pedistä
koska en kestä sitä häpeää minkä aiheutan itselleni humalassa.
-luulen olevani erittäin spesiaali ja kiinnostava yksilö, mainostan kuin paljon tunnen julkkiksia, ihan kun ne olisivat oikein hyviäkin kavereita vaikka tosiasiassa ovat vain entisiä koulukavereita ja kavereiden exiä.
-luulen myös että olen tosi hyvä laulaja ja tanssija.
korostan aina baarissa jollekin ikääni, sillä nautin kun joku haukkoo henkeään kun ei usko kuinka vanha olen ja näytän nuorelta.
-yritän olla oikea maailman rauhan palauttaja ja tiedän ratkaisun kaikkien kaikkiin ongelmiin. Tyyliin että minun kuuluisi saada rauhan nobel illan päätteksi. Osaan kertoa myls kaikille sinkuille miksi heillä ei ole puolisoa ja mistä ja miten niitä saa. Kehun tietysti kaikkia että ottaisin vaikka itse, nutta kun olen jo varattu. Muista myös esitellä suurta timannisormustani tilaisuuden auetessa.
Kiitos tästä aloituksesta. Myötähäpeä olkoon kanssani. En juo enää ikinä.
siksi minusta ei pidetä kun olen kännissä: ihmiset eivät hyväksy näitä piirteitä itsessään.
Yleensä en juo niin paljon, alkaa väsyttää. Kerran nuorena join liikaa, tuli niin huono olo että piti maata hiljaisuudessa paikallaan pari kolme tuntia, se on yksi syy miksi en juo, kun on kauhea oksentamiskammo. Silloin kun tuli huono olo, en oikein ehtinyt tehdä mitään mistä voisi mitään käyttäytymismallia päätellä, päästä heitti vähän ja join lisää niin kauan kun tuli huono olo.
Olen puhelias selvinpäinkin, en tiedä mitä lisäarvoa saisin ryyppäämisestä.
Vähän vaihtelee.
Jos olen huonolla tuulella, soitan suutani ja olen inhottava ja ärsyttävä. Silloin yleensä lähdenkin suosiolla nukkumaan. Yleensä iloinen kikattelija ja haihattelija. Vähän ehkä rasittavuuteen asti hihittelijä ja välillä valitettavasti tulee rasittava tarve avautua kaikenmaailman noloista jutuista.
juominen minimissä, juuri tuon yliseksuaalisuuden vuoksi.
Mökillä muutama siideri ja läheisen työporukan seurassa uskallan ainoastaan ottaa enemmän. Ja sekin vain silloin, jos ollaan jossain korvessa.
olen estoton. paljastan asioita itsestäni joita en selvinpin haluaisi puhua. kaatuilen ja sönkötän. luulen olevani seksikäs ja krään huomiota kaikilta kaksilahkeisilta. ja ainiin..RAKASTAN kaikkia ja muistan sen myös kertoa kaikille. en tykkää jouda enää nykyisin.
-Huudan, nauran ja itken, usein vielä yhtäaikaa. (normaalisti lehmänhermoinen hissukka)
-Päden ja olen olevinaan asiantuntija etenkin biologiaan liittyvissä asioissa. (olen bilsan opiskelija)
-Jos miesystävä ei ole mukana, lähettelen hänelle tekstareita ja suutun jos ei parin minuutin sisällä vastaa ja lähetän kymmenen vihaista viestiä perään. (on siis yleensä nukkumassa, puhelin äänettömällä)
-Jankkaan jotain samaa asiaa, mikä on mielestäni joko hurjan hauskaa, tai vaihtoehtoisesti suunnaton vääryys ja epäkohta.
-Kun pääsen kotiin, yritän saada mieheltä seksiä, jos ei onnistu, itken ja raivoan.
-Sitten katkeaa yleensä muisti mutta aamulla on kaikki töpselit vedetty seinästä irti, vessa on oksennuksessa ja herään alasti peittokasan alta. Niin ja keittiössä on tekemäni yöpalan jämiä. :D
Tämmöinen show on muutaman kerran vuodessa, kun olen liikenteessä yhden tietyn kaverin kanssa. Juodaan aina liikaa. Muuten oleen viihteellä pari kertaa kuussa ja silloin olen vain normaalia hilpeämpi ja puheliaampi. Ja selviän ilman kauheaa krapulaa...
Paljastan liikaa asioita mitä en todella selvinpäin paljastaisi.
Nuorena pilasin monta ihmissuhdetta liallisella kännäämisellä. En enää, onneksi.
eli jos otan, olen iloinen, flirttaileva ja puhelias, enkä käyttäydy huonosti, MUTTA viimeisin kerta kyllä hävetti... vähän överiksi meni. Päädyin tilittämään ystävälleni epäonnisen ihastuskuvioni yksityiskohtia meikit poskella itkusta, eli lievästi ilmaistuna päädyin illan mittaan synkkiin tunnelmiin. No, se kyllä sinänsä auttoi (ystävä kyllä ymmärsi ja lohdutti) koska seuraavana päivänä selvittyäni elävien kirjoihin, totesin tehneeni mielessäni tilinpäätöksen jossa olin viimeinkin siirtänyt haitallisen ihmisen aivojeni arkistoon kohtaan "mitä hittoa oikein ajattelin, hetkellinen mielenhäiriö ja mittava virhe alusta lähtien." :)
Vaadin huomiota, olen jonkun kerran sepittänyt hurjia juttuja saadakseni huomiota.
Tarraudun ja roikun lahkeessa.
Kerron salaisuuksiani, katso ensimmäinen kohta.
"Sopivasit liikaa" juoneena heittäydyn yliseksuaaliseksi, katso ensimmäinen kohta.
"Liikaa liikaa" juoneena menen jonnekin sammumaan.
Mielettömän rasittava sönkkö joka yrittää liikaa. Enpä haluaisi olla omassa seurassani juomassa.
Nykyään juon kotona, yksin. Tai no, pidättehän te mulle seuraa...XP
vävyt tarjosivat vahjoja paukkuja. Siis muisti meni ja kaaduin yhden kerran ja olin vähällä lentää nurin.
muutun yliseksuaaliseksi ja lähden helposti seksireissuille.
Ja juuri tuon takia kännäilyt on ihan minimissä nykyisin.
myös tuon kirjoittaneella. Itseasiassa en ole juonut kohta vuoteen pisaraakaan alkoholia :)
flirttaan kaikelle mikä liikkuu ja teen seksuaalisia typeryyksiä.
Joskus nuorempana sai aina hävetä, nykyään juon itseni hyvään hymalaan kun on tarkoitus harrastaa villiä seksiä mieheni kanssa.
Haikailen kaikkien vähänkin kiinnostavien miesten perään, jotka ei ole paikalla. Toivon, että joku kiinnostava mies tulisi iskemään, mutta niin ei enää käy, ilmeisesti kun olen pian 40 ja siksi liian vanha.
Epätoivoinen haku päällä siis, kun avioliitossa ei tipu huomiota ja usko omaan viehätysvoimaan on nolla.
Puhun paljon ja tietäiväisenä, provosoin ja olen yhtä äkkiä pätevä ennustaja ja astrologi.
Lopulta tulee synkkyys ja maailmantuska, itsetunto laskee nollaan ja alan mököttää, väsyn ja lähden kotiin.
flirttailemaan vieraiden miesten kanssa, tanssin kuin pikku possu, ja kun pääsen kotikonnuille, niin eksyn taksista naapurirappuun ja ihmettelen, kun avain ei käy alaoven lukkoon :D
että olen tainnut joskus ollessani hieman edustuspainotteisemmassa illanvietossa avecina, päätyä tanssimaan, hmmmm, no hieman liian provosoivasti (siinä tilassa olo on ollut vissiin todella seksikäs ja villi, voi apua...) miehen työkuvioiden parin pomon ollessa samalla tanssilattialla, ja se kyllä hävetti seuraavana päivänä aika rankasti. Puolustuksena menköön se, että olin silloin aika paljon nuorempi, ja salaa villimpi, eikä paljon tosiaankaan tarvitse nauttia alkoholia, kun olen aika iloisessa kunnossa.
Siis kuulopuheiden perusteella. Varmaksi en voi sanoa, mutta onhan se aika todennköistä. Saatan myös olla supersankari.