Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pelkään mitä olen aiheuttanut lapselleni:(

Vierailija
29.08.2012 |

lapsi on nyt melkein pari vuotias, kaikinpuolin normaali tyttö. ennen kuin tulin raskaaksi, olimme vuoden verran olleet ilman ehkäisyä ajatellen että jos tulen raskaaksi niin lapsi on tervetullut.

no, kuukausi kuukauden jälkeen kun mitään ei alkanut kuulua niin aloimme jo miettiä että ehkä emme voi saada lapsia.

yhtenä iltana otin alkoholia vähän enemmän, eli join ainakin pullollisen viiniä. seuraavana päivänä hetken mielijohteesta hain raskaustestin ja plussasin! kuukautiseni oli tosi epäsäännölliset silloin. sain lääkäriajan muutaman pvän päähän ja silloin ultran mukaan rv 5+3.

nyt olen alkanut pelätä että mitähän kehityshäiriöitä voikaan olla tulossa:( jos jotain ilmenee jossain vaiheessa en tiedä miten pääsen asiasta yli!!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsi huostaan!!!

Vierailija
2/7 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein tarkottaa?? en todellakaan kadu lastani, hän on parasta mitä elämässäni on tapahtunut! ja mitä yhteys sossuun?? voiko ne auttaa tässä asiassa? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmään kysymykseen. Eli unohda huolesi, ei mitään merkitystä yhden illan juomisella:)

Vierailija
4/7 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan että sinua ap pidetään vähän turhan hätäilijänä ja minä olen ihan samaa mieltä.

Ensinnäkin tuo märää nyt ei ole mikään kauhea ja sekin vain kerran. Tuossa vaiheessa raskautta sitä paitsi jos alkoholi jotain aiheuttaa, se aiheuttaa keskenmenon eikä vaurioita lapseen joka kuitenkin jatkaisi kohdussa kasvamista. Ja nyt kun lapsi on jo syntynyt ja peräti parivuotias ja terve, niin eihän nyt enää todellakaan tarvitse miettiä tuollaista!

Vierailija
5/7 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan että sinua ap pidetään vähän turhan hätäilijänä ja minä olen ihan samaa mieltä. Ensinnäkin tuo märää nyt ei ole mikään kauhea ja sekin vain kerran. Tuossa vaiheessa raskautta sitä paitsi jos alkoholi jotain aiheuttaa, se aiheuttaa keskenmenon eikä vaurioita lapseen joka kuitenkin jatkaisi kohdussa kasvamista. Ja nyt kun lapsi on jo syntynyt ja peräti parivuotias ja terve, niin eihän nyt enää todellakaan tarvitse miettiä tuollaista!

Ihan turhia hätäilet, nauti nyt vaan raskaudestasi

Vierailija
6/7 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos se olisi vaurioitunut, raskaus ei olisi edes jatkunut.

Vierailija
7/7 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmään kysymykseen. Eli unohda huolesi, ei mitään merkitystä yhden illan juomisella:)

Huokaise syvään ja jatka arkeasi normaaliin tapaan.Voisin arvata 99,9% äidieistä syö alkuraskaudesta vähintäänkin yhden buranana, kun ei vielä tiedä olevansa raskaana.

Onko muuta stressiä ja murhetta nyt?Silloin yleensä alkaa pyöritellä vanhoja juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan