Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroppa rehellisesti, millainen olet kun juot liikaa?

Vierailija
19.08.2012 |

Mitä itse luulet ja mitä kaverit kertovat?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian estoton

törmäilen

en tajua mitään

olen ärsyttävä

avaudun

en suodata mitään - olen umpirehellinen

oksennan

sammun

Vierailija
2/44 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilittäjät

itkijät

jankuttajat

seksihullut

pätijät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi vahvasti harkitsen juomisen totaalista lopettamista ellen ole mökillä ja lähimmät naapurit 100km säteellä :)

Vierailija
4/44 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sössötän, on nälkä, sitten alkaa nukuttamaan. Itsevarmuus lisääntyy, saatan tanssia vapautuneemmin, mutta ei mitään sen ihmeempää. Oikeasti mitään erikoista ei koskaan tapahdu, mutta saan kaamean morkkiksen jo tuosta sössöttämisestä. Olen kännissä ehkä pari kertaa vuodessa.

Vierailija
5/44 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en tee mitään mitä en tekisi selvinkään päin.

Nykyään olen huomannut jotain ylimielisyyttä mitä olen kyllä hävennyt seuraavana päivänä, just sellasta pätemistä jossain asiassa "tiedän paremmin kuin kukaan, kun nyt itsellä sattuu olemaan joku pikku kokemus asiasta"

Tanssin ja olen yhtä hymyä, tarjoilen kaikille ystävilleni juomia ja vielä ruoatkin lopuksi.

Olen muuten pihi, joten baarireissu ketuttaa seuraavana päivänä.

Vierailija
6/44 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olinkohan 2. tai 3, se eka paljastelun tunnustanut..

Unohdin: TUPAKOINTI. Ja ei, minun ei tee mieli tupakkaa heti muutaman lasillisen jälkeen eikä edes humalailtana jolloin se pysyy jossain rajoissa.

Mutta liiallisessa kännissä joskus pikkutunneilla kerjään kavereiltani tai miehiltä tupakkaa.

Enkä ole polttanut koskaan säännöllisesti, joskus nuorena oli muka jotain silloin tällöin leuhottamista. Olen yli 30 :D

Vierailija
7/44 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mainio ketju!

Mä olen arjessa vähän arka ja varovainen, mutta jo pieni nousuhumala tekee mut puheliaaksi ja levottomaksi, eli en oikein jaksa istua aloillani, vaan haluan tanssimaan. Kunnon humalassa tanssin vaikka yksin, kiipeän kaiuttimien päälle ja hetkutan kuin viimeistä päivää. Seksiä ei kyllä tee mieli sen enempää kuin muutenkaan.

Jos en jaksa tanssia, sitten kerron kaikille vähänkään tutuille (ja joskus oudoillekin), että ne on mun mielestä maailman parhaita tyyppejä. Ja vähän ennen kuin mulle tulee paha olo, alan kertoilla, miten huono itsetunto mulla on. Sitten yleensä ymmärrän lähteä kotiin.

Vierailija
8/44 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänkin kerran olin kuulemma yrittänyt iskeä melkein ketä tahansa sukupuolesta ym. pikkuseikoista riippumatta. Olin mennyt väkisin halailemaan ja yrittänyt suudella. :D

Vierailija
9/44 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonovointinen ja väsynyt. Ärsyttäväkin saatan olla. Iloinen, puhelias. Tulee kerrottua salaisuuksia, joita ei välttämättä ois tarvinnu kertoa.

Vierailija
10/44 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vähän vaikea vastata, koska jossain vaiheessa muisti sumenee ja kai psyyke suojelee itseään pahimmilta totuuksilta kieltämällä muistot... mutta

-huudan

-jankkaan samaa juttua 10 kertaa

-tilitän exästäni

-puhun rivoja ja joskus paljastelen itseäni/tanssin miehiä vasten hinkaten/en välitä vaikka joku lääppisi

Vierailija
11/44 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen saakka kun tolpillani pysyn olen kivaa ja hauskaa seuraa.

Vierailija
12/44 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hauska ja tykkään tanssia (vaikka sitten bailaisin yksin kotona). Puheliaskin olen (normaalisti hissukka).

Mutta, sit kun tietty raja on ylitetty, alan tunteilemaan ja itken entisille muistoille, olen siis surullinen. Alkaa hirveä pohdiskelu, miten sillon oli kivaa, miten sillon olisi pitäny toimia jne...

ap

Vierailija
13/44 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, sit kun tietty raja on ylitetty, alan tunteilemaan ja itken entisille muistoille, olen siis surullinen. Alkaa hirveä pohdiskelu, miten sillon oli kivaa, miten sillon olisi pitäny toimia jne...

ap

En kyllä lähtisi sinun kanssa mihinkään. MIeluummin vaikka paljastelijan kanssa.

Vierailija
14/44 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista käytöstä ilmenee jos juon vaikka baarissa:

- valehtelen itsestäni huomiota saadakseni ihme juttuja, esi. Että olen syöpään kuolemassa tai että olen äärimmäisen varakas

- intän ja sönkötän rasittavasti toisia kuuntelematta

- alan luulla osaavani laulaa ja tanssia

- minusta tulee niin kiimainen että on yleistä että baari-illan jälkeen herään vieraasta pedistä

Vierailija
15/44 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutun yliseksuaaliseksi ja lähden helposti seksireissuille. Jos olen niin kovaa juovuksissa, etten muista sitä seuraavana päivänä (jota on tapahtunut toooooosi harvoin) kuulemma istua jörötän hiljaa ja vihaisen näköisenä ennenkuin paiskaan jonnekin maate.

Vierailija
16/44 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestejä. Mun häpeä on liian suuri että voisin edes käsitellä sitä :C

Tulin vaan sanomaan että hyvä aloitus silti

Vierailija
17/44 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni humalaiset ihmiset on kamalia ja ruman näköisiä. Kaikki.

Vierailija
18/44 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsyyden huippu siis.

Vierailija
19/44 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tarvitse edes juoda kauhean paljon. Ja siksi en enää juuri alkoholia käytä.

Vierailija
20/44 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutun yliseksuaaliseksi ja lähden helposti seksireissuille.

Ja juuri tuon takia kännäilyt on ihan minimissä nykyisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi