Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä kysymys on kaikille; Mitä ihmiselle tapahtuu kuoleman jälkeen?

Vierailija
19.08.2012 |

Mihin sinä uskot?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin uskoa, että jossain vielä nämä edesmenneet nähdään, ei se aina helppoa ole, siis uskoa.

Vierailija
2/37 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuttaa olomuotoaan. Energia ei voi kadota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuttaa olomuotoaan. Energia ei voi kadota.

Vierailija
4/37 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tieteellinen fakta, että energia ei voi kadota, vaan se muuttaa muotoaan.

Vierailija
5/37 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen mieli lakkaa olemasta. En pidä tätä ollenkaan pelottavana. Tuskin minä olen niin tärkeä evoluution kulussa ettenkö joutaisi kuolla pois.

Vierailija
6/37 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. nelonen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/37 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mitä ihmiselle tapahtuu kuoleman jälkeen, on selkeästi kerrottu Johanneksen ilmestyksen luvuissa 20 ja 21.



http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Ilm.+…



http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Ilm.+…

Vierailija
8/37 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on olemassa hyvä paikka kuoleman jälkeen. En tiedä, onko se varsinaisesti mikään "paratiisi", jossa juoksennellaan ikinuorina tammenlehvä värkin edessä, vai jokin muu. Uskon lujasti tapaavani vielä kerran rakkaat edesmenneet ihmiset. Uskon, että kaikki taivaaseen uskovat pääsevät taivaaseen, oli se sitten millainen tahansa. En tiedä, onko siellä sitten vaikka jotain hottentotteja, jotka ovat yhtä uskollisesti uskoneet omaan hyvään luojaansa ja palvelleet häntä, vai menevätkö he sitten omaan taivaaseensa.



Itse asiassa ajattelen jotenkin niin, että taivas on vähän kuin lepäisi sumussa ja tuntisi lähellään rakkaat sielut. Sieltä näkee kirkkaasti maahan mutta ympärilleen huonosti, vaikka onkin valoisaa. On vain hyvyyden ja syvän rauhan tunne ja tietoisuus siitä, että omat rakkaat ovat siinä lähellä ja heilläkin on hyvä olla. En yhtään tiedä, mistä olen tämmöistä saanut päähäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/37 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kuin että lakataan olemasta.



en kyllä ymmärrä yhtään miksi olisimme olemassa, mutta en kyllä mistään jeesusteluistakaan löydä vastausta..

Vierailija
10/37 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen palaa samaan tilaan, jossa oli ennen syntymäänsä = ei ole mitään. Ei yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/37 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on olemassa hyvä paikka kuoleman jälkeen. En tiedä, onko se varsinaisesti mikään "paratiisi", jossa juoksennellaan ikinuorina tammenlehvä värkin edessä, vai jokin muu. Uskon lujasti tapaavani vielä kerran rakkaat edesmenneet ihmiset. Uskon, että kaikki taivaaseen uskovat pääsevät taivaaseen, oli se sitten millainen tahansa. En tiedä, onko siellä sitten vaikka jotain hottentotteja, jotka ovat yhtä uskollisesti uskoneet omaan hyvään luojaansa ja palvelleet häntä, vai menevätkö he sitten omaan taivaaseensa.

Itse asiassa ajattelen jotenkin niin, että taivas on vähän kuin lepäisi sumussa ja tuntisi lähellään rakkaat sielut. Sieltä näkee kirkkaasti maahan mutta ympärilleen huonosti, vaikka onkin valoisaa. On vain hyvyyden ja syvän rauhan tunne ja tietoisuus siitä, että omat rakkaat ovat siinä lähellä ja heilläkin on hyvä olla. En yhtään tiedä, mistä olen tämmöistä saanut päähäni.

Vierailija
12/37 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

, Itse asiassa ajattelen jotenkin niin, että taivas on vähän kuin lepäisi sumussa ja tuntisi lähellään rakkaat sielut. Sieltä näkee kirkkaasti maahan mutta ympärilleen huonosti, vaikka onkin valoisaa. On vain hyvyyden ja syvän rauhan tunne ja tietoisuus siitä, että omat rakkaat ovat siinä lähellä ja heilläkin on hyvä olla. En yhtään tiedä, mistä olen tämmöistä saanut päähäni.

Lohdullista, kun menettää oman vanhempanja ja kun kertoo lapselle missä isovanhempi on.

Ja niille, joille kohdalle ei ole sattunut, kiitos kommenteista; mutta ikinä et tajua ennenkuinse (ehkä yllättäenkin) iskee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/37 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään siinä vaiheessa kun esim. mies kuolee, joka on ollut ennemmin naimisissa/suhteessa, ja häneltä on kuollut tämä esellinen puoliso aijemmin. Niin yllättäen tämä jäljelle jäänyt puoliso ei haluakkaan uskoa enään "jälleennäkemiseen"

Vierailija
14/37 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan meistä elävistä ei OIKEESTI tiedä mitä tulevan pitää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/37 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä tuo haittaa, kun ei ole tietoisuutta sitä murehtimassa.



Kroppa sen sijaan muuttaa muotoaan kovastikin.

Vierailija
16/37 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään siinä vaiheessa kun esim. mies kuolee, joka on ollut ennemmin naimisissa/suhteessa, ja häneltä on kuollut tämä esellinen puoliso aijemmin. Niin yllättäen tämä jäljelle jäänyt puoliso ei haluakkaan uskoa enään "jälleennäkemiseen"


En nyt oikein tajua, mitä tällä tarkoitit. Miksi se, että mies jatkaa elämää ekan vaimon kuoleman jälkeen, jotenkin muuttaisi taivaan olemassaoloa? Rakastatko sinä vain yhtä ainoaa ihmistä maailmassa? Varmaan (toivottavasti) sinulla on monta rakasta ihmistä. Mitä väliä sillä on, onko niiden kanssa ollut naimisissa. Ei se ole minulta pois, jos mieheni on rakastanut ennen minua jotakuta toista, eikä se vähennä minun rakkauttani häneen.

Minusta on tosi surullista, että joku ei usko siihen, että kuoleman jälkeen tapaa rakkaita ihmisiä. Ihan kuin he eivät oikeasti edes rakastaisi näitä, kun eivät toivo näkevänsä heitä enää.

Vierailija
17/37 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään siinä vaiheessa kun esim. mies kuolee, joka on ollut ennemmin naimisissa/suhteessa, ja häneltä on kuollut tämä esellinen puoliso aijemmin. Niin yllättäen tämä jäljelle jäänyt puoliso ei haluakkaan uskoa enään "jälleennäkemiseen"

Vierailija
18/37 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan meistä elävistä ei OIKEESTI tiedä mitä tulevan pitää?

Vierailija
20/37 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruumis mätänee vähitellen ja tulee osaksi kiertokulkua. Tai no, itse haluan tuhkauksen, enkä halua että uurnaa lasketaan maahan likaamaan luontoa.



Sielua minulla ei ole, joten minulle ei ole mitään taivasta tai helvettiä. Ja miksikö minulla ei ole sielua?

Koska olen eläin ja kristinuskon mukaan eläimillä ei ole sielua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi