Lue keskustelun säännöt.
Miten noi Jarbakkeen teinit
18.08.2012 |
suostuu mamman noloihin postauksiin malleiksi? http://tyylisuuntauksia.blogspot.fi/2012/08/tickettia-koulutielle.html
En oikeasti tunne yhtään teiniä joka suostuis poseeraamaan omalla naamallaan ticketin tuulitakki päällä... Eikö niitä kiusata koulussa?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei LUKIOSSA tollasista jutuista kiusata :)