Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten noi Jarbakkeen teinit

Vierailija
18.08.2012 |

suostuu mamman noloihin postauksiin malleiksi? http://tyylisuuntauksia.blogspot.fi/2012/08/tickettia-koulutielle.html

En oikeasti tunne yhtään teiniä joka suostuis poseeraamaan omalla naamallaan ticketin tuulitakki päällä... Eikö niitä kiusata koulussa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin kuvat ja postaukset kun lähtevät uudessa koulussa kiertämään niin siinä huudetaan jo Vettenterää apuun.

Ei LUKIOSSA tollasista jutuista kiusata :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi