Urheillessa tulee paineen tunne rintaan, mistä johtuu?
Syke nousee tosi helposti korkeaksi ja tulee inhottava tunne rintaan. Tämä varsinkin huonosti nukutun yön jälkeen.
Mistä voisi johtua?
Kommentit (13)
Minä myös suosittelen lääkärissä käyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Huonosta kunnosta.
Hyvä kunto on ollut aina, mutta nyt viime aikoina on tämä tullut.
Ap
Voisi johtua siitä urheilusta. $20000 kiitos!
Paineen tunne rinnalla rasituksen yhteydessä voi viitata lähestyvään sydäninfarktiin.
Suosittelen lääkärissä käyntiä.
Astma, oire ahtaista sepelvaltimoista tai lihasperäinen vaiva. Mene lääkäriin ja ota rauhallisesti ennen sitä.
Mulla jäänyt koronasta tuommoinen paineentunne rintaan urheillessa vaikka itse taudista jo aikaa 6 kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla jäänyt koronasta tuommoinen paineentunne rintaan urheillessa vaikka itse taudista jo aikaa 6 kuukautta.
Sydänlihasvaurio koronan jälkitautina.
Siis minkäännäköistä kipua ei ole. Syke nousee vaan epätavallisen nopeasti ja rinnassa tuntuu epämiellyttävältä.
Itselle tuli mieleen ylikunto kun olen urheillut vähän liikaa liian kuormittavia lajeja 🤔
Ap
Kehotan menemään mahdollisimman pian lääkärin vastaanotolle.
Jos saat sydänoireita kotona, tilaat ambulanssin.
Vierailija kirjoitti:
Siis minkäännäköistä kipua ei ole. Syke nousee vaan epätavallisen nopeasti ja rinnassa tuntuu epämiellyttävältä.
Itselle tuli mieleen ylikunto kun olen urheillut vähän liikaa liian kuormittavia lajeja 🤔
Ap
Älä urheile lainkaan, ennen kuin olet käynyt lääkärillä. Tuo viittaa sydänongelmaan. Sitä ei tule jättää huomiotta ja sinun ei tule nyt urheilla, ennenkuin käyt lääkärissä ja tutkimuksissa.
Jospa ihan lääkäri tutkisi asian.