Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaanko me köyhiä?

Vierailija
14.08.2012 |

Mun palkka on 2700 euroa /kk (käteeen 2100e)

Miehen palkka on 3500 e /kk (käteen 2800e)

Asuntolaina korkoineen on 950 e/ kk

Yhtiövastike 400 e/kk

Mun auto maksaa bensoineen yms kuluineen 120 e/ kk

Miehen auto 400/e

Vakuutus, sähkö, ynnämuut laskut kk on 140 e

silti säästöön ei jää rahaa kuukausittain yhtään. Joko me ollaan köyhiä tai sit tuhlareita.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen päivähoitomaksu on 250 e kk.

ap

Vierailija
2/35 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei köyhiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma syy, jos ette noilla tuloilla saa rahaa säästöön.

Kokeilepa vähän aikaam eidän elämää: 3 lasta ja molemmat opiskelijoita, tuloina opintotuki ja -laina, lapsilisät ja mulla vajaa 200/kk lauantaitöistä.

Asuntolainaa 30000 euroa, kuussa maksetaan 280e.

Niin että ette oleköyhiä.

Vierailija
4/35 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettona saatte 5 tonnia, varsinkin kun jätit lapsilisän laskematta tuloihin. Noitten pakollisten menojenkin jälkeen pitäisi jäädä vielä 3 tonnia muuhun elämiseen. Ihan älytöntä tuhlausta jos ei tosta jää sääntöönkin.

Vierailija
5/35 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettona saatte 5 tonnia, varsinkin kun jätit lapsilisän laskematta tuloihin. Noitten pakollisten menojenkin jälkeen pitäisi jäädä vielä 3 tonnia muuhun elämiseen. Ihan älytöntä tuhlausta jos ei tosta jää sääntöönkin.

että älyttömiä tuhlareita ollaan..

Ruokakauppaan menee aivan _helvetisti_ rahaa kuukaudessa, samoin luottokorttilaskun lyhennykseen (mun entinen työpaikka meni konkurssiin, en saanut 1,5 kk palkkaa ollenkaan ja jouduin maksamaan kaiken luottokortilla).

Ehkä pitäis alkaa säästämään.. Vaatteisiin mulla ja tyttärellä 4-v menee kk 300 euroa, se on ehkä vähän liikaa..?

ap

Vierailija
6/35 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noilla tuloilla pohdiskelet, että ootteko te köyhiä, niin kyllä se musta on ihan järjen köyhyyttä eli tyhmyyttä.

Vierailija
7/35 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin kallistun tuohon tyhmyyteen...

tai sitten vaan olet tottunut hyvälle, et ole opiskellut koskaan pitkäään sillä 298 euron opintorahlala, josta suurin osa menee vuokraan...

ette ole köyhiä ja kun teillä on vaan yksi lapsi niin säästöön pitäisi jäädä paljon.

tosin voihan sun mies olla teistä se tuhlari, joka ei säästele omissa menoissa... syytä sitä!!!

Vierailija
8/35 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain jopa minimiäitiysrahasta ja kotihoidontuesta säästöön useamman tonnin. No, en tosin matkustellut ulkomailla montaa kerta vuodessa, mutta muuten oli kyllä kaikkea mitä peruselämään tarvitaan ja välillä jotain kivaa ekstraakin.

Vierailija
9/35 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla tänne vinkumaan noilla tuloilla "köyhyydestäsi"?!? Mä olen opiskelija ja mies on sairaseläkkeellä, kolme lasta. Tiukkaa tekee, mutta pärjäämme jotakuinkin, vaikka tulomme ei ole yhteensä edes sen vertaa, kuin toisen teistä palkkanne. Kyllä, sinä olet yksinkertaisesti vain TYHMÄ.

no ei kai tuosta noin suutua tarvitse jos joku on tyhmä.

ei se nyt kuitenkaan sua ole pakottanut tekemään 3 lasta ja opiskelemaan

ap ja miehensä itse tienaavat, ei monessa maassa saa puolta siitä tekemättä mitään. minusta tekin tienaatte ok siihen nähden että kukaan ei käy töissä.

Vierailija
10/35 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan eri asia kuin köyhyys. Samoin suurituloisuus on aivan eri asia kuin rikkaus.

Ette ole missään nimessä köyhiä, jos teillä on (velkainenkaan) asunto ja kaksi autoa. Olette keskituloisia, ja teillä on aika isot menot suhteessa tuloihinne. Myykää toinen autoistanne, jos tekee tiukkaa. Asumiskustannuksenne ova hieman (ei paljon) ylimitoitetut, jos tarvitsette kahta autoa pendelöintiin.

Vierailija
11/35 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 1100 euroa

mies 700, perheessä neljä henkeä....

En tajua miten ap voi luulla olevansa köyhä!!??

Minusta olet tosi tosi tyhmä!

Vierailija
12/35 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette keskituloisia. Miksi pitäisi saada rahaa erikseen säästöön, jos lyhentää jo asuntolainaa? En tajua.

Vierailija
13/35 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tyhmä sä ainakin olet.

Vierailija
14/35 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eurosta voi saada käteen 2800?

Itse saan 4000 suurinpiirtein tuon verran käteen.

Vierailija
15/35 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 5 henkinen perhe ja vaatteisiin menee VUODESSA tuo sama summa kuin teillä kuukaudessa!! Miksi et maksa sitä luottoa pois? Kyllä teillä varaa siihen on! Meillä menee kauppaan 600e kuukaudessa ja syödään luomua ja muutenkin laadukasta ruokaa. Minne te nuo rahat tuhlaatte?

Vierailija
16/35 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienemmät tulot (n. 500 €/kk vähemmän) ja suurin piirtein saman verran pienemmät menot. Eli auton, päivähoitomaksun ja asumisen jälkeen jää käteen aika tarkkaan sama kuin teillä. Yksi lapsi.

Mun mielestäni me tullaan toimeen tosi hyvin, ei tarvitse pihistellä vaikka onkin aika kohtuulliset rahankäyttötottumukset. Joka kuukausi jää säästöönkin. Eli mielestäni olette tuhlareita.

Vierailija
17/35 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskituloisiahan olette. Meillä tulot romahtaneet parhaista vuosista ja huomattu, että ruokaa saa halvemmallakin, vaatteista tingitty, ilman autoa sinnitellään, pienessä luukussa asutaan. Eläminen maksaa ja te ilmeisesti elätte kuitenkin ihan mukavasti.

Vierailija
18/35 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helkkarinmoisia tuhlareita.Mulla tulot alle tonnin,siltitilillä rahaa.tosin miehellä paremmat tulot.

Vierailija
19/35 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika leveesti. Matkustellaan 2-3 kertaa vuodessa ulkomailla, ostetaan mitä mieleen tulee. käyttöluottoja tms muita ei ole, vaan tuo mun luottokorttilasku 1500 e kun kuukauden ajan jouduin sillä maksamaan kaiken.

Mä oon jotenkin tottunut valittamaan siitä että me ollaan köyhiä, etten ole tajunnut että me ollaan itseasiassa normituloisia, mutta tuhlataan ihan hulluna rahaa.

Onko muilla suuretkin säästöt?

ap

Vierailija
20/35 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kulutusyhteiskunnan mallikansalaisia. Jo miehesi tuloilla voisi elättää perheen.

Toivottavasti rahan perässä juokseminen ei ole pois kaikelta mikä on elämässä tärkeää. Ja se ei tosiaan löydy materiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän