Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain eilen selville, että poikaystäväni on pettänyt minua...

Vierailija
13.08.2012 |

Ja voi v***u että sapettaa. Ollaan seurusteltu kolmisen vuotta, luottamus on aina ollut kunnossa, enkä olisi ikinä uskonut hänestä. Eiks se oo aina niin... ;)

Nyt en tiedä miten asian ottaisin esille. Tein nimittäin niin hölmösti, että menin lukemaan hänen tunnuksillaan hänen fb-profiiliaan. Oikeasti kiinnosti vain, mitä hän yleensä siellä puuhailee ja kenen kanssa juttelee, en ole mustasukkainen, vaikka olisikin naisten kanssa siellä jutellutkin kaverimielessä. Siellä oli normikeskusteluja sekä miespuolisten, että naispuolisten kavereiden kanssa, joku entinen hoito oli pyydellyt kahville, mikä oli mun puolesta ihan okei, mies ei kuitenkaan ole mennyt, kun ei ole ehtinyt. Itsellänikin siis on kavereina vielä ex-poikaystävä ja ihan moikkailuasteen välit muutamiin entisiin hoitoihin, joten en voi niitä toiselta kieltää, enkä koe sille tarvettakaan.

Yksi keskustelu erään naisen kanssa kuitenkin pysäytti. Se oli käyty pari vuotta sitten, kun olin työmatkalla, ja siitä kävi ilmi, että pantu oli ilman kumia, ei kuulemma tauteja naisella ja ehkäisy muuten kunnossa. Olivat jutelleet joistain asioista syvällisemminkin, ja nainen sanoi, että "on hyvä että tiedät nyt mitä oikeasti haluat, tai siis mitä et halua". Miehellä tekstin mukaan kova morkkis asiasta, joten tuon haluamisen voi käsittää kahdella eri tavalla. Mies kertoi että aikoo kertoa asiasta kun kotiudun, mutta ei siis ole kertonut mitään. Nainen poti asiasta myös huonoa omaatuntoa, koska tiesi seurustelustamme, eikä halunnut jatkaa tapailua. Puhelinnumeroita oli kuitenkin vaihdettu, mutta en tiedä kuka nainen on, onko yhden illan juttu vai joku entuudestaan tuttu. En myöskään pysty käsittämään missä pettäminen on tapahtunut, koska siihen aikaan miehelläni ei ollut mitään sellaista paikkaa johon olisi hoidon voinut viedä, ja käsitin, että nainen on lähtenyt seuraavana aamuna pikaisesti pois, tuskin olisi omaan kotiinsa miestäni yksin jättänyt...

Olen aivan sekaisin, että miten voisin ottaa asian esille. En tietenkään voi kertoa että luin mieheni fb-viestejä, meillä on aina ollut ns. postisalaisuus, että vain luvalla saa lukea toisen posteja tai viestejä. Ja tottakai mulla on morkkis, kun menin viestejä luvatta lukemaan. Mulla on hirveä olo, en voi olla kuvittelematta, että mieheni on tosiaan kosketellut toista naista seurusteluaikanamme, joten hänen kosketuksensa tuntuu tällä hetkellä erittäin epämiellyttävältä. Ja niitä riittää, välillä tuntuu että hellyydenosoituksia voisi olla vähemmänkin.

Mitä ihmettä mä nyt teen? On toine juttu, miten suhteemme tästä jatkuu, se selviää sitten kun saan tämän asian otettua puheeksi. Mutta en tiedä miten tuoda julki, että tiedän hänen pettänenn, tai että miten saisin sen tiedon puserrettua häneltä itseltään jotenkin kyselemällä jäämättä kiinni siitä että tiedän jo asian? Onko teitä kanssasisaria, jotka ovat olleet samassa tilanteessa? Aivan varmasti on petettyjä ja pettäjiäkin, antakaa nyt vinkkejä miten pystyn etenemään tässä asiassa... Kiitos!

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainpas suuni auki, tosin vain puhelimitse kun mies ehti lähteä toiselle puolelle Suomea töihin.

Eipä sen kummempaa, tunnusti tekonsa, eikä ollut mitenkään ylpeä siitä. Harmissaan ja surullinen, kun ei saa tehtyä tekemättömäksi. Ei alkanut lässyttää mitään ikuisia rakkaudentunnustuksia, tosin se olisi hassulta kuulostanutkin, kun pettäminen on tapahtunut jo niin kauan sitten. Kännykuvan alkuperää ei edelleenkään tiedä, enkä siitä välitäkään, yhtä mysteeri kuin oman kännyni hotellikuva.

Tästä nyt mennään eteenpäin, katsotaan miten arki lähtee rullaamaan, kun hän tulee taas kotiin. Kaipa tää tästä.

Vierailija
22/70 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää, että on ne jonkun muunkin tissit joskus maistunut

Oot kyllä muutenkin aika yksinkertainen, kun menet tuollaiseen "sun tissit on niin hyvät" noin täysillä..... =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei teil ole mitään salaisuuksia, ja vaikka että näit pahan unen, ja siksi haluat että mies kertoo jso on jotain kerrottavaa.

Siitä näet miten reagoi. Jos on rehellinen ja katuu ja kertoo tuosta vanhasta asiasta, niin voisi harkita vielä että kaikki sujuu hyvin. Jos valehtelee ja peittelee niin pitää miettiä mikä on luottamuksen tilanne.

Vierailija
24/70 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole itselläni kokemusta tuollaisesta, mutta itse varmaan ottaisin ihan yleisestiottaen luottamuksen suhteessanne puheeksi,ja kysyisin avoimesti, onko toisella ollut jotain "juttua" joskus teidän suhteen aikana, tai kertoisiko hän sinulle, jos jotain olisi ollut..

Siinä olisi mahdollisuus, että miehen omatunto heräisi ja hän ihan vapaaehtoisesti asian tunnustaisi.. Tai ainakin voisit hänen reaktioitaan tarkkailla.

Jos käyttäytyisi vähänkään oudosti, saisit siitä "tekosyyn" alkaa tiedustelemaan asiasta lisää...

Vierailija
25/70 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miten sulla on miehen fb-tunnarit tiedossa? Ei kai siellä yleisestikään ottaen ole mitään sellaista, että sun pitäisi päästä lukemaan miehen juttuja hänen tunnuksillaan, edes miehen luvalla?

Tuo kuulostaa just sellaiselta, että "sitä saa mitä tilaa", eli sulla on pattitilanne: et voi tunnustaa, että olet mennyt luvatta miehen fb:iin etkä siis sitäkään, että tiedät miehen pettäneen. En siis osaa auttaa, sori.

Vierailija
26/70 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli jo pari vuotta sitten, ja valitsi silloin sinut.

Jos haluat erota, niin sitten vaan avaat sanaisen arkkusi. Sinäkin olit väärässä kun urkit niita fb-juttuja muutenkin.

Vierailija
27/70 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka jatkaisi elämää kuin en olisi tuollaista tietooni saanutkaan? Siis kaksi vuotta sitten pano... Mies on katunut silloin, riittäisi mulle,

Vierailija
28/70 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lopulta jätti salasuhteen takia minut ja kaksi lastamme,ollaan tunnettu yliopistolta asti eli lähemmäs 20vuotta,kyllä vituttaa.Tää muija on 14vuotta nuorempi meitä.Mieheni asuu hänen kanssaan hikisessä kaksiossa vuokralla.

Vierailija
29/70 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia jää varmasti sinua vaivaamaan. Miehesi on voinut ottaa opikseen ja ilmeisesti ovat katuneet molemmat. Mutta se miten voit ottaa asian puheeksi olisi minusta seuraava: Sanot, että tiedät hänen pettäneen sinua (ja sanot nimen jos sitä vaatii, mutta sanot, että kyse on luottamuksellisesta paljastuksesta, että et lähde tiedon kertojaa paljastamaan ikinä, koska olet niin luvannut. ja sehän ei ole oleellista, koska mies on selkä seinää vasten jo siksi, että tiedät nimen ja ajankohdan. Toki itse en kertoisi yksityiskohtia kuin, että olen kuullut, että petit minua. Sitten odottaisin, että mitä paljastaa. Onko sama vai eri henkilö kenties. Aluksi varmasti luonnollisin suojautumiskeino on kieltää koko asia. Mutta jos jatkat, että varmalta taholta olen kuullut, että nyt on aika tunnustaa tai valehdella lisää. Näin saat selville, jos on pettänyt tämän jälkeenkin. eli kaivat nimen hänestä väkisin pihalle. Kuitenkin helpoiten tunnustaa uusimman jutun.

Ensisijasesti hän on toiminut väärin ja jos sinä olet lukenut hänen FB juttunsa, niin se ei ole syy, että toinen on pettänyt vaan pelkkä totuuden julki tulo. Älä siis kanna syyllisyyttä siitä. Ikävää, että täällä syytellään näin kurjallakin hetkellä. Milestäni on vain hyvä asia, että totuus tulee julki.

Vierailija
30/70 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tekisin itse. En tosiaan olisi halunnut tuollaista saada tietooni, joka on yksi syy siihen, miksen tuollaista tekisikään (juu ja tosiaan myös se, että se on laitonta, moraalitonta yms. =D ). Mäkään en usko miehestäni enkä ollenkaan epäile sellaista, ja mä haluan pitää sen sinisilmäisen lapsenuskoni kunnes todisteet mulle silmieni eteen heitettäisiin - en halua niitä itse yrittää onkia.

Niin, kai sun pitää vaan päättää että haluatko sä jatkaa miehesi kanssa tuosta tiedosta huolimatta. Asutteko yhdessä? Voi olla toki vaikeaa myös käyttäytyä miehen edessä normaalisti nyt, kun sulattelet tuota tietoa. Ehkä tekisin itse niin, että haluaisin vähän pesäeroa (helpompaa toki, jos ei asu yhdessä). Tuona aikana tekisin päätökseni, pystynkö olemaan asian kanssa sujut, vai haluanko erota. Eroonkin olisi tietysti perusteet, mies on pettänyt, vaikka hän ei saisikaan tietoonsa, että se on syynä eroonne.

Jos päätät kuitenkin ettet halua luopua hänestä, niin sitten en sinuna ottaisi sitä puheeksi. Päätät luottaa siihen, että mies todellakin valitsi sinut. Pettäminen on inhimillistä (näin ajattelen helposti, koska mua ei ole koskaan petetty...) ja sen katuminen aidosti voi hyvin saada aikaan sen, ettei mies ikinä enää tekisi sitä. Sen kuvan tuosta katumuskirjoituksesta voisi saada.

Sitten taas, pystytkö aidosti luottamaan mieheen js pääsemään tuosta yli...

Huh huh, vaikea on tilanne tosiaan. Molemmat olette tehneet väärin, onko sitten sunkaan oikein tuolla konstilla saada sitä tietoosi... Ei käy kateeksi, mutta tsemppiä! =)

Vierailija
31/70 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia jää varmasti sinua vaivaamaan. Miehesi on voinut ottaa opikseen ja ilmeisesti ovat katuneet molemmat. Mutta se miten voit ottaa asian puheeksi olisi minusta seuraava: Sanot, että tiedät hänen pettäneen sinua (ja sanot nimen jos sitä vaatii, mutta sanot, että kyse on luottamuksellisesta paljastuksesta, että et lähde tiedon kertojaa paljastamaan ikinä, koska olet niin luvannut. ja sehän ei ole oleellista, koska mies on selkä seinää vasten jo siksi, että tiedät nimen ja ajankohdan. Toki itse en kertoisi yksityiskohtia kuin, että olen kuullut, että petit minua. Sitten odottaisin, että mitä paljastaa. Onko sama vai eri henkilö kenties. Aluksi varmasti luonnollisin suojautumiskeino on kieltää koko asia. Mutta jos jatkat, että varmalta taholta olen kuullut, että nyt on aika tunnustaa tai valehdella lisää. Näin saat selville, jos on pettänyt tämän jälkeenkin. eli kaivat nimen hänestä väkisin pihalle. Kuitenkin helpoiten tunnustaa uusimman jutun.

Ensisijasesti hän on toiminut väärin ja jos sinä olet lukenut hänen FB juttunsa, niin se ei ole syy, että toinen on pettänyt vaan pelkkä totuuden julki tulo. Älä siis kanna syyllisyyttä siitä. Ikävää, että täällä syytellään näin kurjallakin hetkellä. Milestäni on vain hyvä asia, että totuus tulee julki.

Sanoisin miehelle, että olen kuullut asian luotettavasta lähteestä mutta en aio kertoa, mikä se on. Miehesi todennäköisesti yrittää kääntää puheen tähän lähteeseen, eli pysyt vain tiukkana.

Itse en voisi jättää asiaa vain olemaan. Mun olisi pakko selvittää se miehen kanssa.

Vierailija
32/70 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut että pettäminen olisi ok, ja sen kyllä selvästi kertoisin. En vaan haluaisi ruotia pettämisen yksityiskohtia, koska sillä ei näin kahden vuoden jälkeen ole juurikaan merkitystä. Miehen puheista myös huomaa, että on tosiaankin tehnyt valinnan, ja valinnut mut. Yhtenä pikkujuttuna esim. juuri tänään sanoi kun puhuttiin tissieni tuijottamisesta, että hänellä ei ole tarvetta tuijotella toisten tissejä, kun mun on niin hyvät. Jotenkin tietty hassua kuunnella tuollaista kun tietää, että on ne jonkun muunkin tissit joskus maistunut, mutta kuitenkin yleisesti ottaen käyttäytyy tosi ihailevasti mua kohtaan. Mietin ja pähkäilen tätä asiaa vielä, on tullut vähän työjuttuja mutkistamaan keskustelumahdollisuuksia, joten joutunen venyttämään tätä turhan pitkään, ehkä viikonloppuun...

Vierailija
33/70 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista fb-tunnuksista sen verran, että tiedän ne, koska olen joskus hänen pyynnöstään laittanut yhetisiltä matkoiltamme kuvia hänen sivulleen hänen puolestaan (hän kun on esim. yleensä kuskina, niin ei pysty konetta käyttämään liikuttaessa). Myös hän on käyttänyt pyynnöstäni naamakirjaani, joten hänkin periaatteessa tietää tunnukseni, tosin en tiedä onko ne hänelle jäänyt muistiin, itselle jää helposti kaikki tuollaiset mieleen. Ja jollain koneella tunnukseni on tallennettunakin, joten siitä pääsisi kuka vaan lukemaan viestejäni.

Jotenkin tuntuu, että suoraan luottamuksesta kysyminen olisi kummallista, koska siinä ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa, niin siitä ei ole tarvinnut puhua sen kummallisemmin erikseen. Jos nyt luottamuksesta kysyisin, heräisi hänellä epäilys, miksi minulla olisi syytä kysyä pettämisasioista tms. Olen itse aina vakuuttanut, että olen uskollinen työmatkoillani, ja koittanut kaikin tavoin tehdä avoimeksi, että mitä niillä tapahtuu, ja keitä ihmisiä siellä on. Siihen on omat syyni, ja yksi niistä on se, että naispuoliset työkaverit on mulla hyvin harvassa.

On totta että hän valitsi minut pettämisen jälkeen. Mutta jotenkin alitajunnassani pelkään, että hän on valinnut minut, koska potee syyllisyyttä tapahtuneesta, eikä uskalla jättää kun ajattelee että hän on se pahantekijä suhteessamme. Mitenköhän tuonkin nyt selittäisi fiksusti :D jotenkin pyörittelen tuota naisen kirjoittamaa haluamis - ei haluamisjuttua, että, entä jos mieheni pettäessään tajusi, että haluaa olla vapaa eikä halua olla minun kanssani. Omassa menneisyydessäni minä olen kerranpettänyt juuri tuolla "perustelulla", meni niin huonosti, että halusin todistaa itselleni, että rakkaus on tosiaan ohi, jos pettämiseen kykenen. Ja koska kykenin, jätin silloisen poikaystäväni heti. Tosin kertomatta pettämisestä, ja nyt olemme edelleen hyviä kavereita.

Luulen, että tosiaan pystyisin elämään tiedon kanssa ilman kertomistakin, koska teosta ei ole tullut seurauksia eikä se muuta rakkauttani mihinkään. Mutta luottamukseen se on tehnyt suuren särön. Voin jatkaa suhdetta tietämällä että mies on pettänyt ja katuu sitä, mutta en pysty enää luottamaan häneen ihan samalla tasolla kuin ennen, ja luottamus on kuitenkin tärkein osa-alue suhteessa.

Numero 9, sulla on niin mun ajatukset! :) Sinisilmäisenä menin lukemaan fb:täkin, koska uteliaisuuttani halusin vain tietää mitä mieheni siellä yleisesti kavereidensa kanssa kirjoittelee, tarkoituksena ei todellakaan ollut mustasukkaisena urkkia mitään pettämisjuttuja. Ja tosiaan tiedän muutenkin, että muut naiset ovat olleet kiinnostuneita miehestäni, mutta olen ottanut sen kohteliaisuutena, ettei mulla olekaan mikään ihan turhanpäiväinen mies, ja olen kuitenkin aina luottanut että mieheni osaa sanoa ei.

En mitenkään haluaisi luopua miehestäni, hän on kuitenkin enimmässä määrin hyvä mies moneltakin kantilta katseltuna. Ja tuosta katumisesta tiedän, että on todellakin mahdollista katua pettämistä niin, ettei sitä enää koskaan tee. Juuri niin kuin minäkin kadun, enkä ole toiste pettänyt. Voin varmaan päästä asiasta yli, mutta se luottamus tosiaan kalvaa, ihan yleisesti kaikessa eikä pettämisissä. Kylläpä mä oon sopan itselleni keittänyt...

Ja niille jotka ehdottivat että keksin että olen kuullut pettämisestä joltakulta, ja sillä tavalla puserran tiedon hänestä ulos, niin hohhoijaa! Lisää valehtelemallahan tällaisia asioita ehdottomasti kannattaakin setviä! ;) se nyt on selvä, että mihinkään keksittyihin juttuihin en lähde, ja olen muutenkin ihan maailman huonoin valehtelemaan, joten jäisin kiinni asiasta heti. Poden muutenkin huonoa omaatuntoa, että luin hänen viestejään, en halua murtaa luottamusta lisää valehtelemalla täysin epäuskottavia juttuja...

Lisämakunsa soppaan tuo viime viikolla vahingossa näkemäni kuva jostain naisesta hänen kännykässään, jota ihan luvalla näpräsin. Piti laittaa hänen räpsäisemänsä kännykuva naamakirjaan, mutta en suoraan osannut, joten koitin etsiä kuvan nimeä gallerian kautta. Siellä oli tämä kuva, joka oli mielestäni otettu samalla viikolla eräänä päivänä kun olimme erossa noin 7 tuntia hänen ollessa töissä. Kummallisinta oli, että kuva oli otettu ympäristössä, johon miehelläni ei ole mahdollisuutta työaikanaan päästä. Sinänsä kuva ei hetkauttanut millään lailla, ja piti siitä kysyäkin, mutta ei ollut sopivaa tilaisuutta. Tämän pettämisen paljastuttua kuvakin sai negatiivisen varjon ylleen, todennäköisesti ihan turhaan...

Edelleen ihmeissään oleva -ap-

Vierailija
34/70 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa tilanteessa paljoa haittaa vaikka ois hikinen yksiökin kun vain saa yötäpäivää keskittyä nuorempaan...

Vierailija
35/70 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaksi ihmistä ovat tositarkoituksella yhdessä ja rakastavat toisiaan, kaikki tuollaisetkin asiat _täytyy_ pystyä jakamaan. Sinä voit kertoa miehellesi (vai oliko se poikaystävä, no sama se) lukeneesi hänen henkilökohtaisia viestejään ja selittää asian aivan kuin selitit sen meille. Et halunnut ilkeästi nuuskia asioita etkä epäillyt mitään, halusit vain katsoa mitä hän kirjoittelee.

Ja sitten on miehen vuoro selittää tuo uskottomuusjuttu. Tuskin hän voi kohtuuttomasti sinulle pillastua, koska on ensin itse pahasti pettänyt luottamuksesi tietämättäsi.

Kannatan avoimuutta, koska se voi liittää teidät vielä tiukemmin yhteen, valheet ja vaikeneminen luultavasti alkaisivat erottaa teitä.

Vierailija
36/70 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun vielä uskaltaisin sanoa asian juuri noin kun se on. Morkkis on vaan kova, ja tiedän että suuttuisin varmaan itse, jos hän kävisi nuuskimassa omia viestejäni luvatta, vaikka mahdollisuus onkin. Mutta on se pettämisen häpeä tosiaan vielä kovempi juttu...

Kiitos tästä viestistä, 13, sait taas uuden näkökulman asiaan. Onneksi täältä saa fiksujakin vastauksia, vaikka sitä kovasti epäilin, kun avautumistani kirjoitin, oli vain pakko saada purkaa tuntoja... :)

Ja tosiaan, poikaystävä hän on siinä mielessä, ettei olla kihloissa tai naimisissa, mutta se on vähän hölmö sana, koska ei olla mitään teini-ikäisiä enää ja olemukseltaankin hän on enemmän mies kuin mikään pojanriuku ;) Ja avopuoliso on taas turhan virallinen, joten puhutelkoon häntä nyt siis miehenä :)

Vierailija
37/70 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy vain rehellisesti tunnustaa, että luit miehen fb viestejä. Tietenkin se on väärin, mutta ota nyt sinä vastuu omista teoistasi. Mies saa sitten selvittää oman tekonsa, väärinhän hänkin on tehnyt, ja jättänyt kertomatta sinulle syystä tai toisesta.

Sitten joko aloitatte puhtaalta pöydältä tai ette jatka, ihan miltä teistä kummastakin tuntuu.

Vierailija
38/70 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit ikävän tempun kun luit miehesi viestejä, itsellänikin on joskus ollut kiusaus tehdä samoin mutta en ole siihen sortunut, osittain juurikin tuosta syystä että joutuisin hankalaan tilanteeseen jos löytäisin jotain "epäilyttävää", varsinkin kun se voisi loppujen lopuksi olla jotain ihan viatonta.

Olen kuitenkin sitä mieltä että tuo asia kannattaisi ottaa puheeksi, jos se sinua kiusaa. Mies saattaa suuttua mutta on hänellä itselläänkin tässä tilanteessa hieman selitettävää. Jos et kerro, asia vaivaa sinua kenties vuosikausia.

Asian vierestä, itselleni kävi kerran seurustelumme alkuaikoina niin että näin miehen sähköpostissa ("luvallisilla asioilla" ollessani) erään tuntemattomalta naiselta tulleen viestin jonka otsikko oli mielestäni hieman turhan tuttavallinen (viestiähän en siis avannut). Mielessäni tätä vatvoin jonkin aikaa, koska tunsin jotenkin "urkkineeni" vaikka tosiaan miehen luvalla spostissa olinkin. Rohkaistuin kuitenkin lopulta kysymään asiasta ja kysessä olikin miehen sisko vanhalla nimellä! Ja tosiaan sain nähdä sitten viestinkin josta kävi ihan selkeästi ilmi lähettäjän henkilöllisyys. :) Eli joskus epäilyt voivat osoittautua vääriksikin, joskaan ei varmaan tässä ap:n tapauksessa.

Vierailija
39/70 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässä syytä itselläkin katsoa peiliin, joten ehkä on tasapuolisinta myöntää oma mokansa myös. Illalla on siis tulikokeen paikka, täytynee tehdä jotain hyvää iltapalaa ja pehmitellä tilannetta ensin, jotta on jotain oheistoimintaa vakavan aiheen äärellä.

16, on noita väärinkäsityksiä sattunut minullekin, siksi en halua siitä kännykästä löytyneestä valokuvasta tehdä turhaan mitään juttua, vaan ohimennen kysyä siitäkin. Aina sitä vaan haluaa uskoa kaikkea hyvää toisesta, viimeiseen asti. Katsotaan mihin asti se hyvä riittää, tulen todennäköisesti avautumaan illan tuloksesta tänne huomenissa...

Vierailija
40/70 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatte toistenne tunnusluvut ja saatte käyttää toistenne fb ja puhelinta, niin onhan se aina mahdollista, että ap:n kaltainen tilanne sattuu vahingossa eli löytää tietoja, joita ei ole tarjoitettu nähdä.

Ja jos miehesi sinulle avoimesti tunnuksensa antaa, kertoo se luottamuksesta ja ehkä hän on pettämisasian kanssa jo sinut ja on todellakin tajunnut, että sinä olet se oikea. Ehkä on aikonut sen kertoa, mutta sitten ei ole uskaltanut, kun on pelännyt menettävänsä sinut. Jos on todellakin ollut vain yksi ainoa hairahdus, jonka myötä hänen tunteensa sinuun ovat vahvistuneet ja hän on varma, että olet se oikea, niin kannattaako asiaa mennä pilaamaan? Jos olisi enemmän pettäjätyyppiä, niin tuskin saisit edes koskea hänen fb:sa tai puhelimeen.

Olitte kuitenkin olleet yhdessä melko vähän aikaa ennen pettämistä. Ehkä se oli hänelle viimeinen vahvistus, että nyt on oikea nainen rinnalla ja kaikki muut saavat jäädä. Asuitteko edes yhdessä vielä silloin?

Mieti vielä tarkkaan mitä sinullakin on pelissä, jos asian otatte nyt käsittelyyn. Kaikki voi päättyä tähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi