~♥~PUOLUKOIDEN VIIKONLOPPU~♥~
Kommentit (31)
Kivat pikkujoulut takana, nyt vähän väsyttää...Onneksi olo on ihan hyvä, nukuin vaan niin huonosti, että nyt ei oikein jaksaisi mitään. Onneksi ei sen kummempia tartte tänään jaksaakaan, käydään tytön kanssa uimassa ja siinäpä se päivän ohjelma onkin. Ilta vietetäänkin sitten tv:n ääressä, sieltä tulee ihanan paljon kaikkea hömppää, voi vaan tuijottaa töllöä aivot off-toiminnolla:)
Mulla on kaikki joululahjaostokset vielä ihan vaiheessa. Ainoastaan kummipoikien lahjat on tiedossa, kaikki muu vielä ??? Hyviä lahjavinkkejä omalle miehelle otetaan vastaan! Olis tosi ihana, jos jaksais vaikka kutoa jotain (miehellekin), mutta taitaa olla turhan kunnianhimoinen suunnitelma meikäläiselle tällä hetkellä. Joku kertoi kutoneensa ponchon, alkoi kyllä tosi paljon kutkuttamaan jos saisin sellaisen tehtyä tytölle. Mistäköhän voisin löytää ohjeen lasten poncholle? Ehkä sieltä Novitan sivuilta...täytyypä kurkata.
Nyt on kyllä mentävä ruoanlaittoon, huoh.
-Lillis-
[color=blue]Täällä meni eilen nukahtaminen TOSI myöhälle. Hommasin koko päivän ja illalla väsytti ihan järkyttävästi, mutta en vaan saanut unta. Vauva möykkäs masussa kauheesti. Taidan olla yliväsynyt, kun koko ajan on mielessä mitä pitää seuraavaksi tehdä ja koko ajan olen myös tekemässä jotain. Mies kehotti nukkumaan pidempään tänä aamuna, mutta ei mulla uni tuu, ku mietin siivouksia, ruoanlaittoa, joululahjoja, työjuttuja jne. Mitenhän sitä osais ottaa iisimmin? Oon myös alkanu tekeen niitä hommia, mitä yleensä en tee. En jaksa kysellä mieheltä apuja, vaan oon nopee ja teenkin ite... huh, saas nähä kuinka poikki oon jouluna.
H A N N E L E: Eikö ollutkin ihania ne patsaat siellä saunakairassa? Ostitko muuten sieltä mitään? Mä aattelin, et käyn siellä vielä toistamiseen ja ostan muutaman lahjan sieltä. Itellekin tekis mieli ostella vaikka ja mitä, mutta loppuu jo pöytätila kohta kesken.
Jos nyt levähtäsin, JJ 29+5 + Tuutti♥
ps. M I I T S U: Joko kävit ultrassa?
mä olin torstaista asti bilettämässä. To pikkujoulut, pe synttärit ja eilen taas miehen firman pikkujoulut.. Oli pakko tehhä rasktesti ennen biletystä, mutta negaa näytti (tietenkin.) Mutta mukavaa viikonloppu kuitenkin, nyt iltavuorossa. Ihanaa kun lunta on nyt satanut aika paljonkin.
Kauheasti ihmiset jo ressaa joulukiireitä (erit. varmaan JJ).. Teillä on monilla jo joulahjatkin hankittu ja parempihan se on hankkia ajoissa, välttyy pahimmalta ruuhkalta joulukuussa. Mulla taitaa mennä seur kuun puolelle. Ja kun me (venäläiset) juhlitaa meidän " joulua" uutena vuotena niin hankin viimeiset lahjat usein joulun jälkeen, sinänsä kätevää kun joulutajoukset voi hyödyntää..
Miehen kanssa ei olla kauheesti vauvoista puhuttu, mutta on se lämmennyt ajatukselle. Sanoi että pesukone pitää hankkia kun vauva syntyy. Hänellä on pari kaveria joilla on lapsia ja nekin kyllä kehuu niitä ja on ylpeitä ;O) Mutta kun se ei oo miehelle vielä ihan ajankohtainen aihe niin ei siitä kauheesti keskustele (paitsi kun mä oon mukana :))
Mukavaa päivänjatkoa kaikille.
[b][color=red]TERVETULOA Niki!! Aika kurja tuo sun tilanne, inhottavinta on se kun mies pettää lupauksensa. Parempi varmaan sanoa ettei halua ku antaa turhia lupauksia ja tuottaa suuria pettymyksiä. Jaksamisia
huh kiirettä taas pitäny viikonlopun etten oo kauheesti kerenny koneelle... alkuviikosta koitan parantaa tapani!
JJ: en käyny ultrassa ja päätettiin sitten miehen kanssa että ei mennä siihen. Ootellaan rakenneultraa sitten tammi-helmi(?)kuulle. Sydänäänet kuuluivat torstaina joten jotain elämää on masussa :)
anteeksi taas vähäsanaisuuteni mutta päikkärit kutsuvat :(
ps: Niki tervetuloa!
[color=dodgerblue][b]Hannele:[/b]Juu olin yövuorossa... Enhän muuten noin myöhään valvoiskaan =) Ei meillä ole vielä aikataulua tuplailun alottamiseen, vaan sitä juuri haluaisin mieheltä selvittää että millon voitas alottaa. Kunhan tuo työtilanne selkiytyy ym niin voidaan tehdä päätöstä alottamisesta. Oon toivonu kovasti joululahjaksi [b]päätöstä[/b] asiaan =) saa nähdä saanko mitä toivon ;)
Ei nyt taida tulla muuta tekstiä... jatkamaan neulontaa.. Onko muuten kukaan muu nyt öissätöissä? Mul on ens yö siis.
*~-Thunderi-~*
Ajattelin että liittyisin teidän seurueeseenne :) Käyn tuolla syystoiveidenkin puolella kirjoittelemassa, kun olen vakaasti päättänyt että saan tuon ukon lämmitettyä ensi syksyyn mennessä mukaan vauva hankkeeseen ;) Hih!
Mutta nyt ei kyllä olisi vertaistukikaan pahitteeksi, kun ei tuosta köriläästä ota selvää että mitä se oikein ajattelee...
Jepulis, Pumpsu :)
Kerro vähän itsestäsi. Täällä on nyt aika paljon tuoreita puolukoita ;)
Minulla ei mitään erikoista, kohta pääsee kotiin :)
Niistä [b]leluista[b/]pidän kaikenlaisista puuleluista, veljenpojalle ostetaan brionjunarata ja legot on ihan ehdoton juttu. Sanoikohan [b]Hannele[b/]että tykkää sellaisita jotka kehittää..(??) Niin tykkään minäkin, kaikki askartelusysteemit ym..
koko ajan on mielessä mitä pitää seuraavaksi tehdä ja koko ajan olen myös tekemässä jotain. Mies kehotti nukkumaan pidempään tänä aamuna, mutta ei mulla uni tuu, ku mietin siivouksia, ruoanlaittoa, joululahjoja, työjuttuja jne. Mitenhän sitä osais ottaa iisimmin? Oon myös alkanu tekeen niitä hommia, mitä yleensä en tee. En jaksa kysellä mieheltä apuja, vaan oon nopee ja teenkin ite... huh, saas nähä kuinka poikki oon jouluna.
[b]JJ[/b], mulla oli esikoisen raskaudessa samanlainen ylihypersuperaktiivinen kausi, joka päivä piti töiden jälkeen juosta pitkin huonekalukauppoja ym. ja koti ei ole koskaan ollut yhtä siisti kuin silloin;) Lisäksi kävin mammajumpassa ja -joogassa ja olin sosiaalisestikin tosi aktiivinen. Siis suunnilleen samoilla viikoilla kuin sulla on nyt kasassa, loppua kohti tahti kyllä rauhottui, onneksi. Jotenkin sitä virtaa vaan riitti ja riitti, vaikka näin jälkikäteen ajatellen olisi todellakin kannattanut ottaa vähän iisimmin ja levätä. Töissäkin kävin viimeiseen saakka enkä edes yhtään sairaslomapäivää pitänyt koko odotusaikana, kun ei ollut mitään " oikeeta" vaivaa. Mitä nyt vähän verenpaine koholla, turvotti niin maan perkeleesti ja tietty loppuaikoina myös jo iso vatsa tiellä touhuissa...Ihan terveen vauvan lopulta synnytin, mutta kovin pienikokoisen ja luulen, että tolla höyryymiselläni en ainakaan edesauttanut vauvan hyvää ja tasaista kasvua:( Ja ihan oman jaksamisenkin kannaltakin on ihan hyvä jossain vaiheessa asettua aloilleen ja alkaa pikkuhiljaa keskittyä tulevaan IHANAAN elämänmuutokseen. Mutta tiedän kyllä, että vaikeeta se on kun sitä energiaa tuntuu olevan vaikka muille jakaa! Lähetä vaikka mulle pari kiloa;))
Onpas kivaa kun koko ajan tulee uusia puolukoita! Pidetään yllä virkeää keskustelua, jaetaan ilomme ja surumme, annetaan neuvoja ja vinkkejä ja tuetaan toinen toisiamme tässä enemmän tai vähemmän stressaavassa elämänvaiheessa:)))
-L-
[color=blue][b]Pumpsu ja Niki[/b] minunkin puolesta!!! =) Se on kiva että edes me puolukat lisäännytään jatkuvasti ;)[/color]
[color=dodgerblue]Omaa napaa: Sain tänään sitten valmiiksi sen vauvelin villapaidan ja söpöhän siitä tuli. Se on kyl noin puol vuotiaan kokonen... Rupesin sitten ääneen miettimään että millon pitäs vauvan syntyä että se sopis sille syksyllä/keväällä, ja että millon pitäs tärpätä =) Eikä mies suuttunu tai ottanu nokkiinsa tai mitään!!!! Sitte se kuunteli ku pohdin mitä kaikkea raskauden ja synnytyksen aikana on ja mitä sitte ku vaavi on meillä kolmantena katon alla. Mies kuunteli kaiken tyynesti ja osallistu positiivisessa mielessä keskusteluun, lupas mm tulla mukaan synnytykseen. Oli muuten vaan niin hyvällä tuulella ettei edes vauvajutut haitannu! Olin ihan katossa onnesta, ja aattelin että nyt se pehmenee. En onneks kuitenkaan ruvennu aikatauluista puhumaan, ois varmaan tunnelma latistunu.. Nyt tekis mieli saaha vauva HETI. Toivon vaan ettei jääny yhen illan iloksi tuo, ois ihana jos saatas sovittua tuplaus ajankohdasta =) *huokailee*[/color]
[color=blue]Edelleen lumi maassa, ja lisää sataa!
Hmm nyt joku [b]Galluppi[/b] taas liikkeelle: Ei ainakaan muistaakseni ole ollut tämmöstä, että [b]mihin vuoden aikaan haluaisit vauvan syntyvän?[/b]
Itse kun nyt mietin, haluisin kevät vauvan siis joskus huhti-toukokuussa. Hyvä aika työnnellä vaunuja, eikä joutus vaavi ulkona palelemaan =) ja osais sitte ekana talvena jo iloita ensi lumestakin :)
Jeeps, nyt vähän siirryn poies, mutta palaan; vaikka ei kai täälä nyt muita käy... Sannpahan avata uuden viikon =)
*~-Thunderi-~*
[color=red] Huomasin vasta nyt vauva-lehteä lukiessani, että minullakin on sellnen lappu, jolla 2 ystävää saa ilmaisen vauvan numeron, eli, jos joku teistä haluaa, niin voipi laittaa tiedot mun s-postiin imhaur@utu.fi (eli siinä kysytään nimi- ja osoitetiedot +puh.numero, mutta en usko, ett sitä tarvitaan) Laitan sitten kahden ensimmäisen tiedot siihen lappuun, ja kohta heille kolahtaa vauva postiluukusta...
Jopa Turussa on lunta (vähän) ja kohta ilkeä merituuli tulee ja puhaltaa kaiken pois, ja sitten harmittaa. Onneksi tää on vaan opiskelupaikkakunta ja aikomus on lähteä pois heti kun vaan pääsee....
Tänään meille tulee yksi kaveripariskunta kylään, mies saa tukea siis toiselta yhtä jääräpäiseltä mieheltä (eli ne van pelaa tai jotain sillä aikaa kun me naiset jutellaan vauvoista mahdollisimman äänekkäästi) ei vaan, eiköhän yritetä viettää ihan neutraali ilta vauvoista..
ja syödä hyvin
myöhemmin lisää. Tehkää puolukat lumipalloja, niin kauan kun vielä voitte.
ilona[/color]