Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka maksaa morsiuslasten puvut?

Vierailija
10.08.2012 |

Kysyisin teiltä kun kahta lastani pyydettiin morsiuslapsiksi, niin kuka on velvollinen ostamaan puvut heille? Löysin jo yhdet vähän halvemmat suloiset puvut mutta ne ei kelvannut morsiammalle, joten onko se nyt hänen velvollisuutensa maksaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

morsiustyttöjen mekot olis tyylikkäämmät, kuin mporsiamen. =)

Vierailija
2/17 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos morsian haluaa tietyt jotka ylittää mun kohtuusumman rajat niin sitten saa maksaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minusta morsian voi sitten itse maksaa sellaiset kun haluaa. Ne mieluiset kun voi maksaa maltaita.

Vierailija
4/17 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse ostaa budjettillesi liian kalliita pukuja/siihen nähden kalliita pukuja, jos niillä ei ole enää käyttöä häiden jälkeen. Tai sitten ne ovat teidän häälahjanne, morsiamen unelmapukuun puetut morsiuslapset. Rajansa kuitenkin siinäkin, mitä kukaan voi vaatia toisten käyttävän omiin häihinsä.

Paras olisi, jos puvut olisivat sinun maksamasi ja sinun valitsemasi (morsiamen kanssa yhteistyöllä), silloin ei jäisi mielipahaa hankinnasta, eikä siitä, mitä lapset saavat juhlissa tehdä morsiamen kustantamissa puvuissa.

Vierailija
5/17 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi omaa lastani olivat lapsuudenystäväni morsiuslapsina mutta valitsemani vaatteet kelpasivat. Pojalle ostin Lindexiltä paidan, housut, liivin ja krakan ja tytölle sain onneksi kaverilta lainaksi sievän luonnonvalkoisen morsiustytön mekon. En ollut kaupasta löytänyt luonnonvalkoista ja halusin että on samaa sävyä kuin morsiamella.

Vierailija
6/17 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvin erilainen maku morsiamen kanssa, joten tulos taitaa olla se että morsian maksaa itse minun lasteni vaatteet, ja sitten häissä kuiskuttelen vieraille kun ne kattoo mun lapsia "Joo, en oo itse valinnut vaatteita" :D

Vierailija
7/17 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä minä ostaisin lapsille vaatteet, jotta hääpari saa morsiuslapset ja sopivat vaatteet niille? En todellakaan maksa.

Vierailija
8/17 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisiko morsian esim erotuksen, tai puoliksi, jos pukuja voi käyttää vielä muissakin juhlissa?

Vierailija
9/17 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista nyt haukkua vielä hääpukukin. Meillä vanhmpani maksoivat häät ja samaten morsiustyttöjen/poikein asut

Vierailija
10/17 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.jenjenhouse.com/fi/A-linjainen-Prinsessa-Pyoereae-Kaula-aukk… Tälläisen ja tämän hintaisen mekon olisin voinut maksaa, mutta ei ole enmpää rahaa 200e mekkoihin..

Vierailija
11/17 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista nyt haukkua vielä hääpukukin. Meillä vanhmpani maksoivat häät ja samaten morsiustyttöjen/poikein asut

Vierailija
12/17 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muista olla olemati kiukttelematta

Vierailija
13/17 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kaason ja morsiusneitojen. Eri juttu jos he saavat pukeutua kuten haluavat omiin vaatteisiinsa niin silloin ei pari maksa.

Vierailija
14/17 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä toi on lähes rumin puku koko sivustolla, ei ihme kun ei suostunut..varsinkaan jos häiden värimaailma ei kohtaa mekon värin kanssa

Vierailija
15/17 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä toi on lähes rumin puku koko sivustolla, ei ihme kun ei suostunut..varsinkaan jos häiden värimaailma ei kohtaa mekon värin kanssa

siis, kun ei kelpaa ni maksakoon itse

Vierailija
16/17 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ton värin tosta keskeltä tai vaikka koko puvun värin saa vaihtaa.. Ihan valkoista ajattelin.. Kattokaa tarkemmin ennenku rupeette aukoo päätä ..argh

Vierailija
17/17 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tuossa kuvan värissäkään vikaa ole... en minäkään maksaisi kuin sellaiset puvut, joihin itsellä on varaa ja jotka minä haluan ostaa. Kysyisin varmaan ainoastaan, että minkä väriset saa olla ja haluavatko että mekot ovat ihan pitkät vai lyhyemmät. Jos ei passaa, sitten saisivat hommata puvut itse tai tehdä lapsensa itse...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme