olen saanut jokaisen haluamani miehen, vapaat tai varatut. Mitäs siihen sanot!
Kommentit (61)
aikaisemmin (koska yksi toinenkin sai halutessaan), mutta toivottavasti et saisi enää.
Olet varmaan tasapainoisen oloinen, iloinen ja kaunis ap. Muuta selitystä en keksi vetovoimallesi. Tulee mieleen elokuva "Sekaisin Marista".
Toivottavasti löydät myös pysyvän elämänkumppanin ap.
en toki ole mikään jakorasia... hassu ajatuskin. Enkä tyydy mihinkään jämäpaloihin. Hyviä miehiä kaikki.
Pidän miehistä ja miehet minusta. Tekeekö se huoran :)
Perhettä en ole itse halunnut.
ja joku kysyi, että monta miestä. Suhteessa olen ollut 9 miehen kanssa. suhteen kestot muutamasta kuukaudesta muutamaan vuoteen. Lyhyempiä seikkailuja on toki enemmän, arvioisin parikymmentä. Yhden illan juttuja ei yhtään!
en toki ole mikään jakorasia... hassu ajatuskin. Enkä tyydy mihinkään jämäpaloihin. Hyviä miehiä kaikki.
ja joku kysyi, että monta miestä. Suhteessa olen ollut 9 miehen kanssa. suhteen kestot muutamasta kuukaudesta muutamaan vuoteen. Lyhyempiä seikkailuja on toki enemmän, arvioisin parikymmentä. Yhden illan juttuja ei yhtään!
Nyt kyl tulee sen verta paksua paska AP:lta että itkettää. Olitpahan kuinka nätti tai ruma hyvänsä niin löytyy miehiä jotka ei koskis suhun edes pitkällä tikulla vaikka kuinka yrittäisit.
aika aggressiivisia kommentteja.
sulla taitaa kuitenkin olla.
aika tutulta kuulostaa, koska yhtä lukuunottamatta mäkin olen saanut kaikki haluamani miehet. Varattuihin en kuitenkaan ole halunnut koskaan sekaantua.
vaikka ovatkin yrittäneet tunkea pöksyihin.
Mitäs ap siihen sanot?
Mä kanssa.. Tosin yks varattu sitten aamulla sängyssä kertoi, että "btw. Mul on yks salaisuus." Olin et jaa mikä? "mä seurustelen.."
Kiva salaisuus.. Sääliks käy sen muijaa, puhu sen sänkytaidoista aika rumaan sävyyn. Lieköhän vielä yhdessä hmm. Tosin pillu kelpaa miehille eikä tällä pitäisi retostella.
Toinen tapaus sit oli kans helppo (en tiennyt että seurustelee), ei vaatinu ku vähän "painia" ja sitten unohtui tyttöystävät ja alkoi suutelemaan mua. Ikää näillä molemmilla kundeilla 22-24v, etten yhtään enää luota kyllä miehiin.
Mut kun aloin ajattelemaan niin mäkin olen aina saanut kaikki haluamani miehet... Hassua, eipä oo aiemmin tullut mieleenkään.
Varatut mulla on aina ollut boikottilistalla, olivat kiinnostuneita tai ei. Itse en heistä ole ;)
En ole mikään moraalinvartija,mutta varattujen vokottelu ei tosiaankaan ole mikään ylpeilyn aihe!
Joo, aika jännäähän se on kun saa kenet vaan. Mutta loppupeleissa valkkasin sitten ihan tavis miehen ja elämä ihan tavista. Ehkä tuli valkattua vähän liian varman päälle.
olet myös onnellinen.
Itse en ole todellakaan saanut kaikkia ketä olisin halunnut. En lähellekään. Nuorempana en saanut oikein ketään.
Sitten sain sen yhden ja ainoan, joka on kuin minulle tehty ja olen onnellinen.
Jos sinun on tarve yrittää pokailla varattuja ihmisiä, niin ei kait siinä mitään. Kertoo ehkä huonosta itsetunnosta enemmänkin :)
Sinä olet päättänyt määritellä itsesi saavutetuilla valloituksilla. Sekin kertoo sinusta jotain ihmisenä...
Kuulostaa että sinulla ei ole ollut vahvaa isähahmoa lapsuudessasi/elämässäsi koska haet "kipeällä" tavalla miesten huomiota itseesi. noh nämä nyt ovat arvailuja ehkäpä
Jos sinun on tarve yrittää pokailla varattuja ihmisiä, niin ei kait siinä mitään. Kertoo ehkä huonosta itsetunnosta enemmänkin :)
Sinä olet päättänyt määritellä itsesi saavutetuilla valloituksilla. Sekin kertoo sinusta jotain ihmisenä...
Kuulostaa että sinulla ei ole ollut vahvaa isähahmoa lapsuudessasi/elämässäsi koska haet "kipeällä" tavalla miesten huomiota itseesi. noh nämä nyt ovat arvailuja ehkäpä
et vaivaudu lukemaan kommenttejani, kun kerta vaivaudut vastaamaan?
Ikinä en ole vongannut ketään enkä iskenyt. Fakta on se, että jos kiinnostunun jostain, niin ajan kanssa mies ottaa itse yhteyttä ja minun ei tarvitse tehdä yhtään mitään.
minulla on erittäin hyvät välit isääni ja en tarvitse miesten huomiota. Sehän tässä koko juju onkin. En etsi, iske tai tyrkytä.
AP
Ap, kyllä se jakorasian määritelmä valitettavasti menee siinä miesten lukumäärässä, ja jos sulla on jo niitä lyhyitäkin suhteita ollut parisenkymmentä, niin valitettavasti monen miehen mielestä jakorasia olet :( Mutta eihän se toki niitä haittaa, jotka eivät sinusta pidempää juttua haluakkaan. :D
Sitä viestintää on sanallista ja sanatonta. Jos miehet oikeesti lakoo sun edessä niin oikeasti kannattaa alkaa miettimään millaisia piiloviestejä heille välität. Ja ihan ystävällisesti sen sinulle sanon.
Ja en vaivautunut lukemaan kommenttejasi, miksi vaivautuisin? Toisaalta mietippä itse mitä ensimmäiseen viestiisi kirjoiti ennen kuin alat siellä mesoamaan :DD
Aika omahyväistä ja mielestäni nimenomaa kertoo huonosta itsetunnosta ja vaikeasta isäsuhteesta
Ap, kyllä se jakorasian määritelmä valitettavasti menee siinä miesten lukumäärässä, ja jos sulla on jo niitä lyhyitäkin suhteita ollut parisenkymmentä, niin valitettavasti monen miehen mielestä jakorasia olet :( Mutta eihän se toki niitä haittaa, jotka eivät sinusta pidempää juttua haluakkaan. :D
Suurin osa on kosinut ja siihen se monesti on tyssännytkin, kun ei naimisiin meno minua kiinnosta...vielä siis.
Ihan avoimesti olen mieshistoriani kertonut ja eipä ole yksikään mies tuominnut, joten nyt menit metsään.
Sitä viestintää on sanallista ja sanatonta. Jos miehet oikeesti lakoo sun edessä niin oikeasti kannattaa alkaa miettimään millaisia piiloviestejä heille välität. Ja ihan ystävällisesti sen sinulle sanon.
Ja en vaivautunut lukemaan kommenttejasi, miksi vaivautuisin? Toisaalta mietippä itse mitä ensimmäiseen viestiisi kirjoiti ennen kuin alat siellä mesoamaan :DD
Aika omahyväistä ja mielestäni nimenomaa kertoo huonosta itsetunnosta ja vaikeasta isäsuhteesta
Suurin osa on kosinut ja siihen se monesti on tyssännytkin, kun ei naimisiin meno minua kiinnosta...vielä siis.
Ihan avoimesti olen mieshistoriani kertonut ja eipä ole yksikään mies tuominnut, joten nyt menit metsään.
[/quote]
Haha, no jos näin on niin se kertoo enemmän siitä millaisia miehiä sitten pokailet :D mutta sehän toisaalta selittää senkin miksi saat "kenet" haluat, tykkäät selvästi tietyntyyppisistä, itse en olisi tollaisen kanssa joka lorttoa kosii
huumoriin= saa miehen kuin miehen