Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen saanut jokaisen haluamani miehen, vapaat tai varatut. Mitäs siihen sanot!

Vierailija
09.08.2012 |

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukat kriteerit luonteen, ulkonäön ja varallisuuden suhteen :)

Vierailija
2/61 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet taitava bongaamaan sen miehen, joka tarvitsee juuri sitä, mitä sinulla on tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sais. ;)

Vierailija
4/61 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu kun minä ei sais.

Vierailija
5/61 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinenkin eukko leuhki, kunnes yritti mun miestä ja mies vaan hieman pölähtäneenä kysäisi että minkähän takia rouva luulee että häntä kiinnostaisi kun kotona on vauva ja hyvä vaimo:D

Onneksi oli kaveri sattunut salakuuntelemaan paikalle, sai olla taas ylpeä.

Vierailija
6/61 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidettyä niin kauan, kun minua on kiinnostanut.

Nyt kiikarissa ihana (ja vapaa) mies ja hokkuspokkus... tuli kutsu syömään ihan yrittämättä :)

AP

Vierailija
7/61 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidettyä niin kauan, kun minua on kiinnostanut.

Nyt kiikarissa ihana (ja vapaa) mies ja hokkuspokkus... tuli kutsu syömään ihan yrittämättä :)

AP

Vierailija
8/61 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateeksi käy. Olet mun vastakohta: mä taas en ole ikinä saanut yhtään haluamaani miestä. Pari sellaista kyllä matkan varrella on tarttunut mukaan seurustelukumppaneiksi joita en ole halunnut.

Vierailija
9/61 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep!

Vierailija
10/61 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en haluaisikaan. Vaimostaan aidosti välittävä/rakastava mies ei ole haluttava vaan ihailtava ja kunnioitan heitä. Sen aistii... valitettavasti niitä on liian vähän.

AP

Vierailija
11/61 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi jos toinenkin kunnollinen älykkömies oli minusta kiinnostunut. Joskus se oli kaikkea muuta kuin kivaakin, mutta tätähän ei voi kuin saman kokenut täysin ymmärtää. Ei aina helppoa. Nyt on yksi tuossa ja jokunen sen kaverikin yritti silloin muinoin minua.. Maailmassa on paljon ihania ihmisiä ja liian vähän aikaa. ;-)

Vierailija
12/61 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan käynyt niin, että jos kiinnostun jostain miehestä (ja täten siis ajattelen häntä tietenkin usein), niin mies tekee jossain vaiheessa aloitteen.

Paras oli sellainen tapaus, kun mies etsi minut äänen perusteella:) Olen asiakaspavelussa töissä ja puhuin miellyttävän kuuloisen miehen kanssa. Jäinkin miettimään, että millainen mies mahtaa olla äänen takana. Ei mennyt kauaakaan, kun mies tuli paikan päälle kurkkaamaan minkälaisen naisen kanssa jutteli. Seurustulteltiin jokunen kuukausi.

Vierailija
13/61 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan käynyt niin, että jos kiinnostun jostain miehestä (ja täten siis ajattelen häntä tietenkin usein), niin mies tekee jossain vaiheessa aloitteen.

Paras oli sellainen tapaus, kun mies etsi minut äänen perusteella:) Olen asiakaspavelussa töissä ja puhuin miellyttävän kuuloisen miehen kanssa. Jäinkin miettimään, että millainen mies mahtaa olla äänen takana. Ei mennyt kauaakaan, kun mies tuli paikan päälle kurkkaamaan minkälaisen naisen kanssa jutteli. Seurustulteltiin jokunen kuukausi.

Vierailija
14/61 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuus vonkaa mun ukkoa, jos sen sais telkkarin eestä pois

Vierailija
15/61 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuus vonkaa mun ukkoa, jos sen sais telkkarin eestä pois

Vierailija
16/61 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumma juttu.

Vierailija
17/61 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut jokaisen haluamani miehen, vapaat tai varatut. Mitäs siihen sanot!

Vierailija
18/61 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet ovat saaneet sulta. Hyi.

Onneksi itse sain kunnon miehen heti ekalla kertaa, ei oo tarvinnu varatuille jakaa ja joka puhelinmyyjää jyystää

Vierailija
19/61 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmesesti ap olet hyvin avoin ihminen. Näytät ja osoitat oman kiinnostuksesi. Siksi ne miehet uskaltavat lähestyä sinua.

Vierailija
20/61 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmesesti ap olet hyvin avoin ihminen. Näytät ja osoitat oman kiinnostuksesi. Siksi ne miehet uskaltavat lähestyä sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi